Medewerker Financiële administratie – Ruimtelijk Domein

Structureel | 32 -36 uur


Ben jij de enthousiaste collega die ons team Financiën – Ruimtelijk Domein komt versterken? Heb jij oog voor de kwaliteit van de administratie en wil je jezelf en het team verbeteren en ontwikkelen? Wil je meehelpen om de administratie te ontwikkelen naar een steeds modernere administratie waarbij je zowel met collega’s als met robots samenwerkt? Reageer dan snel!

Jij

  • zorgt voor een tijdige en nauwkeurige verwerking van facturen;
  • draagt bij aan een juiste, tijdige en volledige financiële administratie;
  • hebt oog voor verbetering en efficiency, doet hierin voorstellen voor verbetering en draagt bij aan de implementatie hiervan;
  • onderhoudt contacten met de afdeling Inkoop en de bestellers en fiatteurs van facturen in de organisatie.

Plek in de organisatie

Het cluster Financiën -Ruimtelijk Domein is onderdeel van de afdeling Financiën binnen het Shared Service Center. Vanuit de afdeling Financiën werken we als financiële dienstverlener voor organisatie en bestuur vanuit de kernwaarden Samenwerking, Kwaliteit en Betrouwbaarheid.

Het cluster Financiën – Ruimtelijk Domein is volop in ontwikkeling. Met behulp van moderne technieken als robotisering en data analyse werken we continu aan verbeteren van de juistheid, tijdigheid en volledigheid van de administratie.

De financieel administratieve medewerkers van het cluster zijn de eerste belangrijke schakel om enerzijds kosten en baten tijdig op de juiste plek te verantwoorden en anderzijds om leveranciers zo snel mogelijk te betalen voor prestaties die zijn geleverd.


Wij vragen

  • MBO(+) werk- en denkniveau;
  • enige jaren relevante werkervaring;
  • relevante kennis van de BBV en financiële procedures is een pré;
  • ervaring met het bijdragen aan innovaties op gebied van de financiële administratie of de bereidheid om jezelf hierin op korte termijn te ontwikkelen;
  • een enthousiaste, ontwikkelgerichte en proactieve teamspeler die zich makkelijk beweegt in de organisatie.

Competenties

Analyseren | je signaleert problemen en vragen. Daarnaast kan je feiten en problemen in een breder verband plaatsen, samenhang zien en uitleggen en hoofd- en bijzaken van elkaar scheiden.
Accuratesse | je handelt nauwkeurig, zorgvuldig en stipt, en bent gericht op het voorkomen van fouten.
Klantgerichtheid | je onderzoekt de wensen en behoeften van de klant en denkt en handelt in dit perspectief.
Kwaliteitsgerichtheid | je streeft voortdurend verbeteringen na in je eigen en andermans werk.
Resultaatgericht samenwerken | je draagt bij aan een gezamenlijk resultaat door een optimale afstemming tussen de eigen kwaliteiten en belangen èn die van de ander.

Wij bieden

Afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal € 3.176,- bruto per maand volgens CAO Gemeenten bij een fulltime dienstverband (HR21 Medewerker Bedrijfsvoering III -functioneel schaal 7). De verwachting is dat deze functie gezien de ontwikkelingen over een aantal jaren dusdanig wijzigt dat een herwaardering plaats zal vinden.


Informatie

Voor meer informatie over de inhoud van de functie, kun je contact opnemen met Jopie Lindeboom, manager financiën, tel.nr. 06-27014105


Reageren

Je kunt uitsluitend reageren via het digitale sollicitatieformulier via de button ‘solliciteren’. Solliciteren kan tot en met 14 december 2021. De sollicitatiegesprekken vinden plaats in de week van op 20 december 2021. Meteen na het verzenden van het digitale sollicitatieformulier wordt een ontvangstbevestiging gemaild. Het kan voorkomen dat de mail van de gemeente Groningen in jouw ongewenste items (spambox) terecht komt. Check deze daarom regelmatig.


Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern geworven waarbij, voorrangs- en interne kandidaten van de gemeente Groningen voorrang hebben.


Interne medewerkers zijn: medewerkers met een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde en bepaalde tijd bij de gemeente Groningen; (oud-) werknemers die op basis van de Cao gemeenten een uitkering ontvangen van de gemeente (hoofdstuk 7, 9 en 10 CAO gemeenten); deelnemers van de kansenpool diversiteit, medewerkers met een werkervaringsplaats, re-integratiebaan of een maatschappelijke baan, werkzaam binnen de gemeente Groningen; WSW-medewerkers; trainees (na een halfjaar werkzaam te zijn bij de gemeente Groningen); medewerkers <30 jaar werkzaam in een werkleerbaan (na een half jaar werkzaam te zijn bij de gemeente Groningen); uitzendkrachten werkzaam bij de gemeente Groningen.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer