Assistent beheerder Materieel

Tijdelijk voor de duur van één jaar | 1,00 fte


Zorg jij ervoor dat ons materieel op en top onderhouden wordt en dat de gebruikers er veilig hun werk mee kunnen doen?


Jij

  • bent (mede) verantwoordelijk voor het beheer van het materieel van de gemeente Groningen;
  • voert administratieve werkzaamheden uit t.b.v. beheer van het wagen- en machinepark van Gemeente Groningen, uur- en orderverwerking, bestellingen in o.a. Wincar en Dafinci;
  • het organiseren, bijhouden en plannen van keuringen aan voertuigen, gereedschappen en machines;
  • adviseert over de aanschaf  van machines en gereedschappen, beheer van uitleen voertuigen en machines;
  • het maken van facturen en het opstellen van brieven, notulen van overleggen, overeenkomsten, offertes e.d.;

 

Plek in de organisatie

Het team Beheer valt onder de afdeling Bedrijfsvoering van de directie Stadsbeheer. Stadsbeheer is verantwoordelijk voor al het beheer en onderhoud van de openbare ruimte binnen de gemeente Groningen. In totaal werken er bij  Stadsbeheer ongeveer 700 medewerkers. De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit zo’n 80 medewerkers die er onder meer voor zorgen dat het materieel binnen de gemeente Groningen op en top in orde is. Zo kunnen medewerkers goed en veilig hun taken en werkzaamheden uitvoeren.


Wij vragen

  • een administratieve MBO-opleiding en ervaring;
  • aantoonbare kennis en ervaring met Outlook/Word/Excel;
  • rijbewijs B en bereid tot het halen van C;
  • kennis van de Engelse taal in woord en geschrift;
  • enig technisch inzicht is een pré.

 

Competenties

Jij bent een doorpakker die zelfstandig en in teamverband kan werken en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Je bent klantgericht, flexibel en doelgericht.

 

Wij bieden

Afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal € 3.176,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband, (functioneel schaal 7, salarisnorm 01-10-2020). De functie is HR21 ingeschaald in de functie van medewerker bedrijfsvoering III .

 

Informatie

Voor meer informatie over de inhoud van de functie, kun je contact opnemen met Roelof Zijlstra, afdelingshoofd van de afdeling Bedrijfsvoering, via telefoonnummer 06- 55420287.

 

Reageren

Je kunt uitsluitend reageren via het digitale sollicitatieformulier via de button ‘solliciteren’. Solliciteren kan tot en met 15 december 2021. Meteen na het verzenden van het digitale sollicitatieformulier wordt een ontvangstbevestiging gemaild.

 

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern geworven waarbij, voorrangs- en interne kandidaten van de gemeente Groningen voorrang hebben.


Interne medewerkers zijn: medewerkers met een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde en bepaalde tijd bij de gemeente Groningen; (oud-) werknemers die op basis van de Cao gemeenten een uitkering ontvangen van de gemeente (hoofdstuk 7, 9 en 10 CAO gemeenten); deelnemers van de kansenpool diversiteit, medewerkers met een werkervaringsplaats, re-integratiebaan of een maatschappelijke baan, werkzaam binnen de gemeente Groningen; WSW-medewerkers; trainees (na een halfjaar werkzaam te zijn bij de gemeente Groningen); medewerkers <30 jaar werkzaam in een werkleerbaan (na een half jaar werkzaam te zijn bij de gemeente Groningen); uitzendkrachten werkzaam bij de gemeente Groningen.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer