administratieve medewerkers

Tijdelijk voor de duur van 1 jaar (met de intentie op vast) | 32 uur

Wegens uitbreiding van werkzaamheden zijn wij op zoek naar administratief medewerkers die het leuk vinden om in een dynamische omgeving te werken.

Ben jij de duizendpoot die flexibel en accuraat is, goed met cijfers kan werken, kan plannen en pro-actief is?

En ben je beschikbaar voor minimaal 32 uur per week?

Dan is de Administratie van directie Werk & Participatie op zoek naar jou!

 

Jij

  • zorgt voor de administratieve uitvoering van de wetten en regelingen t.b.v. verschillende afdelingen binnen de Directie Werk & Participatie;
  • bent breed inzetbaar op onze administratie en je vervangt elkaar bij afwezigheid;
  • verricht voorbereidende, uitvoerende, ondersteunende en financieel-administratieve werkzaamheden voor de diverse clusters binnen onze afdeling zoals bijvoorbeeld Loonkostensubsidies, Begeleid Werken, Loonwaardemetingen, Premie op Werk en Detacheringen SW;
  • zoekt de samenwerking met collega’s en coaches om ervoor te zorgen dat het werk correct uitgevoerd wordt;
  • vindt het leuk om interne en externe contacten te onderhouden;
  • weet wat er binnen jouw cluster speelt en je komt met voorstellen ter verbetering van het werk.

 

Plek in de organisatie

De Administratie is een afdeling binnen de directie Werk & Participatie. Deze directie is belast met de uitvoering van een deel van de Participatie- en SW-wet. Naast de Administratie hebben we de afdelingen Instroom, de Brancheteams, het Accountteam, het Jongerenteam, Detacheringen Sociale Werkvoorziening, team Loonkostensubsidie, team Meedoen & Kansen in Kaart, Thuisin050 en Werk in Zicht.

 

Wij vragen

  • een afgeronde MBO-opleiding niveau 4 in de administratieve richting;
  • kennis van en affiniteit met het uitvoeren van de Participatiewet;
  • een dienstverlenende medewerker die ruime kennis en ervaring heeft met administratieve processen;
  • kennis en ervaring van het Office 365-pakket;
  • een collega die digitale vaardigheden snel onder de knie heeft en in staat is met verschillende systemen te werken.

 

Competenties

Resultaatgericht | We vinden het belangrijk om samen de directiedoelen te halen en te zorgen voor goede en juiste registratie.

Nauwkeurig | Nauwkeurigheid is vereist omdat je werkt met gegevens van cliënten en voor de verantwoording.

Communicatief | Als team houden we elkaar scherp in onze samenwerking door elkaar te informeren en waar nodig elkaar op een constructieve manier aan te spreken. Je hebt een flexibele stijl van communiceren.

Samenwerking | We zijn binnen het team individueel verantwoordelijk voor ons werk, maar ook gezamenlijk. Je zoekt proactief de samenwerking met de adviseurs en met de coaches.

Kwaliteitsgericht | We streven voortdurend naar verbeteringen en borging van kwaliteit.

 

Wij bieden

  • afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris minimaal  € 2170,--,-- en maximaal € 3.176,-- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (functioneel schaal 7, volgens CAO Gemeenten norm 01-10-2020, HR21-normfunctie medewerker bedrijfsvoering III);
  • daarnaast een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05%, dat b.v. maandelijks uitbetaald kan worden;
  • een 36-urige werkweek (op fulltime-basis) met de keuze voor ADV.

 

Informatie

Voor meer informatie over de inhoud van de functie, kun je contact opnemen met Anita Franken, senior administratief medewerker, telefoonnummer 06-514 945 26 of Henny van Achteren, senior administratief medewerker, telefoonnummer 06-515 797 86.

 

Reageren

Je kunt uitsluitend reageren via het digitale sollicitatieformulier via de button ‘solliciteren’. Solliciteren kan tot en met 9 mei 2021.

Meteen na het verzenden van het digitale sollicitatieformulier wordt een ontvangstbevestiging gemaild met nadere informatie.

 

Het kan voorkomen, dat correspondentie van de gemeente Groningen met betrekking tot deze vacature in je ‘ongewenste items’ (SPAM-box) terecht komt. Check je SPAM-box daarom regelmatig!

 

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern geworven waarbij, voorrangs- en interne kandidaten van de gemeente Groningen voorrang hebben.

                                                                                                   

Interne medewerkers zijn: medewerkers met een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde en bepaalde tijd bij de gemeente Groningen; (oud-) werknemers die op basis van de Cao gemeenten een uitkering ontvangen van de gemeente (hoofdstuk 7, 9 en 10 CAO gemeenten); kandidaten uit de allochtonenpool; medewerkers met een werkervaringsplaats, re-integratiebaan of een maatschappelijke baan, werkzaam binnen de gemeente Groningen; WSW-medewerkers; trainees (na een halfjaar werkzaam te zijn bij de gemeente Groningen); medewerkers <30 jaar werkzaam in een werkleerbaan (na een half jaar werkzaam te zijn bij de gemeente Groningen).

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.                                          

Solliciteer