Personeelsplanner (AMS5)

Tijdelijk voor de duur van 1 jaar met intentie tot structureel | 36 uur per week

Professioneel puzzelaar voor personeelsplanning

Sport050 verwelkomt jaarlijks 3 miljoen bezoekers in onze sportaccommodaties. We faciliteren deze sporters door alle binnen- en buitensport-accommodaties en zwembaden te onderhouden, te verhuren en te exploiteren. Bij Sport050 is er veel contact met sportverenigingen, sporters en de politiek. Wij stellen de klant per definitie centraal.

 

Wil jij in een sportomgeving het complexe personeelsrooster van de uitvoerende afdelingen (zwembaden/ijsbaan/) van Sport050 maken? Samen met de leidinggevenden en bevlogen teams tot een kwalitatief en kwantitatief goed rooster komen, waarbij klantbelang, medewerkersbelang en het belang van Sport050 in balans zijn? Het volledige potentieel uit werknemer en werkgever halen om kwalitatief goede diensten te leveren? Daarnaast zorgdragen voor de inzet van flex-medewerkers? En wil je je talent gebruiken als projectmedewerker en procesbeheerder? Dan is de functie personeelsplanner (AMS5) iets voor jou!

Jij

  • stelt in overleg met de leidinggevenden en teams dienstenpatronen op en vertaalt deze naar basisroosters, rekening houdend met de wensen van medewerkers;
  • ondersteunt en begeleidt processen en projecten van sportuitvoering.

 

Plek in de organisatie

De afdeling Sportservices bestaat uit ongeveer 19 medewerkers. Sportservices is één van de vier afdelingen van Sport050 (150 medewerkers).

 

Wij vragen

  • HBO werk- en denkniveau;
  • ervaring met het planningsprogramma Ortec (is een pre);
  • kennis en ervaring in het vakgebied van planning en roosteren;
  • een analytische, oplossingsgerichte en proactieve houding;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • gestructureerd en nauwkeurig kunnen werken.

 

Wij bieden

  • afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris minimaal  € 2.484,-- en maximaal € 3.591,-- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (functioneel schaal 8, volgens CAO Gemeenten norm 01-10-2020, HR21-normfunctie medewerker bedrijfsvoering II);
  • daarnaast een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05%, dat b.v. maandelijks uitbetaald kan worden;
  • een 36-urige werkweek (op fulltime-basis) met de keuze voor ADV.

 

Informatie

Voor meer informatie over de inhoud van de functie, kun je contact opnemen met Gerard Poiesz, hoofd Sportservices, via telefoonnummer 050-3676376.

 

Reageren

Je kunt uitsluitend reageren via het digitale sollicitatieformulier via de button ‘solliciteren’. Solliciteren kan tot en met 25 april 2021. Meteen na het verzenden van het digitale sollicitatieformulier wordt een ontvangstbevestiging gemaild met nadere informatie.

 

Een Talenten Motivatie Analyse (TMA) en het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag maken deel uit van de aanstellingsprocedure.

 

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern geworven waarbij, voorrangs- en interne kandidaten van de gemeente Groningen voorrang hebben.                                                                                               

 

Interne medewerkers zijn: medewerkers met een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde en bepaalde tijd bij de gemeente Groningen; (oud-) werknemers die op basis van de Cao gemeenten een uitkering ontvangen van de gemeente (hoofdstuk 7, 9 en 10 Cao gemeenten); kandidaten uit de allochtonenpool; medewerkers met een werkervaringsplaats, re-integratiebaan of een maatschappelijke baan, werkzaam binnen de gemeente Groningen; WSW-medewerkers; trainees (na een halfjaar werkzaam te zijn bij de gemeente Groningen); medewerkers

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer