Functioneel beheerder

Structureel | 36 uur per week

Heb jij een passie voor informatiesystemen en complexe processen? Denk dan eens aan werken als functioneel applicatiebeheerder. Je ondersteunt de gemeentelijke processen door informatiesystemen goed in (te laten) richten en te beheren.

Bij de afdeling I&A Bedrijfsvoering van de directie Informatie & Services (I&S) zijn we op zoek naar een functioneel beheerder met kennis van HR systemen en processen. Je taken concentreren zich rond het beheer van het systeem YouForce en het maken van rapportages.

 

Jij

  • Zorgt voor de afhandeling van incidenten en het beantwoorden van vragen.
  • Denkt mee met de business over wijzigingen.
  • Draait rapportages en bewerkt deze verder indien nodig.
  • Kan wensen en eisen van de business vertalen naar juiste aanpassingen die in het systeem gedaan moeten worden.
  • Je vertegenwoordigt de directie I&S richting stakeholders en zorgt voor een soepele samenwerking.

  

Plek in de organisatie

Je maakt als functioneel beheerder deel uit van een team van functioneel beheerders binnen I&A Bedrijfsvoering (Informatisering & Automatisering) die vooral belast zijn met het functioneel beheer van systemen die door de gehele gemeentelijke organisatie gebruikt kunnen worden.

 

Wij vragen

  • HBO-diploma
  • Kennis van minimaal 1 HR systeem en van HR processen is een must. Kennis van YouForce is een pré.
  • Goede Excel vaardigheden

 

Competenties

  • Zelfstandig werk kunnen oppakken
  • Initiatief nemen
  • Zorgvuldig
  • Sociaal vaardig
  • Klantgericht en daarbij gericht op kwaliteit
  • Flexibiliteit / Aanpassingsvermogen
  • Probleemanalyse
  • Stressbestendig
  • Analytisch vermogen
  • Goede communicatievaardigheden

 

Wij bieden

Afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal € 3.968,-- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (functioneel schaal 9, norm CAR UWO per 1 jan 2020). De HR21 normfunctie is medewerker systemen II.

 

Reageren

Je kunt uitsluitend reageren via het digitale sollicitatieformulier via de button ‘solliciteren’. Solliciteren kan tot en met 22-11-2019. Meteen na het verzenden van het digitale sollicitatieformulier wordt een ontvangstbevestiging gemaild met nadere informatie. Een talentanalyse (TMA) kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.

 

Het kan voorkomen dat de mail van de gemeente Groningen in uw ongewenste items (spambox) terecht komt. Check deze daarom regelmatig.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Deze vacature wordt gelijktijdig in-en extern opengesteld, waarbij  voorrangs- en interne kandidaten van de Gemeente Groningen voorrang hebben.

Interne vacatures worden opengesteld voor: medewerkers met een vaste of tijdelijke aanstelling bij de gemeente Groningen; (oud-) medewerkers die op basis van het ARG een uitkering ontvangen van de gemeente (hoofdstuk 7 en 10A/D ARG); kandidaten uit de allochtonenpool; medewerkers met een werkervaringsplaats, re-integratiebaan of een maatschappelijke baan, werkzaam binnen de gemeente Groningen); WSW-personeel; trainees (na een halfjaar werkzaam te zijn bij de gemeente Groningen); medewerkers < 30 jaar werkzaam in een werkleerbaan (na een half jaar werkzaam te zijn bij de gemeente Groningen).

 

 

Solliciteer