Registrator ZaakGerichtWerken en Archivering bij de gemeente Emmen

36 uur p.w. - max € 3.784 bruto p.m.

Vind jij het verwerken van complexe informatie ook zo interessant en heb je affiniteit met zaakgericht werken? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor je. 

Daarom werken bij Emmen!
Ons werk heeft impact op de samenleving om ons heen. We werken in een levendige gemeente met prachtige natuur, kenmerkende dorpen én een bruisend stadscentrum. Waar bedrijvigheid hand in hand gaat met rust, ruimte en natuur. Wat we voor ogen hebben is het creëren van een veilige, gezonde en duurzame leefomgeving, waarin mensen zich thuis voelen en fijn wonen. Onze organisatie staat voor daadkracht, continue ontwikkeling en flexibiliteit. We werken in een grote organisatie met korte lijnen, met veel vertrouwen en iedereen krijgt de kans om zich volop te ontwikkelen. Ruim 1000 betrokken en loyale medewerkers staan klaar voor de meer dan 108.000 inwoners.

Dit is wat je gaat doen:
Als Registrator fungeer je als het schakelpunt tussen inkomende post, e-mails en het zaaksysteem. Tot jouw takenpakket behoren onder andere:

  • Je verwerkt samen met collega’s inkomende documenten in het zaaksysteem.
  • Je herkent snel belangrijke informatie en legt verbanden tussen gegevens.
  • Je behandelt informatie- en archiefvragen op basis van je kennis van verschillende systemen.
  • Je bent een aanspreekpunt voor collega’s uit de gehele organisatie.
  • Je stemt je werkwijze af op de behoeften van de interne klant.
  • Je wilt graag, samen met je collega’s, documentaire informatie naar een hoger plan brengen.

Wat bieden wij jou
Kom je bij ons werken, dan geven we je de ruimte om je doelen te bereiken en jezelf verder te ontwikkelen. Onze medewerkers zijn van grote waarde, daarom doen we er alles aan om ze bevlogen en energiek te houden.

Natuurlijk hebben we de arbeidsvoorwaarden goed geregeld. Dit betekent onder andere:

  • Werken in de grootste gemeente van Drenthe
  • Salaris tussen de € 2.666 en € 3.784 bruto p.m. schaal 7 conform Cao Gemeenten
  • 17,05% Individueel Keuze Budget (IKB) bovenop je bruto salaris
  • Een goede pensioenvoorziening bij ABP
  • Verschillende verlofregelingen
  • Collectieve ziektekostenverzekeringen
  • Inhoudelijke vrijheid om je werk uit te voeren
  • Laptop en telefoon in bruikleen
  • Hybride werken met thuiswerkvergoeding
  • Een goede werk-privébalans
  • Een aantrekkelijke woon-werk omgeving
  • Tijdelijk contract van maximaal 3 jaar met uitzicht op een vaste aanstelling

Wat breng je mee

  • Je beschikt over minimaal mbo werk- en denkniveau.
  • Je hebt goede communicatievaardigheden en kunt zorgvuldig en klantgericht handelen.
  • Je kunt onder druk werken en tegelijkertijd zeer nauwkeurig blijven.
  • Als teamspeler ben je samenwerkingsgericht en in staat om met anderen resultaten te boeken.
  • Je bent leergierig en proactief.
  • Je beschikt over SOD-1 en/of SOD-2, of je bent bereid deze te behalen.
  • Je hebt ervaring met zaakgericht werken, waarbij kennis van de e-Suite een pré is.

Het team Informatisering
Het team Informatisering werkt op basis van de I-Visie aan een sterke integrale positie binnen de gemeentelijke context. Het team bestaat uit circa 50 collega's verdeeld over verschillende clusters. Deze houden zich bezig met datamanagement, beleidsvorming, adviseren van de organisatie op het gebied van informatisering, het verder vormgeven van zaakgericht werken en het beheren en digitaliseren van het archief.

Binnen het strategische kader van de I-Visie hebben de teams Informatisering en Automatisering een gezamenlijke opgave om samen met de teams in de organisatie door middel van informatievoorziening en technologie waarde voor de samenleving te creëren. Hierbij is de rol van het team Informatisering van groot belang. Immers is goed functionerende technologie een belangrijke randvoorwaarde voor het adequaat kunnen inzetten van informatievoorziening. Beide teams dragen bij aan de realisatie van onze ambitie binnen de I-Visie.

Meer informatie?
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Bauke van der Meulen (teamleider) via ons algemene telefoonnummer: 14 0591.

Solliciteren
Herken jij je in deze vacature en voldoe je aan de functie-eisen? Reageer dan vóór 19 februari 2024 via Registrator ZaakGerichtWerken en Archivering (vooruitindrenthe.nl). Je kunt je brief met CV richten aan Bauke van der Meulen.

 De sollicitatiegesprekken staan gepland op donderdag 29 februari.