Managementassistent

Ben jij een stressbestendige spin in het web die graag een uitdaging aangaat binnen de Gemeentelijke Organisatie? Dan zijn we op zoek naar jou!

De Gemeente Emmen is voor het team Bestuur- en Managementondersteuning op zoek naar een:

 Managementassistent ter ondersteuning van de teamleiders sociaal domein

(28 uur per week)

 Vacaturenummer: 22.048

Dit doe je

Het complete takenpakket van de managementassistente voor teamleiders is erop gericht te ontzorgen bij de dagelijkse werkzaamheden. Daarbij komen de volgende taken aan de orde:

  • Verrichten van secretariële werkzaamheden:
    • agendabeheer
    • verzorgen correspondentie
    • voorbereiden, notuleren en afhandelen van vergaderingen en (publieke) bijeenkomsten
    • zorgdragen voor de logistieke planning
    • organiseren van en ondersteunen bij (publieke) bijeenkomsten en activiteiten
  • Onderhouden van in- en externe contacten en het opbouwen van een netwerk.
  • Het begeleiden van het besluitvormingsproces (voorstellen voor CMT en college)
  • Het kanaliseren van de in- en externe contacten van de teamleiders die jij ondersteunt
  • Het (eventueel) bieden van ondersteuning voor programma’s, projecten en opgaven binnen de organisatie 

 Dit ben jij

  • Minimaal een MBO opleiding (niveau 4) met aanvullende specialisatie op het gebied van managementondersteuning en relevante werkervaring op dit vakgebied.
  • Je kunt gemakkelijk schakelen tussen diverse werkzaamheden en flexibel handelen.
  • Je bent proactief, accuraat, zorgvuldig en kunt prioriteiten stellen.
  • Je kunt je zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneren.
  • Je weet de weg in de gehele organisatie te vinden.
  • Je beschikt over goede mondelinge- en schriftelijke communicatieve vaardigheden op verschillende niveaus, bent representatief en hebt gevoel voor zakelijke etiquette.

 Dit bieden wij

We bieden je een afwisselende en uitdagende baan met uitstekende arbeidsvoorwaarden. Ook zijn er talloze regelingen om je persoonlijke ontwikkeling te stimuleren. Afhankelijk van je opleiding en ervaring kun je met de functie managementassistent  bij ons maximaal € 3301,00 (schaal 7 Cao Gemeenten) verdienen bij een volledige werkweek van 36 uur. Naast je salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% (dat je op diverse manieren kunt besteden).

Werken bij

Werk je bij de gemeente Emmen, dan werk je in een organisatie waar de dienstverlening aan onze inwoners en bedrijven voorop staat. We zijn de grootste gemeente in Drenthe en één van de 40 grote gemeenten in Nederland. Met zo’n 900 collega’s werken we voor en met ruim 100.000 inwoners. Dit doen we samen met collega’s uit verschillende teams binnen onze organisatie, met partners, andere overheden, bedrijven en natuurlijk met inwoners.  

Ontwikkeling vinden we belangrijk. Door te ontwikkelen groeien we samen naar een organisatie die nog wendbaarder en flexibeler is. Dit doen we om de ontwikkelingen in de steeds sneller veranderende samenleving op te vangen en nu en in de toekomst er te zijn voor onze inwoners en bedrijven. We juichen het toe als iedere collega daaraan een eigen perspectief en waarde toevoegt.  

Team

Het team BMO bestaat uit de managementondersteuning voor het college van burgemeester en wethouders, het concernmanagementteam en de teamleiders van de gemeente Emmen en heeft tot doel een optimale managementondersteuning te realiseren. Daarnaast valt ook de medewerker Representatie binnen dit team in verband met de nauwe relatie met het college van B&W. In totaal telt het team 20 medewerkers.

Wil je meer informatie over deze functie?

Neem dan contact op met Wenda Wiebrands (teamleider) via het algemene telefoonnummer van de gemeente Emmen: 14 0591.

Solliciteren

Zie jij jezelf als managementassistent sociaal domein? Stuur dan je brief en curriculum vitae uiterlijk 8 juni via https://vacatures.vooruitindrenthe.nl. Je kunt je brief richten aan Wenda Wiebrands.

De sollicitatie gesprekken staan gepland op 17 juni.