19.021 Ervaren medewerker Burgerzaken KCC

Het is 8.15 uur ‘s morgens en je neemt plaats achter de balie. Je eerste klant komt binnen en wil graag zijn rijbewijs verlengen. Even later staat de volgende klant aan de balie en je handelt het aanvragen van een paspoort af. Vervolgens help je een kersverse vader bij de aangifte van zijn jonge spruit. Dit is slechts het begin van een dynamische dag. Word jij hier blij van? Dan ben jij het nieuwe gezicht aan onze balie!

De gemeente Emmen is voor het team Klant Contact Centrum (KCC) bij het cluster Burgerzaken en Zorg op zoek naar een

Ervaren medewerker Burgerzaken KCC (32 - 36 uur per week)

Vacaturenummer: 19.021

Dit ga je doen.

De belangrijkste werkzaamheden in deze functie zijn het aanvragen en uitgeven van reisdocumenten en rijbewijzen. Daarnaast help je mensen bij het doorgeven van verhuizingen, het melden van een voorgenomen huwelijk, geboorteaangiftes en aangiftes van overlijden. Dit doe je tijdens openingstijden in het gemeentehuis en de drie gemeentewinkels (waaronder ook koopavonden).

Wat verwachten wij van jou?

Voor deze functie heb je minimaal een opleiding MBO (niveau 4) of HBO afgerond. Actuele kennis van Burgerzaken is vereist. Daarnaast ben je digitaal zeer vaardig. De producten van Burgerzaken worden digitaal steeds verder ontwikkeld. Er wordt van je verwacht dat je in deze ontwikkeling mee kunt. Naast de juiste kennis en ervaring is houding en gedrag ook erg belangrijk en moet je passen bij de visie van “KCC van de Toekomst”.

Welke vaardigheden vinden wij belangrijk?

Voor deze functie vinden wij de volgende vaardigheden belangrijk: nauwkeurigheid, flexibiliteit, klantgerichtheid, samenwerken, zelfreflectie en oplossingsgericht.

Dit zijn wij.

 “Gemeente Emmen wil graag excellente dienstverlening leveren aan haar inwoners en ondernemers”

In 2018 is team KCC gestart met een verandertraject ‘KCC van de Toekomst”. Wij zijn flexibel, efficiënt en dienstverlenend. Onze klanten voelen zich serieus genomen, gehoord en op de juiste manier aangesproken. We denken en handelen vanuit ‘de bedoeling’. We zoeken actief naar mogelijkheden voor snelle, eenvoudige, adequate en mensgerichte dienstverlening. Als team zijn we zelforganiserend en wendbaar met zo min mogelijk bureaucratie, ‘lean’ processen en goed werkende systemen. Cultuur, houding en gedrag zijn erg belangrijk en onze kernwaarden hierbij zijn: verbondenheid, open en eerlijk, ondernemend en plezier.

Wat kunnen wij je bieden?

We vragen misschien veel, maar je krijgt er ook veel voor terug: een dynamische functie met professionele collega’s. Afhankelijk van je kennis en ervaring bieden wij een salaris van minimaal

€ 2.040,00 en maximaal € 2.986,00 bij een 36-urige werkweek. Daarnaast ontvang je een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% (bruto) over je salaris dat je naar eigen voorkeur kan besteden. De aanstelling is voor de duur van een jaar met uitzicht op een vaste aanstelling.

Meer informatie?

Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Roelie Oosting (teamleider KCC) via het algemene telefoonnummer van de gemeente Emmen: 14 0591.

Wil je solliciteren?

Zie jij jezelf al achter de balie zitten? Dan ontvangen we graag vóór 6 mei jouw sollicitatie via https://vacatures.vooruitindrenthe.nl.

De sollicitatiegesprekken staan gepland op 13 mei 2019.