Werkvoorbereider nieuwe stijl Openbare Verlichting en Kabels en Leidingen

Team Beleid, Realisatie en Beheer Openbare Ruimte verwelkomt gedreven en enthousiaste: 

Werkvoorbereiders nieuwe stijl Kabels en Leidingen

Voor 36 uur per week

Algemeen

Het team Beleid, Realisatie en Beheer Openbare Ruimte groeit steeds meer naar een opbouw met vakgroepen waarbinnen een keten van beleidsadviseur, assetmanager, assetbeheerders, werkvoorbereiders en toezichthouders gezamenlijk verantwoordelijkheid draagt voor de ontwikkeling, realisatie en het beheer van de assets binnen die vakgroep.

Functieomschrijving

De assets zijn ondergebracht in 1 van de 3 vakgroepen: Groen, Afval/Grondstoffen – Water – Wegen. Samen met je collega assetmanager, assetbeheerder en toezichthouders ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling, de realisatie van werken en het beheer van de asset. Daarbij werk je nauw samen met de medewerkers van het team Service en Onderhoud en de projectleiders van openbare ruimte projecten.
Gezien het feit onze gemeente volop bezig is met versterkingsprojecten in het kader van de aardbevingen (gaswinning), hebben we ook een extra grote, maar ook zeer interessante opgave in de openbare ruimte.

Wat ga je doen

  • je bent medebeheerder voor een of meerdere assets in de openbare ruimte;
  • vanuit je vakkennis en de dagelijkse praktijk lever je input voor het opstellen en actualiseren van beheerplannen en begrotingen en beleidsontwikkeling
  • je controleert bestekken (of stelt deze eventueel zelf op), controleert tekeningen en kostenramingen voor onderhoudswerken
  • je levert je bijdrage aan de voorbereiding van aanbestedingen voor onderhoudswerken, beoordeelt samen met de assetbeheerder/budgethouder de ontvangen biedingen en wikkelt het gunningstraject af
  • je ziet toe op de uitvoering van de werkzaamheden en onderhoudt contact met alle betrokken partijen en het team Service en Onderhoud
  • je organiseert en verwerkt mutaties tijdig in Obsurv
  • je levert je bijdrage binnen de consignatiedienst

Wat vragen wij

  • Minimaal MBO /HBO werk- en denkniveau in een passende civieltechnische richting;
  • Meerjarige werkervaring in het vakgebied op tenminste 1 van de assets;
  • Samenwerkingsgericht, goed oog voor omgevingsmanagement;
  • Je herkent je in van onze 5 kernwaarden: Aantrekkelijk, Betrouwbaar, Dichtbij, Innovatief en Samen.

Wat kunnen wij jou bieden

  • wij bieden een uitdagende en veelzijdige functie binnen een dynamische omgeving met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
  • een passend salaris dat recht doet aan jouw ervaring, opleiding en inzet
  • het betreft een nieuwe functie die nog moet worden gewaardeerd. Het salaris is maximaal €3.732,- bruto op basis van 36 uur per week (Schaal 8 CAO Gemeenten, salarispeil 1 april 2022), definitieve salaris is afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring;
  • naast dit salaris bouw je elke maand nog eens 17,05% van je salaris extra op; ons zogeheten Individueel Keuze Budget (IKB). Dit budget is opgebouwd uit je vakantiegeld, eindejaarsuitkering, een levensloopbijdrage en een aantal bovenwettelijk verlofuren. Jij kiest of je dit wilt sparen, of dat je dit elke maand bij je salaris wil. Je kunt er ook extra verlofuren mee kopen
  • afhankelijk van je huidige dienstverband maken wij afspraken over de vorm en duur van het dienstverband
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder flexibele werktijden, opleidingsmogelijkheden, een telefoon en een laptop in bruikleen

Hoe nu verder

Heb je belangstelling voor deze functie? Gemeente Eemsdelta ziet graag jouw sollicitatie tegemoet! Stuur je sollicitatie vóór maandag 20 maart aanstaande via onderstaande button.

Solliciteer 

Meer informatie

  • heb je nog inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je hiervoor contact opnemen met Wim Mulder (Teammanager Beleid, Realisatie & Beheer Openbare Ruimte a.i.), te bereiken via telefoonnummer 06-23007644.
  • voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Ahmet Paker (Recruiter), te bereiken via telefoonnummer 06-25100860.
  • de vacature wordt tegelijkertijd in- en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid, krijgen interne kandidaten voorrang
  • het verkrijgen van een Verklaring Omtrent Gedrag is onderdeel van de procedure en benoeming
  • de sollicitatiegesprekken staan gepland in week van 20 maart tot en met 25 maart.

Gemeente Eemsdelta als werkgever

Wil je weten hoe het is om bij de gemeente Eemsdelta te werken? Kijk dan op onze vacaturepagina.