Medewerker Klant Contact (Frontoffice burgerzaken)

Wij hebben de ruimte voor een nieuwe collega bij het Klantcontactcentrum:

Medewerker Klant Contact (Frontoffice burgerzaken)

Voor 24 uur per week

Algemeen

Vind jij het leuk om te werken daar waar je iedere dag andere mensen ontmoet? Vind je het leuk om het visitekaartje voor inwoners en gasten te zijn?  Doe je graag iets voor een ander? Lijkt het je leuk om huwelijken te voltrekken? Wil je onderdeel zijn van een hecht, behulpzaam en gezellig team? En ben je op zoek naar een baan die nooit saai is en waar elke dag anders is? Ben je analytisch en praktisch tegelijk en daarmee oplossingsgericht?  Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als Medewerker Klant Contact

  • Behandel je aanvragen voor een grote diversiteit aan producten;
  • Geef je informatie en specifiek advies aan verschillende doelgroepen (o.a. leveren van maatwerkinformatie) via telefoon, mail, fysiek, social media;
  • Adviseer je over aanvragen op onder andere het gebied van belastingen, burgerzaken, sociaal domein, ruimtelijk domein, vergunningen en stemt hierover intern en extern af;
  • Voer je de complexe administratieve taken uit;
  • Verricht je adresonderzoek t.b.v. de basisregistratie persoonsgegevens;
  • Ben je een ambtenaar van de burgerlijke stand of wil dit worden;
  • Voltrek je huwelijken.

Wat vragen wij

  • Je hebt minimaal MBO werk- en -denkniveau;
  • Je hebt ervaring met dienstverlening;
  • Je kunt zelfstandig én in teamverband werken en bent een doorpakker en niet te bang om iets te zeggen in een groep
  • Je vindt het niet erg om in een rooster te werken;
  • Je bent enthousiast, stressbestendig en pragmatisch;
  • Je bent goed in staat om problemen van inwoners te vertalen naar goede oplossingen.
  • Je bezit inlevingsvermogen: je kunt je verplaatsen in de inwoner. Je herkent klachten en problemen in een vroeg stadium.
  • Je vindt het leuk om kennis van wet- en regelgeving op te doen en toe te passen of wilt jezelf ontwikkelen door middel van een opleiding/cursus.

Wat kunnen wij jou bieden

  • Wij bieden een uitdagende en veelzijdige functie binnen een dynamische omgeving met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
  • Een passend salaris dat recht doet aan jouw ervaring, opleiding en inzet;
  • Het salaris is maximaal €3.784,- bruto op basis van 36 uur per week (Schaal 7 CAO Gemeenten, 2024), definitieve salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Naast dit salaris bouw je elke maand nog eens 17,05% van je salaris extra op; ons zogeheten Individueel Keuze Budget (IKB). Dit budget is opgebouwd uit je vakantiegeld, eindejaarsuitkering, een levensloopbijdrage en een aantal bovenwettelijk verlofuren. Jij kiest of je dit wilt sparen, of dat je dit elke maand bij je salaris wil. Je kunt er ook extra verlofuren mee kopen;
  • Afhankelijk van je huidige dienstverband maken wij afspraken over de vorm en duur van het dienstverband;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, opleidingsmogelijkheden, reiskostenvergoeding en een telefoon en een laptop in bruikleen.

Hoe nu verder

Heb je belangstelling voor deze functie, stuur dan je motivatiebrief met CV vóór donderdag 29 februari aanstaande via de sollicitatiebutton.

Solliciteer

Meer informatie

  • Heb je nog inhoudelijke vragen over de functie? Dan kun je contact opnemen met Sacha Wierenga, (Teammanager KCC), te bereiken via telefoonnummer 06-25553812.
  • Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Jesse Akse (P&O medewerker), te bereiken via telefoonnummer 06-15359867.
  • De sollicitatiegesprekken zijn gepland op vrijdag 8 maart. 
  • Het verkrijgen van de VOG is onderdeel van de procedure en benoeming.