Gebiedsregisseur

Wij hebben ruimte voor een gebiedsregisseur. Wij hebben ruimte voor jou! 

Als gebiedsregisseur sta je midden tussen onze inwoners. Daarom hebben we aan hen gevraagd om deze vacature te maken. Je werkt namelijk het meeste samen met onze inwoners en dan is het fijn als er een goede klik is.

De inwoners van Holwierde, Krewerd, Godlinze, Losdorp, Bierum, Spijk en de wijk Delfzijl Noord inclusief Biessum en Uitwierde en zoeken een gebiedsregisseur. Zij vertellen waar ze naar opzoek zijn in dit filmpje.

Bekijk hier de oproep van onze inwoners - filmpje

Dit ga jij doen 

Als gebiedsregisseur:

  • ben je het aanspreekpunt voor inwoners van Holwierde, Krewerd, Godlinze, Losdorp, Bierum, Spijk en de wijk Delfzijl Noord inclusief Biessum en Uitwierde.
  • zorg je voor verbinding tussen inwoners, dorps- en wijkverenigingen en organisaties (zoals gemeente, politie en woningcorporaties).
  • ben je zichtbaar en aanwezig in de dorpen. Dat is regelmatig op een avond en in het weekend.
  • ondersteun je inwoners bij initiatieven.

Dit vragen onze inwoners van je 

Onze inwoners zijn opzoek naar een oprechte en eerlijke gebiedsregisseur. Iemand die duidelijk communiceert en goed kan omgaan met mensen. Er zijn soms verschillende belangen en het is dan jouw taak om de groepen bij elkaar te brengen. Een beetje kunnen meebewegen is dus handig. Onze inwoners zijn vaak heel zelfredzaam, ze zoeken een gebiedsregisseur die hen bij hun plannen ondersteunt en op weg helpt. Iemand die af en toe even flink schud aan de boom als dat nodig is. Een dikke huid is daarom handig. Vergaderingen van bijvoorbeeld dorpsbelangen zijn vaak 's avonds. Het wordt gewaardeerd als je hier regelmatig aanschuift. Werktijden zijn daardoor erg flexibel en het is fijn als je zowel in de avonden als in het weekend bereikbaar bent. Zo bied je een luisterend oor wanneer dat nodig is. Ben je in voor een geintje? Dan zit het helemaal goed.
 
Verder heb je: 

  • Relevante opleiding op HBO niveau
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijk functie

Dit krijg je van ons 

Als eerste: ruimte. Je krijgt ruimte om beter te worden in je vak, door te groeien en jezelf te ontwikkelen. En met tientallen prachtige plekken in onze gemeente, is er ook genoeg ruimte om te ontdekken. Vanuit de cao Gemeente kun je rekenen op goede arbeidsvoorwaarden.  

  • Salaris tussen €3.317 (schaal 9, cao gemeenten) en €5.247 (schaal 10, cao gemeenten) bruto per maand, op basis van 36 uur per week. 
  • 26 vakantiedagen als je fulltime werkt. Je mag extra uren per week werken om meer vakantieverlof te sparen. Ook kun je vakantiedagen bijkopen. 
  • Individueel keuze budget (IKB) van 17,05% van je salaris. Dit mag je inzetten zoals je zelf wilt. Dit budget is opgebouwd uit je vakantiegeld, eindejaarsuitkering, een levensloopbijdrage en een aantal bovenwettelijk verlofuren. Jij kiest of je dit wilt sparen of dat je dit elke maand bij je salaris wil. Je kunt er ook extra verlofuren mee kopen. 
  • Contract van 1 jaar. Na een jaar wordt dit omgezet in een vast contact, als we allebei tevreden zijn.
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer (maximaal woon-werkafstand van 60 kilometer). Je hebt hierbij de ruimte om te kiezen hoe je naar je werkt komt. 
  • Deelname aan het ABP-keuzepensioenfonds. 

We doen nog veel meer voor je. Zo vieren we 2 keer per jaar een groot feest. Lees er meer over in onze secundaire arbeidsvoorwaarden

Hier staan we voor 

We willen met elkaar werken aan een beter en mooier Eemsdelta. Dit doen we door in ons werk altijd onze kernwaarden voorop te stellen. 

Hoe nu verder? 

Enthousiast geworden? Stuur dan je motivatie voor maandag 19 februari 2024 via de sollicitatiebutton. Op de pagina over het sollicitatieproces lees je hoe het nu verder gaat. Omdat deze vacature gemaakt is door onze inwoners, krijgen zij ook een rol bij de selectieprocedure.

Solliciteer

Wil je meer weten? 

  • Heb je inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je contact opnemen met Geke Löhr (Teammanager Bestuurssecretariaat, Communicatie, Facilitair & Gebiedsregie), te bereiken via 06 15516815. 
  • Heb je vragen over de sollicitatieprocedure, neem dan contact op met Jesse Akse (P&O medewerker) via 06 - 15359867
  • De vacature wordt tegelijk intern en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid, krijgen interne kandidaten voorrang. 
  • Het verkrijgen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is onderdeel van de procedure en benoeming.
  • Planning sollicitatiegesprekken adviescommissie en selectiecommissie: de week van 26 februari.