Buitengewoon opsporingsambtenaar domein I (BOA)

Om het team Toezicht en handhaving compleet te maken zoeken wij een gedreven:

Buitengewoon opsporingsambtenaar domein I (BOA)

Voor 36 uur per week

Functieomschrijving

Als buitengewoon opsporingsambtenaar domein I (officiële titel: 'Toezichthouder Publiek domein') ben je zichtbaar in de openbare ruimte en zie je toe op wetgeving omtrent overlast, parkeerproblematiek en afval. Ook het afhandelen van meldingen valt onder de werkzaamheden. Daarnaast inspecteer je of aan alle voorwaarden van de verleende vergunningen en inrichtingseisen wordt voldaan bij onder andere horecagelegenheden, prostitutie-inrichtingen en coffeeshops (gedoogbeleid softdrugs). Je bent belast met de opsporing van illegale inrichtingen, bedrijven en activiteiten. Bij evenementen controleer je of aan de voorwaarden van de vergunning wordt voldaan. Je rapporteert de inspectieresultaten, geeft voorlichting aan betrokken partijen en geeft vanuit de praktijk adviezen ten behoeve van de beleidsontwikkeling op dit terrein. Je treedt in voorkomende gevallen verbaliserend op. In het dagelijks werk, werk je nauw samen met de politie, brandweer en het voedsel en waren autoriteit.

Wat breng je daarvoor mee

  • je hebt een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 3
  • je beschikt over een BOA domein I-getuigschrift
  • je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring (het liefst als BOA)
  • je bent in bezit van een diploma Handhaver Toezicht en Veiligheid
  • het in bezit hebben van een diploma alcoholwet is een pré
  • je kan goed omgaan met digitale systemen gericht op handhaven
  • je bent in het bezit van rijbewijs B
  • je hebt geen 9-tot-5 mentaliteit
  • je bent bereid om in weekenden te werken

Wat kunnen wij jou bieden

  • wij bieden een uitdagende en veelzijdige functie binnen een dynamische omgeving met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
  • een passend salaris dat recht doet aan jouw ervaring, opleiding en inzet
  • het salaris is maximaal € 4.052,- bruto op basis van 36 uur per week (schaal 8 cao gemeenten), definitieve salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring
  • naast dit salaris bouw je elke maand nog eens 17,05% van je salaris extra op; ons zogeheten Individueel Keuze Budget (IKB). Dit budget is opgebouwd uit je vakantiegeld, eindejaarsuitkering, een levensloopbijdrage en een aantal bovenwettelijk verlofuren. Jij kiest of je dit wilt sparen, of dat je dit elke maand bij je salaris wil. Je kunt er ook extra verlofuren mee kopen
  • afhankelijk van je huidige dienstverband maken wij afspraken over de vorm en duur van het dienstverband
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder flexibele werktijden, reiskostenvergoeding, opleidingsmogelijkheden, een telefoon en een laptop in bruikleen

Hoe nu verder

Heb je belangstelling voor deze functie, stuur dan je motivatiebrief met CV vóór 4 oktober 2023 via de sollicitatiebutton.

Solliciteer

Meer informatie

  • heb je nog inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je hiervoor contact opnemen met Sjoerd Lemstra (teammanager Toezicht en handhaving) te bereiken via telefoonnummer 06-25032295
  • voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Lisa Werter (P&O medewerker), te bereiken via telefoonnummer 06-21916312
  • het verkrijgen van de Verklaring Omtrent Gedrag P is onderdeel van de procedure en benoeming
  • de sollicitatiegesprekken staan gepland op maandagochtend 9 oktober