Medewerker Informatiedienstverlening
‘De gemeente Coevorden is een organisatie die betrokken is bij de omgeving en waar met elkaar gelachen én hard gewerkt wordt. Waar mensen werken in een mooie mix van jong en oud en diverse achtergronden. Waar je kunt leren, groeien en ontwikkelen. En waar je veel verantwoordelijkheid krijgt vanaf dag één.’
Pak jij je kans in Coevorden? Je bent van harte welkom!
Wij zoeken in verband met het vertrek van een collega een:
Medewerker Informatiedienstverlening
(16-20 uur per week voor de periode van één jaar met de intentie tot een vast contract)
Team Advies & Services
Het cluster Informatieregie en -Dienstverlening (IRD), onderdeel van het team Advies & Services, is verantwoordelijk voor het waarborgen van informatie voor nu en later. Het cluster is volop in ontwikkeling en heeft zich in 2020 beraden op de toekomst. Technologische ontwikkelingen volgen elkaar snel op. Versnippering van informatie binnen Coevorden zorgt voor nieuwe vraagstukken. Het zaakgericht werken ontwikkelt zich verder en de informatiewensen van de organisatie en inwoners van de gemeente Coevorden bewegen hierbij mee. De medewerkers hebben gezamenlijk het toekomstbeeld vormgegeven en daarbij stil gestaan bij de rol en verantwoordelijkheid die het cluster en medewerkers daarin moeten nemen. Regie op onze informatievoorziening en het borgen en bewaken van de kwaliteit ervan zijn belangrijke speerpunten in ons cluster.
Wat ga je doen?
Als Medewerker Informatiedienstverlening draag je bij aan een goed, geordend, volledig (digitaal en fysiek) en toegankelijk archief zodat zowel medewerkers als de samenleving de informatie kunnen gebruiken. Dit doe je door:
- Binnenkomende fysieke en digitale post te registreren en te ontsluiten voor medewerkers;
- Digitale en fysieke informatie op de juiste manier te archiveren zodat dit vindbaar is;
- Informatieverzoeken van collega’s en inwoners op te pakken en uit te voeren;
- Collega’s te helpen om informatie op een juiste manier te registreren en om informatie te vinden;
- Mee te werken aan het opzetten en uitvoeren van kwaliteitsverbetering door periodieke kwaliteitsmetingen en kwaliteitsbewaking;
- Fysieke archiefstukken te digitaliseren.
Wie zoeken we?
Word jij blij van het gestructureerd vastleggen van informatie zodat dit toegankelijk wordt voor gebruik door collega’s en inwoners, en weet je hoe je dit moet doen? Zijn begrippen als metadata jou niet onbekend en hou je van contact met mensen waarbij je ze graag verder helpt? Vind jij het leuk om te werken in een omgeving die continu in ontwikkeling is? Dan is deze functie misschien wel wat voor jou!
Je bent digitaal vaardig, zorgvuldig, integer, proactief, sociaal, leergiering en klantgericht. Je bent in staat om zowel zelfstandig als in teamverband uitstekend te functioneren. Ook denk je graag mee over ontwikkelingen die het cluster moet maken om een goede dienstverlening te kunnen blijven bieden. Het is voor ons van belang dat je flexibel bent, bijvoorbeeld in vakantieperiodes of bij afwezigheid van collega’s. Je hebt een SOD1 opleiding afgerond of bent bereid om deze opleiding te gaan volgen.
Heb jij daarbij:
- Aantoonbaar MBO werk- en denkniveau;
- Ervaring met digitaal werken (bijvoorbeeld met een zaaksysteem);
- Ervaring of affiniteit met post en archiefwerkzaamheden.
Dan nodigen we je van harte uit om te reageren!
Wat bieden we?
Je werkt binnen een organisatie die volop in beweging is en zich blijft ontwikkelen en verbeteren! We stimuleren ook jóuw ontwikkeling. Je krijgt de mogelijkheid om opleidingen te volgen, via onze eigen academie of bij een instituut naar keuze. Je krijgt veel ruimte om mee te denken én om je ideeën uit te voeren. We werken zowel vanuit huis als op kantoor en je kan je uren flexibel indelen, afgestemd op jouw werkpakket én persoonlijke voorkeur. Een goede thuiswerkplek vinden wij belangrijk. We zorgen voor goede voorzieningen die jij nodig hebt om thuis te werken.
Het gaat om een functie waarbij je 16 tot 20 uur per week beschikbaar bent. Afhankelijk van je kennis en ervaring krijg je een salaris conform schaal 6. Dat is maximaal € 3.323,- bruto bij een fulltime dienstverband. We binden je graag aan onze organisatie. Na een jaarcontract is onze intentie dan ook je een vast contract aan te bieden. Je ontvangt 144 wettelijke en 50,4 bovenwettelijke vakantie-uren bij een fulltime dienstverband.
Een greep uit ons brede pakket aanvullende arbeidsvoorwaarden: een pensioenregeling via het ABP, betaald ouderschapsverlof en een Individueel Keuze Budget van 17,05 % van het jaarsalaris. Dit budget kun je op verschillende manieren gebruiken. Zo kun je er extra verlofdagen mee kopen, je kunt verlofsparen en je kunt het inzetten voor de fietsregeling. Je mag het budget natuurlijk ook laten uitbetalen. Bij ons krijg je bovendien nog een reiskostenregeling, een thuiswerkvergoeding én een Persoonlijk budget van € 850 per jaar.
Pak jij deze kans?
Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Nicole Victorie (coördinator IRD) via telefoonnummer 06-55487740. Wij ontvangen je motivatiebrief en je CV graag via Vooruit in Drenthe. Klik dan hier om te solliciteren. Je kunt tot en met maandag 12 juni reageren. De gesprekken vinden plaats op donderdag 15 juni.
Wil je meer weten over werken bij de Gemeente Coevorden en hoe collega’s werken bij ons ervaren? Kijk dan op www.coevorden.nl/vacatures.