Contractbeheerder Sociaal Domein
‘De gemeente Coevorden is een organisatie die betrokken is bij de omgeving en waar met elkaar gelachen én hard gewerkt wordt. Waar mensen werken in een mooie mix van jong en oud en diverse achtergronden. Waar je kunt leren, groeien en ontwikkelen. En waar je veel verantwoordelijkheid krijgt vanaf dag één.’
Pak jij je kans in Coevorden? Je bent van harte welkom!
Wij zoeken een:
Contractbeheerder Sociaal Domein
(Voor de periode van 1 jaar, met de intentie tot een vast dienstverband )
Team Contractmanagement
Je gaat werken in het cluster Contractmanagement, wij zijn onderdeel van het team Maatschappelijke Ondersteuning. Dit is één van de teams binnen het Sociaal Domein. Het team bestaat uit 2 contractmanagers, 1 contractbeheerder Sociaal Domein en 1 contractbeheerder voor de Jeugdhulpregio Zuid-Drenthe. In ons team wordt hard gewerkt, maar het is er ook gezellig en we hebben oog voor elkaar. Wegens vertrek van een collega zijn wij op zoek naar een contractbeheerder Sociaal Domein.
Wat ga je doen?
De contractbeheerder is verantwoordelijk voor het contractbeheer van de contracten met zorgaanbieders en leveranciers van het Sociaal Domein. Dit is de basis voor het contractmanagement en zorgt voor efficiënte werkprocessen. Je werkt nauw samen met de contractmanagers, inkoopadviseurs, beleidsadviseurs en de collega’s van de toegang.
Wie zoeken we?
Een enthousiaste, betrokken collega die het een uitdaging vindt om een functie uit te voeren op het snijvlak van secretariële en contractbeheer werkzaamheden. Je houdt ervan om te sparren en brainstormen en om samen in een soepel proces een goed resultaat te behalen.
Je gaat aan de slag met de volgende werkzaamheden:
- Het inrichten en beheren van administratie(s) en communicatiemiddelen voor Wmo en andere contracten binnen het Sociaal Domein;
- Je bent verantwoordelijk voor het functioneel en inhoudelijk beheer van de contractendatabase ISPNext (Vendorlink) door het proactief opvragen van ontbrekende gegevens en dossieropbouw;
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor zorgaanbieders en leveranciers;
- Je initieert gesprekken / overleggen en verzorgt hiervan de verslaglegging, te denken valt aan accountgesprekken met zorgaanbieders / leveranciers en interne overleggen;
- Je zorgt voor de uitvoerende en administratieve kant van implementatie van nieuwe contracten en ondersteunt de contractmanagers zodanig dat zij kunnen monitoren dat de dienstverlening wordt uitgevoerd zoals is afgesproken;
- Je organiseert bijeenkomsten zoals o.a. een Meet en Greet of marktconsultatie met zorgaanbieders;
- Je ondersteunt administratief en organisatorisch bij inkoop- en aanbestedingstrajecten;
- Je draagt bij aan de (door-)ontwikkeling van contractbeheer en -management binnen het totale Sociaal Domein;
- Je coördineert, beheert en beantwoordt de vragen in de algemene mailbox en zet hier acties op uit. Ook doe je diverse uitvragen intern en extern;
- Je ondersteunt op verschillende aspecten de contractmanagers zoals het maken van diverse overzichten;
- Je stelt verschillende correspondentie op zoals o.a. maatwerk overeenkomsten, addenda, indexatiebrieven / verlengingsbrieven;
- Je voert lichte contractmanagementtaken uit;
- In het team Contractmanagement ben je de vervanger van de contractbeheerder Jeugdhulp.
Opleiding en ervaring van onze ideale kandidaat:
- Mbo+ niveau;
- Ervaring met inkoop- en contractbeheer, actuele inhoudelijke kennis van de ontwikkelingen binnen het Sociaal Domein is een pré;
- Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands;
- Je hebt uitstekende computervaardigheden en weet processen/programma’s eigen te maken;
- Werken in een continu veranderende context geeft je energie en je bent snel in staat om in te spelen op actuele gebeurtenissen. Analyses maken is je tweede natuur;
- Je hebt gevoel voor verhoudingen en bent in staat om de urgentie van situaties en de daarbij behorende risico’s in te schatten en daarnaar te handelen in termen van prioriteit en efficiency;
- Je neemt initiatief, denkt in oplossingen en je kunt uitstekend plannen en organiseren;
- Je voelt je verantwoordelijk voor de kwaliteit van je werk en je bijdrage aan het contractmanagementproces;
- Je bent een enthousiaste, accurate, veelzijdige spin in het web;
- Je beschikt over daadkracht, resultaatgerichtheid, lef en humor.
Wat bieden we?
Je werkt binnen een organisatie die volop in beweging is en zich blijft ontwikkelen en verbeteren! We stimuleren ook jóuw ontwikkeling. Je krijgt de mogelijkheid om opleidingen te volgen, via onze eigen academie of bij een instituut naar keuze. Je krijgt veel ruimte om mee te denken én om je ideeën uit te voeren. We werken zowel vanuit huis als op kantoor en je kan je uren flexibel indelen, afgestemd op jouw werkpakket én persoonlijke voorkeur. Een goede thuiswerkplek vinden wij belangrijk. We zorgen voor goede voorzieningen die jij nodig hebt om thuis te werken.
Het gaat om een functie waarbij je 36 uur per week beschikbaar bent. Afhankelijk van je kennis en ervaring krijg je een salaris conform schaal 8. Dat is maximaal € 3.732,- bruto bij een fulltime dienstverband. We binden je graag aan onze organisatie. Na een jaarcontract is onze intentie dan ook je een vast contract aan te bieden. Je ontvangt 144 wettelijke en 43,20 bovenwettelijke vakantie-uren bij een fulltime dienstverband.
Een greep uit ons brede pakket aanvullende arbeidsvoorwaarden: een pensioenregeling via het ABP, betaald ouderschapsverlof en een Individueel Keuze Budget van 17,05 % van het jaarsalaris. Dit budget kun je op verschillende manieren gebruiken. Zo kun je er extra verlofdagen mee kopen, je kunt verlofsparen en je kunt het inzetten voor de fietsregeling. Je mag het budget natuurlijk ook laten uitbetalen. Bij ons krijg je bovendien nog een reiskostenregeling, een thuiswerkvergoeding én een Persoonlijk budget van € 850,- per jaar.
Pak jij deze kans?
Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Susanna Blokzijl, Contractmanager Sociaal Domein, via telefoonnummer 06-15136677. Heb je vragen over het wervingsproces, dan kun je contact opnemen met Chantal Stokebrook. HR adviseur via telefoonnummer 06-51986784. Wij ontvangen je motivatiebrief en je CV graag via Vooruit in Drenthe. Je kunt tot en met zondag 26 maart 2023 reageren. De gesprekken vinden plaats op maandag 3 april tussen 9.00 en 12.00 uur.
Wil je meer weten over werken bij de Gemeente Coevorden en hoe collega’s werken bij ons ervaren? Kijk dan op www.coevorden.nl/vacatures.