Functioneel beheerder
Wil jij een bijdrage leveren aan de kwaliteit van onze patiëntenzorg door onze ICT te optimaliseren?
Waar ga je aan de slag?
Forensisch Psychiatrische Centrum Dr. S. van Mesdag heeft een maatschappelijke opdracht: patiënten behandelen die voor anderen om hen heen, voor de samenleving en voor zichzelf een gevaar vormen. Wij behandelen patiënten met een psychiatrische stoornis, met als doel een herhaling van het delict gedrag te voorkomen. Zo dragen wij bij aan de veiligheid van de samenleving en kunnen wij het perspectief voor onze patiënten op een betekenisvol bestaan verbeteren. Dat is waarom wij er zijn. Deze maatschappelijke opdracht kunnen wij alleen bereiken met goed opgeleide en gekwalificeerde medewerkers die waardevol werk verrichten.
De afdeling Informatievoorziening & Automatisering behoort tot het organisatieonderdeel Bedrijfsvoering en verzorgt de informatie- en communicatietechnologie (ICT) voor alle disciplines binnen het FPC Dr. S. van Mesdag. De afdeling staat midden in de organisatie en wil zorgdragen voor een professionele, snelle en accurate ICT-dienstverlening. De afdeling bestaat uit een servicedesk, team systeembeheer en team functioneel beheer, welke integraal met elkaar samenwerken. Het team functioneel beheer wordt functioneel aangestuurd door de informatie-adviseur.
Wat ga je doen?
Als functioneel beheerder ga jij deel uitmaken van het team functioneel beheer. Jij zorgt doorlopend voor het optimaal functioneren van de zorgapplicaties en, samen met je collega functioneel beheerders, de andere informatiesystemen. Daarbij zorg jij voor het afhandelen en initiëren van wijzigingen en het oplossen en voorkomen van verstoringen binnen deze informatiesystemen. Het is aan jou de taak om de informatiebehoefte te vertalen naar een passende oplossing. Jij fungeert hierbij als schakel tussen de gebruiker, de I&A-afdeling en eventueel een externe organisaties zoals een leveranciers of collega instellingen. Daarnaast lever jij met jouw expertise een bijdrage in diverse projecten en overleggen, voor de verdere ontwikkeling van de informatiesystemen en voor de optimalisering van het gebruik. Jij stelt handleidingen en productbeschrijvingen op, instrueert gebruikers en schrijft test-, acceptatie- en implementatieplannen. Tot slot lever jij doorlopend een (vakinhoudelijke) bijdrage aan de verdere ontwikkeling en professionalisering van het team functionele beheer.
Wat kom je brengen?
Jij hebt:
- Een relevante opleiding op hbo-niveau afgerond, aangevuld met enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie;
- Gedegen kennis van functioneel beheer;
- Bij voorkeur kennis van/ervaring met (forensische) zorgprocessen en EPD-systemen (bijv. USER);
- Goede analytische vaardigheden;
- Bij voorkeur kennis van methodieken als ISM en BiSL;
- Een klantgerichte houding en een hands-on mentaliteit.
Jij bent:
- Proactief en initiatiefrijk;
- Servicegericht en dienstverlenend ingesteld;
- Flexibel en een teamspeler, maar kunt ook goed zelfstandig werken;
- Communicatief sterk;
- Organisatiesensitief;
- Goed in plannen en organiseren.
Wat bieden wij jou?
Wij bieden jou een uitdagende baan in een dynamische werkomgeving, waarbij jij nauw samenwerkt met collega's. Wij investeren in een goede zorg voor onze patiënten en in elkaar. Daarom heb jij bij ons goede mogelijkheden om je te ontwikkelen, zowel in de dagelijkse praktijk van jouw werk, als door het volgen van trainingen en opleidingen. Jij kunt rekenen op goede arbeidsvoorwaarden afhankelijk conform de cao-ggz.
De functie is ingeschaald in FWG-groep 50. Je salaris bedraagt minimaal € 2.677,- en maximaal
€4.180,- bruto per maand (salarisschaal per 1 november 2023) bij een volledig dienstverband, afhankelijk van je opleiding en ervaring.
Het betreft in eerste instantie een tijdelijke functie voor de duur van 1 jaar met uitzicht op verlenging. De ingangsdatum is zo spoedig mogelijk, uiteraard in overleg.
Ben je enthousiast?
Solliciteren kan tot en met 3 december 2023 door op de onderstaande button te klikken. De gesprekken vinden plaats in week 49. Wil jij meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Eppe Wolfis, Manager I&A telefoon 050-5221348.
Direct online solliciteren mag natuurlijk ook! Ga daarvoor naar www.werkenbijvanmesdag.nl. Een Verklaring Omtrent Gedrag is een vast onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Let op: wij houden je over deze procedure op de hoogte via mail. Het komt wel eens voor dat onze mails in de "spambox" of "ongewenste mail" terecht komen. Houd daarom deze postvakken ook in de gaten.