Administratief medewerker HR (24 uur)

Ben jij een administratieve duizendpoot met affiniteit voor digitalisering?

Waar ga je aan de slag?

Forensisch Psychiatrisch Centrum Dr. S. van Mesdag heeft een maatschappelijke opdracht: patiënten behandelen die voor de samenleving en/of voor zichzelf een gevaar vormen. We behandelen patiënten met een psychiatrische stoornis met als doel een herhaling van het delictgedrag te voorkomen. Zo dragen wij bij aan de veiligheid van de samenleving en kunnen we het perspectief van onze patiënten op een betekenisvol bestaan verbeteren. Deze maatschappelijke opdracht kunnen we alleen bereiken met goed opgeleide en gekwalificeerde medewerkers die waardevol werk verrichten. We vinden het belangrijk een gezonde en veilige omgeving te creëren voor zowel onze patiënten als onze medewerkers. Wil jij hier binnen de afdeling HR een bijdrage aan leveren?

De afdeling HR ondersteunt en adviseert het management bij allerlei HR-vraagstukken. Het team bestaat uit HR-administratie en HR-advies en wordt aangestuurd door de manager HR. De administratief medewerker HR maakt deel uit van de HR administratie.

De HR Administratie heeft als doelstelling de administratieve processen rondom het personeel op een professionele, snelle en zorgvuldige manier uit te voeren. Als administratief medewerker HR draag je hieraan actief bij en verricht je alle voorkomende werkzaamheden. Je kunt hierbij denken aan het muteren, verwerken, digitaliseren en controleren van personeelsgegevens in de geautomatiseerde personeelsinformatiesystemen (Beaufort en Youforce). Tevens zorg je ervoor dat de digitale dossiers op orde zijn, o.a. scannen van documenten, archiveren op de juiste plek. Daarnaast voer je werkzaamheden uit op het gebied van werving & selectie, verzuim, roosters en verlof.

Wat kom je brengen?

Je hebt:

  • Een afgeronde opleiding op mbo-niveau 4 (bij voorkeur richting Personeel & Organisatie);
  • Werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Ervaring met geautomatiseerde personeelssystemen (bij voorkeur Beaufort en Youforce);
  • Je beantwoordt vragen over HR zaken aan leidinggevenden en medewerkers;
  • Je houdt personeelsdossiers actueel en compleet;
  • Je ondersteunt alle voorkomende werkzaamheden o.a.: mailboxbeheer, administratieve afhandeling bij ziekteverzuim en Werving & Selectie.

Je bent:

  • Communicatief vaardig;
  • Dienstverlenend;
  • Nauwkeurig;
  • Representatief.

Ben jij degene die wij zoeken, dan bieden we jou een uitdagende baan in een dynamische werkomgeving, waarbij je nauw samenwerkt met collega's. Wij investeren in uitstekende zorg voor onze patiënten en in goede arbeidsvoorwaarden voor onze medewerkers. Daarom heb je bij ons prima mogelijkheden om je te ontwikkelen, zowel in de dagelijkse praktijk van je werk als door het volgen van trainingen en opleidingen. Je kunt rekenen op passende arbeidsvoorwaarden conform de cao GGZ. 

De functie is ingeschaald in FWG-groep 40, je salaris bedraagt minimaal € 1.996,- en maximaal € 3.101,- bruto per maand bij een volledig dienstverband, afhankelijk van je opleiding en ervaring. Het betreft een tijdelijke functie voor de duur van een jaar. De ingangsdatum is zo spoedig mogelijk.

Wil je meer weten over deze functie, neem dan contact op met de collega's van de HR administratie, via telefoonnummer: 050-5221326.

Ben je enthousiast? Je kunt tot en met donderdag 2 juni 2022 solliciteren via de link: https://vanmesdag.easycruit.com/vacancy/2946001/132047?iso=nl.

De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op donderda9 juni 2022.

Zien wij jou graag als nieuwe collega? Dan is het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), onderdeel van de procedure.

Let op: wij houden je over deze procedure op de hoogte via mail. Het komt wel eens voor dat onze mails in de "spambox" of "ongewenste mail" terecht komen. Houd daarom deze postvakken ook in de gaten.

 Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.