Secretaresse

Houd jij van afwisseling en werk je graag in een dynamische en complexe omgeving? Ben je geboeid door de ontwikkeling in de (huisartsen)zorg en chronische zorg? Lees dan verder!

Wie wij zijn

Wij zijn dé regionale huisartsenorganisatie in de provincie Groningen en Noord-Drenthe, DokNoord. DokNoord bestaat uit een aantal werkorganisaties: GHC, Elann en Doktersdienst Groningen. De drie werkorganisaties werken nauw met elkaar samen op de thema’s van DokNoord, zoals ketenzorg, zorgvernieuwing en digitalisering, en continuïteit van huisartsenzorg.

Wij zijn voor de secretariële ondersteuning van DokNoord en de werkorganisaties GHC en Elann op zoek naar een enthousiaste en ervaren

secretaresse

28-32 uur per week

Wat ga je doen

Als secretaresse ben je het visitekaartje van de organisatie bij het te woord staan van bezoekers en als eerste aanspreekpunt aan de telefoon. Samen met de collega- secretaresse ben je de spin in het web bij de secretariële ondersteuning van DokNoord en de werkorganisaties GHC en Elann. Je zorgt in overleg met de bestuurssecretaris voor de secretariële ondersteuning bij de voorbereiding en het notuleren van de bestuursvergaderingen en ledenvergaderingen. Daarnaast verzorg je de secretariële ondersteuning van de directie van Elann en GHC. Je kunt snel schakelen en anticipeert op aankomende activiteiten, zoals bestuursvergaderingen en andere relevante afspraken. Evenals de uitwerking daarvan.

Wie wij zoeken

Wij zoeken een ervaren secretaresse die affiniteit heeft met huisartsenzorg

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau, een diploma op minimaal MBO4 niveau van een secretaresseopleiding, of vergelijkbaar,
  • Je hebt tenminste 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je werkhouding is representatief voor DokNoord; servicegericht, proactief en op samenwerking gericht;
  • Je hebt goede contactuele en communicatieve vaardigheden;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift; je hebt talent voor het schrijven van notulen;
  • Je bent een organisator, houdt overzicht en werkt nauwkeurig en gestructureerd;
  • Je hebt uitgebreide kennis van en ervaring met het Microsoft Office-pakket en CRM systemen;
  • Je bent goed in staat om zelfstandig en resultaatgericht te werken;
  • Je hebt gevoel voor verhoudingen, beschikt over politiek/bestuurlijke sensitiviteit en je communiceert gemakkelijk op verschillende niveaus;
  • Je schrikt niet van het werken onder tijdsdruk of met strakke deadlines;
  • Je bent bereid om in voorkomende gevallen tijdens de avonduren te werken.

Wij bieden

  • Een leuke en uitdagende baan in een organisatie die volop in ontwikkeling is, in een prettige en informele werkomgeving.
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden met een marktconform salaris en een goede pensioenregeling. De inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring.
  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar met de mogelijkheid tot een vaste aanstelling.

Meer informatie

Kijk voor meer informatie op de website van GHC (www.ghcgroningen.nl) of DokNoord (www.doknoord.nl). Of neem contact op met Tineke Hummel of Marcel van Keulen via of 050 – 3695039.

Geïnteresseerd?

Ben je geïnteresseerd en wil je solliciteren, stuur dan je sollicitatie met CV vóór 1 december 2023 per e-mail aan

Planning gesprekken:

De sollicitatiegesprekken zijn gepland op donderdag 7 december 2023

Acquisitie naar aanleiding van deze vacaturetekst wordt niet op prijs gesteld.