Klantgerichte servicedeskmedewerker ICT

De ICT-servicedesk vormt samen met werkplekbeheer het supportteam binnen het team ICT. Als servicedeskmedewerker  ICT vervul je primair eerstelijnswerkzaamheden. Hieronder valt het in behandeling nemen, registreren, classificeren en bewaken van meldingen en wijzigingen/aanvragen. Terugkoppeling naar de klant is hierbij erg belangrijk. Alle meldingen en aanvragen worden geregistreerd in TOPdesk, van waaruit je ook communiceert met de medewerkers. Naast het in behandeling nemen van eerstelijns meldingen zijn er ook een groot aantal tweedelijns werkzaamheden. Zo kunnen meldingen soms worden herleid tot een probleem. In zo’n geval probeer je het probleem te lokaliseren en te reproduceren om vervolgens samen met collega’s van het team ICT naar een oplossing voor het probleem te zoeken. Binnen de tweedelijns werkzaamheden ga jij jezelf en je collega’s verder uitdagen door samen structurele oplossingen te bedenken voor meldingen die je regelmatig terug ziet komen.

WAT BRENG JE MEE?

  • Je hebt een afgeronde opleiding op mbo+ niveau.
  • Ervaring met het werken op een ICT-servicedesk.
  • Kennis van Office 365 en TOPdesk is een pré.
  • Je bent bekend met ITIL-processen.
  • Een analyserend en oplossend vermogen en je bent leergierig.
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, bent klantgericht en hebt een dienstverlenende instelling.
  • Een sterk ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel en je neemt eigenaarschap op je.
  • Je bent pro-actief en hebt een goed gevoel voor verhoudingen binnen een organisatie.

WAT ZETTEN WIJ DAAR TEGENOVER?

  • Jouw groei en ontwikkeling is belangrijk voor ons! Er is opleidingsbudget voor je eigen groei. Daarnaast ontwikkel je met je team. En zijn er DC brede workshops van de DC Academie.
  • Het is een tijdelijke aanstelling voor 1,0 fte voor de duur van een jaar (periode 1 juni 2021 tot en met 31 mei 2022) met standplaats Emmen. Bij gebleken geschiktheid  kom je in aanmerking komen voor een vast dienstverband. 
  • Het fulltime brutosalaris is op basis van de cao mbo schaal 7 maximaal € 3.083,00 per maand.
  • Verder krijg je een eindejaarsuitkering van 8,33%, een goede pensioenregeling en een tegemoetkoming voor je zorgverzekering.

IETS VOOR JOU?

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer dan uiterlijk maandag 12 april 2021. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de coördinator servicedesk, Rick van Dijk via 06 132 121 50.
De gesprekken vinden plaats op dinsdag 20 april 2021.

Acquisitie op basis van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.