Medewerkers Klantcontact (schaal 6)

Functie omschrijving

Hebben scholieren, studenten, ouders of andere klanten van DUO een vraag of misschien een klacht? Dan bellen ze ons klantcontactcentrum. En daar zit jij om al hun vragen te beantwoorden. Mooi toch, dat deze mensen dankzij jou goed en snel worden geholpen?
En dan doe je dat ook nog eens bij het leukste contactcentrum van het rijk!

Wat ga jij doen
Je gaat werken bij het klantcontactcentrum. Dit is de frontoffice van de directie Onderwijsvolgers binnen DUO. Hier hebben wij direct contact met particuliere klanten. Jij beantwoordt al hun vragen, of zorgt dat deze worden afgehandeld door de juiste afdeling binnen DUO.

Telefonisch klantcontact is jouw vak. Jij krijgt energie van het begeleiden van klanten naar het beste antwoord. Je handelt vragen zelfstandig af en weet de verschillende klanten in één keer goed en volledig te helpen. Zo help je ze om zelf de weg naar de juiste informatie te vinden en begeleid je ze zo nodig naar het juiste kanaal.

In een gesprek weet je snel tot de kern te komen vervolgens kun je uit de beschikbare informatiebronnen en systemen zelfstandig het best passende antwoord voor de klant samenstellen. Lukt dat niet direct? Dan draag je de vraag goed en tijdig over aan de afdeling die de klant verder kan helpen. Natuurlijk ga je daarbij zorgvuldig om met klantgegevens en registreer je nauwkeurig.

Je werkt in een dynamische, klantgerichte en politiekgevoelige omgeving die volop in ontwikkeling is. Hoe leuk is het dat jij hierin meebeweegt en dat je meebouwt aan het neerzetten van het KCC en de directie Onderwijsvolgers. Hoe je dat doet? Bijvoorbeeld door knelpunten te signaleren, gezamenlijk met oplossingen te komen en door initiatieven te nemen om ons werk te verbeteren.

Bekijk ook deze video https://u.cammio.me/6Od5TM hierin vertellen jouw toekomstige collega’s meer.

Wil je meer weten?
Op 29 september van 17:00 uur tot 20:00 uur vertellen we je graag meer. Geef je voor maandag 26 september op via vacaturesOVG@duo.nl en we zien je graag bij DUO Kempkensberg 12, om jouw vragen te beantwoorden. Kom je met de auto, geef dat dan ook even aan zodat we een parkeerplek voor je kunnen reserveren. En! vergeet op de dag zelf niet je identificatiebewijs, deze is nodig om ons mooie pand binnen te komen. Je kunt vanaf 16:30 uur binnenlopen.

Kan je niet komen, geen probleem, je mag ook contact met ons opnemen, de contactinformatie staat onderaan bij bijzonderheden.

Functie-eisen

Wat vragen we van jou?

  • Je beschikt aantoonbaar over MBO-4 niveau werk- en denkniveau.
  • Je hebt affiniteit met klantcontact en hebt minimaal een half haar ervaring met werken in een productie gestuurde kantooromgeving.
  • Het succesvol afronden van de BO1 opleiding (basisopleiding) is een voorwaarde voor een onbepaalde tijd contract. Gedurende de opleidingsperiode ben je vijf werkdagen per week beschikbaar.
  • Je kan thuis en op kantoor werken.

Competenties

  • Klantgerichtheid
  • Flexibiliteit
  • Stressbestendigheid
  • Samenwerken
  • Resultaatgerichtheid
  • Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
  • Zelfontwikkeling
  • Inlevingsvermogen

Arbeidsvoorwaarden

Salaris: €2482,- tot €3097,- bruto per maand
Dienstverband: Tijdelijke aanstelling / Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
Uren per week: 24 tot 32 uur per week

Overige arbeidsvoorwaarden

Naast een uitdagende baan, een leuk team van collega’s en ruimte voor je eigen ontwikkeling hebben we je nog meer te bieden:

Bovenop jouw salaris ontvang je een individueel keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit
geld (16,37% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou
passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er
bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer
jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan
fiscaalvriendelijke doelen. Wij hechten sterk aan persoonlijke groei en
loopbaanontwikkeling en bieden daarvoor tal van mogelijkheden. Verder krijg je de
mogelijkheid tot verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van
je ov-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.

Bijzonderheden

  • Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern uitgezet.
  • Rijksmedewerkers hebben voorrang in de sollicitatieprocedure.
  • Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Alexander Holthuis (manager) via Alexander.Holthuis@duo.nl en/of 06 11726621. Tussen 23 september en 8 oktober is Liesbeth Kruidhof bereikbaar via liesbeth.kruidhof@duo.nl en/of 06 50256132.
  • Interesse in deze functie? Mail dan je motivatie samen met jouw CV. Wil je op een wijze reageren die niet past binnen ons systeem, geen probleem, mail dan je sollicitatie naar vacaturesOVG@duo.nl.
  • Je kunt reageren t/m 7 oktober 2022. De gesprekken zullen in week 44 plaatsvinden. Houd hier rekening mee. De gesprekken vinden plaats op ons kantoor.
  • Controleer regelmatig je ongewenste/spam e-mailmap. Het kan voorkomen dat mailwisseling vanuit DUO in deze map(pen) terechtkomt.

Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO)

De Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) werkt in opdracht van het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap en is de schakel tussen iedereen die met onderwijs te maken heeft: studenten, ouders, docenten, scholen, universiteiten, beleidsmakers en overheidsorganisaties. DUO is volop in beweging. Zo houden wij ons meer dan ooit bezig met de vraag hoe wij onze klanten nog sneller, beter en kostenefficiënter 24/7 van dienst kunnen zijn.

Daarbij zijn wij vanuit DUO overtuigd dat we met een diverse en inclusieve organisatie onze taak het beste kunnen uitvoeren wanneer ons personeel een afspiegeling is van de maatschappij. Wij verrijken onze teams dan ook graag met collega’s met diverse achtergronden en culturen. Samen bundelen we onze krachten, ervaring en inzichten en dragen we ons steentje bij aan onze missie om onderwijs en ontwikkeling mogelijk te maken.

Wil jij deel uitmaken van deze vernieuwende en toonaangevende werkgever in Groningen en Den Haag? Natuurlijk weten wij dat onze organisatie alleen succesvol kan zijn als jij als medewerker alle kansen krijgt om te leren en te groeien. Niet voor niets investeren wij in jouw vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling met interessante traineeships en opleidingen, en kun je rekenen op een goede balans tussen werk en privé. Zo zetten we gezamenlijk de schouders onder het succes en de groei van de organisatie.

Onderwijsvolgers/Klantcontactcenter

De directie Onderwijsvolgers (OVG)
Deze eenheid van DUO richt zich op alle mensen die momenteel onderwijs volgen of gevolgd hebben en bestaat uit diverse afdelingen zoals het klantcontactcenter, studerenden en debiteuren.

Het Klantcontactcenter
Hebben scholieren, studenten, ouders of andere klanten van DUO een vraag of misschien een klacht? Dan bellen ze ons klantcontactcenter . En daar zit jij om al hun vragen te beantwoorden. Mooi toch, dat deze mensen dankzij jou goed en snel worden geholpen?
En dan doe je dat ook nog eens bij het leukste contactcentrum van het rijk!
Het klantcontactcentrum is de frontoffice van de directie Onderwijsvolgers binnen DUO. Hier hebben wij direct contact met particuliere klanten. Wij beantwoorden al hun vragen, of zorgen dat deze worden afgehandeld door de juiste afdeling binnen DUO.


Reageer op deze vacature