Medewerker Personeelsadministratie

In verband met vertrek van één van onze collega's en uitbreiding van werkzaamheden, zoeken wij een enthousiaste collega op de personeelsadministratie. Ben jij bekend met alle facetten van een personeelsadministratie? Dan zoeken wij jou!

Zo ziet jouw werkplek er uit

Als medewerker personeelsadministratie ben je samen met 4 collega’s verantwoordelijk voor alle administratieve werkzaamheden rondom de in- door en uitstroom van de medewerkers. Je beheert het personeelsinformatiesysteem (AFAS Profit) en bent het aanspreekpunt voor onze medewerkers en leidinggevenden. Momenteel zijn we bezig met een verdere digitalisering en een procesoptimalisatie van het in-, door- en uitstroomproces. Daarnaast is de afdeling betrokken in diverse projectgroepen, waarbij het verbeteren van de zorg aan cliënten en de rol van de ondersteunende diensten hierin, centraal staan.

Samen met de collega’s van de salarisadministratie, financiële administratie en de zorgadministratie maakt de personeelsadministratie deel uit van de afdeling Administratieve Dienst. Als medewerker personeelsadministratie werk je veelal samen met de collega’s van HR-advies, Opleiding & Ontwikkeling, Salarisadministratie en Werving & Mobiliteit.

Dit ben jij

  • Je hebt een relevante opleiding op minimaal MBO-niveau 4 (bijvoorbeeld richting P&O);
  • Je hebt aantoonbare werk- en/of stage-ervaring op een personeelsadministratie;
  • Je hebt ervaring met een personeelsinformatiesysteem (bij voorkeur AFAS Profit);
  • Je hebt kennis van arbeidswetgeving en weet hoe je de wet- en regelgeving en de CAO moet toepassen;
  • Je hebt ervaring in het digitaliseren van werkprocessen;
  • Je werkt gestructureerd, accuraat en je bent stressbestendig;
  • Je bent flexibel, integer, servicegericht en kunt snel handelen;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift;
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.

Dit bieden wij

  • Een jaarcontract eerst voor 24 tot 32 uur (uren in overleg), waarbij we na het jaar opnieuw gaan kijken wat de mogelijkheden zijn;
  • Salaris conform CAO gehandicaptenzorg FWG 40 (min. €2.236 – max. €3.154 bruto per maand bij een volledig dienstverband);
  • Vakantietoeslag 8% en eindejaarsuitkering 8,33% conform CAO;
  • Reiskostenvergoeding conform CAO;
  • Mogelijkheid tot de maximaal onbelastbare reiskostenvergoeding (van €0,19 per km) voor woon-werkverkeer;
  • Je ontvangt, naast wettelijke vakantie-uren, een Persoonlijk Budget Levensfase (PBL) van 57 uur per jaar op fulltime basis;
  • Een gemotiveerd team met leuke collega's;
  • Je kiest flexibel wanneer, waar en hoe je je werk doet; er is ruimte voor thuiswerken en op kantoor werken en daarvoor bieden we je goede thuiswerkfaciliteiten (zoals laptop en telefoon);
  • Mogelijkheid tot belastingvoordeel op: aanschaf sportabonnement, health-check, fiets, sportattributen, laptop, smartphone of premie aanvullende verzekering.

Heb je interesse?

Leuk! We ontvangen graag je korte motivatie en je cv uiterlijk op dinsdag 11 oktober 2022.
Je kunt je sollicitatie richten aan Ineke van der Zee (Hoofd Administratieve Dienst). Wil je meer informatie over de vacature dan kan je contact opnemen met Esther van Asperen (medewerkers personeelsadministratie). Zij is te bereiken via telefoonnummer 06-53378347 op dinsdag, woensdag en vrijdag van 08.30 tot 13.00 uur.
De gesprekken staan gepland op maandag 17 oktober 2022.

Wil jij werken bij De Zijlen?

De Zijlen is er voor mensen met een verstandelijke beperking in de provincie Groningen. Bovendien zijn we expert in specifieke doelgroepen. We zijn gericht op samenwerken en we investeren in medewerkers: goede zorg, goed werk. Ons motto is: De Zijlen geeft kleur aan het leven! Werken bij De Zijlen betekent waarde toevoegen aan het leven van anderen. Ons doel is een betekenisvol leven voor mensen met een verstandelijke beperking. Wat is er mooier dan dat mee vorm te geven?

De vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld. Bij gelijke geschiktheid heeft een interne kandidaat voorrang.
Voor deze vacature is bij indiensttreding een positieve ‘verklaring omtrent gedrag’ (VOG) vereist.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren