Medewerker ICT servicedesk

Wil je werken bij De Zijlen?

De Zijlen is er voor mensen met een verstandelijke beperking in de provincie Groningen. Bovendien zijn we expert in specifieke doelgroepen. We zijn gericht op samenwerken en we investeren in medewerkers: goede zorg, goed werk. Ons motto is: De Zijlen geeft kleur aan het leven! Werken bij De Zijlen betekent waarde toevoegen aan het leven van anderen. Ons doel is een betekenisvol leven voor mensen met een beperking. Wat is er mooier dan dat mee vorm te geven?

Zo ziet jouw werkplek er uit

Als medewerker ICT servicedesk ben jij het eerstelijns aanspreekpunt voor de medewerkers van De Zijlen. Zij kunnen bij jou terecht met alle vragen over het gebruik van hun hardware, systemen en software. Hierbij zorg je, samen met je collega’s van de afdeling ICT in de 2e lijn, voor passende oplossingen zodat de medewerkers zich snel weer kunnen richten op het leveren van zorg. Je houdt de voortgang van de oplossingen bij in het TOPdesk-systeem en zorgt voor de juiste terugkoppeling naar de klant.

De afdeling ICT is een klein team van specialisten bestaande uit medewerkers IT-beheer en service management. Zij verzorgen de directe ICT ondersteuning voor de zorg in de vorm van netwerk, telefonie en domotica oplossingen. Daarnaast wordt de digitale werkplek van de medewerkers verzorgt door onze Outsource Service Provider, waarin de ICT afdeling een duidelijk regiefunctie heeft om het hele pakket aan ICT diensten zo goed mogelijk te laten aansluiten bij de behoefte van de zorgmedewerkers.

Dit ben jij

  • Je hebt een afgeronde MBO-opleiding niveau 4 op het gebied van ICT of vergelijkbaar en minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt ervaring met helpdesksystemen en -methodieken, zoals TOPdesk en CMDB, maar ook met het werken volgens ITIL incidentbeheer en wijzigingsbeheer ben je bekend;
  • Je bent enthousiast, klantvriendelijk en proactief in je contact met collega’s;
  • Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Je hebt ervaring in het geven van instructies aan gebruikers op afstand en vindt het leuk om gebruikers verder te helpen.

Dit bieden wij

  • Een contract voor 20 tot 36 uur per week voor onbepaalde tijd;
  • Een uitdagende, afwisselende baan, waarin werken voor en met mensen met een verstandelijke beperkingen en de zeer diverse ondersteuningsvragen centraal staan;
  • Een team met een collegiale werksfeer;
  • Veel ruimte voor je eigen inbreng en jouw ontwikkeling;
  • Salaris conform CAO gehandicaptenzorg FWG 35 ( minimaal €1861 - maximaal €2766 bij een volledig dienstverband);
  • Vakantietoeslag 8% en eindejaarsuitkering 8,33% conform CAO;
  • Jaarlijks belastingvoordeel op: aanschaf sportabonnement, fiets, sportattributen, laptop, smartphone of premie aanvullende verzekering.

Past dit helemaal bij jou?

Schrijf dan een korte motivatie en voeg je CV toe. Solliciteren kan via www.werkenbijdezijlen.nl. Je kunt je sollicitatie richten aan Wim Addens (informatiemanager / hoofd ICT). Wil je meer informatie over de vacature dan kan je contact opnemen met Wim Addens via telefoonnummer 06-10155478.

Je kunt op deze vacature solliciteren tot en met zondag 17 januari 2021.

De sollicitatiegesprekken worden individueel ingepland.