medewerker ICT servicedesk

Wil je werken bij De Zijlen?
De Zijlen is er voor mensen met een verstandelijke beperking in de provincie Groningen. Bovendien zijn we expert in specifieke doelgroepen. We zijn gericht op samenwerken en we investeren in medewerkers: goede zorg, goed werk. Ons motto is: De Zijlen geeft kleur aan het leven! Werken bij De Zijlen betekent waarde toevoegen aan het leven van anderen. Ons doel is een betekenisvol leven voor mensen met een beperking. Wat is er mooier dan dat mee vorm te geven?

Zo ziet jouw werkplek er uit
Als medewerker ICT Servicedesk ben jij het eerstelijns aanspreekpunt voor de medewerkers van De Zijlen. Zij kunnen bij jou terecht met alle vragen over het gebruik van hun hardware, systemen en software. Hierbij zorg je samen met je collega’s van de afdeling ICT in de 2e lijn voor passende oplossingen zodat de medewerkers zich snel weer kunnen richten op het leveren van zorg. Je houdt de voortgang van de oplossingen bij in het TOPdesk systeem en zorgt voor de juiste terugkoppeling naar de klant.

De afdeling ICT is een klein team van specialisten bestaande uit medewerkers IT beheer en service management. Zij verzorgen de directe ICT ondersteuning voor de zorg in de vorm van netwerk, telefonie en domotica oplossingen. Daarnaast wordt de digitale werkplek van de medewerkers verzorgt door onze Outsource Service Provider waarin de ICT afdeling een duidelijk regiefunctie heeft om het hele pakket aan ICT diensten, zo goed mogelijk te laten aansluiten bij behoefte van de zorgmedewerkers.

Dit ben jij

  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding niveau 4 op het gebied van ICT of vergelijkbaar en minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt ervaring met helpdesksystemen en -methodieken, zoals TOPdesk en CMDB, maar ook met het werken volgens ITIL incidentbeheer en wijzigingsbeheer ben je bekend;
  • Je bent enthousiast, klantvriendelijk en proactief in je contact met collega’s;
  • Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Je hebt ervaring in het geven van instructies aan gebruikers op afstand en vindt het leuk om gebruikers verder te helpen.

Dit bieden wij

  • Een contract voor 20 uur per week voor onbepaalde tijd;
  • Een uitdagende, afwisselende baan, waarin werken voor en met mensen met een verstandelijke beperkingen en de zeer diverse ondersteuningsvragen centraal staan; Een team met een collegiale werksfeer;
  • Veel ruimte voor eigen inbreng en jouw ontwikkeling;
  • Salaris conform CAO gehandicaptenzorg FWG 35 ( minimaal €1861 - maximaal €2766) bij een volledig dienstverband;
  • Vakantietoeslag 8% en eindejaarsuitkering 8,33% conform CAO;
  • Jaarlijks belastingvoordeel op: aanschaf sport abonnement, fiets, sportattributen of premie aanvullende verzekeringen.

Past dit helemaal bij jou?
Schrijf dan een korte motivatie en voeg je CV toe. Solliciteren kan via www.werkenbijdezijlen.nl
Je kunt je sollicitatie richten aan Wim Addens (informatiemanager / hoofd ICT).
Wil je meer informatie over de vacature dan kan je contact opnemen met Edwin Visser (coördinator IT beheer & services), bereikbaar op maandag tot en met donderdag via telefoonnummer 06-15481100.

Je kunt op deze vacature solliciteren tot en met donderdag 5 november 2020.
De sollicitatiegesprekken worden gehouden op woensdag 11 november 2020.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.