Functioneel Beheerder

Ben jij die gedreven professional die in staat is om mee te denken over Informatiemanagement binnen onze organisatie? Vind je het leuk de belangen van verschillende partijen goed bij elkaar te brengen? En hou jij van afwisselend werk, waarbij geen dag hetzelfde is? Dan zoeken wij jou!
Voor onze afdeling Informatiemanagement zijn wij op zoek naar een Functioneel beheerder voor 32 tot 36 uur per week.

Wat ga je doen

Als functioneel beheerder ben je verantwoordelijk voor de inrichting en het beheren van verschillende applicaties. Samen met 4 collega’s vorm je de afdeling Informatiemanagement. Deze afdeling ondersteunt de gebruikersorganisatie, implementeert en analyseert de diverse applicaties die we in beheer hebben binnen De Zijlen. Onderling hebben we het werk verdeeld, waarbij elke collega een eigen aandachtsgebied heeft. We hebben recent een aantal mooie digitaliseringsslagen gemaakt. Het is ons doel om alle gebruikers zo goed mogelijk te ondersteunen in het werken met applicaties, zodat zij optimaal hun werk kunnen doen.
Je houdt je bezig met vraagstukken die effect hebben op meerdere lagen in de organisatie. Je adviseert over de tijdlijnen en de kosten en neemt de verdere implementatie onder je hoede. Daarbij vertaal je jouw kennis naar aanpassingen en verbeteringen in processen en applicaties.

Zo ziet jouw werkplek er uit

Je gaat werken op de afdeling Informatiemanagement, samen met 4 andere collega’s. Deze afdeling typeert zich door hun hands-on mentaliteit en collegialiteit. Het werk wordt met elkaar opgepakt en onderling ben je elkaars sparringpartner. Ons kantoor zit in ’t Zijlhuis in Tolbert.
De afdeling Informatiemanagement is onderdeel van de sector bedrijfsvoering. Onder deze sector vallen de afdelingen Vastgoed, ICT, Facilitair, Planning & Control, Administratieve dienst en Informatiemanagement.

Dit ben jij

Je werkt niet alleen zeer accuraat. Je beschikt ook over goede contactuele vaardigheden en een analytisch vermogen. Je bent proactief, hebt een open houding en bent nieuwsgierig. Verder ben je te typeren als een gedreven functioneel beheerder met een vernieuwende kijk op informatiebeheer en digitalisering. Je investeert graag in je kennis en leert graag nieuwe technieken bij. Als collega ben je een empathische en integere teamspeler die gaat voor de teamprestatie. Je bent daarbij resultaatgericht en kunt je tijd goed managen.

Verder vragen we het volgende:

  • Je hebt aantoonbaar HBO werk- en denkniveau
  • Enkele jaren werkervaring als functioneel beheerder
  • Kennis van wet- en regelgeving op het gebied van informatiemanagement/security
  • Kennis van BiSL en ITIL-processen of je wilt je hierin ontwikkelen
  • Ervaring in het beheer van SDB-planning, Profit, MS Teams en Sharepoint is een pré

Dit bieden wij

  • Direct een vast dienstverband voor gemiddeld 32 tot 36 uur per week (in overleg)
  • Salaris conform cao Gehandicaptenzorg maximaal FWG 50 (minimaal €2.728- maximaal €3.894,- bij een volledig dienstverband)
  • Je kiest flexibel wanneer, waar en hoe je je werk doet; er is ruimte voor thuiswerken en op kantoor werken. Wij bieden je goede thuiswerkfaciliteiten, zoals een eigen laptop en een mobiele telefoon
  • Ruimte voor je eigen inbreng en aanvullende cursussen voor jouw ontwikkeling in de functie
  • Naast je wettelijke vakantie-uren Balansverlof van 57 uur per kalenderjaar op fulltime basis
  • Vakantietoeslag 8% en eindejaarsuitkering 8,33% conform cao
  • Reiskostenvergoeding van € 0,12 per km tot 30 km enkele reis en € 0,03 per km tussen 30 en 60 km enkele reis (in plaats van € 0,08 per km tot 30 km conform cao gehandicaptenzorg)
  • Goede secundaire voorwaarden zoals een fiscale uitruilregeling op het gebied van reiskosten en diverse aantrekkelijke voordeelregelingen bij de aanschaf van bijvoorbeeld een sportabonnement, fiets, laptop of telefoon, wellness en health-check
  • Diverse premiekortingen op aanvullende verzekeringen

Wil je werken bij de Zijlen

De Zijlen biedt onder andere woonlocaties en dagbesteding aan ruim 1100 cliënten. Bovendien zijn we expert in specifieke doelgroepen. Ons motto is: De Zijlen geeft kleur aan het leven! Werken bij De Zijlen betekent samen met 1400 collega’s waarde toevoegen aan het leven van anderen. Ons doel is een betekenisvol leven voor mensen met een beperking. Wat is er mooier dan dat mee vorm te geven?

Heb je interesse?

Leuk! Dan ontvangen we graag uiterlijk 6 februari je cv en motivatie via de sollicitatiebutton. Deze kun je richten aan Anieke de Vries (informatiemanager).
De sollicitatiegesprekken zijn gepland op woensdagmiddag 8 februari 2023.

Weer weten?

Heb je vragen of wil je meer informatie over de vacature? Dan kun je contact opnemen met Siska Mensink (functioneel beheerder) via telefoonnummer 06-10188253.

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern verspreid, waarbij interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang hebben in de procedure.

Voor deze vacature is bij indiensttreding een positieve ‘verklaring omtrent gedrag’ (VOG) vereist.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren