Ervaren Functioneel Beheerder

Ben jij die ervaren en gedreven professional die in staat is om overkoepelend mee te denken over Informatiemanagement binnen onze organisatie? Vind je het leuk de belangen van verschillende partijen goed bij elkaar te brengen? En hou jij van afwisselend werk, waarbij geen dag hetzelfde is? Dan zoeken wij jou!

Zo ziet jouw werkplek er uit

Als functioneel beheerder ben je verantwoordelijk voor de inrichting en het beheren van verschillende applicaties. Samen met 5 collega’s vorm je de afdeling Informatiemanagement. Deze afdeling ondersteunt de gebruikersorganisatie, implementeert en analyseert de diverse applicaties die we in beheer hebben binnen De Zijlen. Onderling hebben we het werk verdeeld, waarbij elke collega een eigen aandachtsgebied heeft. We hebben recent een aantal mooie digitaliseringsslagen gemaakt. Het is ons doel om alle gebruikers zo goed mogelijk te ondersteunen in het werken met applicaties, zodat zij optimaal hun werk kunnen doen.

Voor deze functie zijn we op zoek naar een functioneel beheerder, die graag wil doorgroeien naar de rol van senior. Ook als senior functioneel beheerder nodigen we je uit om te solliciteren. Je houdt je bezig met de meer complexere vraagstukken die effect hebben op meerdere lagen in de organisatie. Je adviseert over de tijdlijnen en de kosten en neemt de verdere implementatie onder je hoede. Daarbij vertaal je jouw kennis naar aanpassingen en verbeteringen in processen en applicaties.

Dit ben jij

  • Een enthousiaste, gedreven functioneel beheerder met minimaal een afgeronde HBO-opleiding en een aantal jaren werkervaring als functioneel beheerder;
  • Bij voorkeur heb je ervaring in het beheer van SDB-planning, Profit, MS Teams en SharePoint;
  • Je beschikt over een vernieuwende kijk op informatiebeheer en digitalisering;
  • Je hebt kennis van wet- en regelgeving op het gebied van informatiemanagement/security;
  • Je hebt kennis van BiSL en ITIL-processen of wilt je hierin ontwikkelen;
  • Je investeert graag in je kennis en leert graag nieuwe technieken bij;
  • Je bent een empathische integere teamspeler die gaat voor de teamprestatie;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en analytisch vermogen;
  • Je bent proactief, resultaatgericht en kunt je tijd goed managen.

Dit bieden wij

  • Direct een contract voor onbepaalde tijd;
  • Ruimte voor je eigen inbreng en aanvullende cursussen voor jouw ontwikkeling in de functie;
  • Salaris conform CAO FWG 50 óf 55, waarbij de inschaling afhankelijk is van je ervaring (minimaal €2.728 – maximaal €4.304,-) bij een volledig dienstverband);
  • Vakantietoeslag 8% en eindejaarsuitkering 8,33% conform CAO;
  • Contracturen tussen de 24 tot 36 per week (in onderling overleg te bepalen);
  • Mogelijkheid tot de maximaal onbelastbare reiskostenvergoeding (van €0,19 per km) voor woon-werkverkeer of een thuiswerkvergoeding;
  • Je ontvangt, naast wettelijke vakantie-uren, een Persoonlijk Budget Levensfase (PBL) van 57 uur per kalenderjaar op fulltime basis;
  • Je kiest flexibel wanneer, waar en hoe je je werk doet; er is ruimte voor thuiswerken en op kantoor werken. Wij bieden je goede thuiswerkfaciliteiten, zoals een eigen laptop en een mobiele telefoon;
  • Jaarlijks belastingvoordeel op: aanschaf sport abonnement, fiets, sportattributen of premie aanvullende verzekeringen.

Heb je interesse?

Past dit helemaal bij jou?
Leuk, dan komen we graag met jou in contact! Je kunt solliciteren via de button door je cv en een korte motivatie in te sturen en te richten aan Anieke de Vries (informatiemanager). Heb je nog vragen of wil je eerst kennismaken om een indruk te krijgen van je werkplek? Neem dan contact op met Siska Mensink (coördinator informatiemanagement), je kunt haar bereiken op telefoonnummer 06-10188253.

Je kunt op deze vacature solliciteren tot en met woensdag 12 oktober 2022.
De sollicitatiegesprekken staan gepland op 17 oktober 2022 tussen 13:00 en 17:00 uur.

De vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld. Bij gelijke geschiktheid heeft een interne kandidaat voorrang.
Voor deze vacature is bij indiensttreding een positieve ‘verklaring omtrent gedrag’ (VOG) vereist.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren