Adviseur vastgoed

Zo ziet jouw werkplek er uit

Bureau Vastgoed
Vastgoed houdt zich bezig met de ontwikkeling, realisering en het beheer van huisvesting binnen De Zijlen. Het team bestaat op dit moment uit 2 projectleiders, 1 management assistente en afdelingshoofd.

Wat houdt de functie in
Wij zoeken een Adviseur Vastgoed die, in het brede spectrum van vastgoed, verantwoord en effectief stuurt op ambities en organisatiedoelstellingen. Hierbij vertaal je de visie van De Zijlen naar operationele, tactische en strategische doelstellingen. Keuzes hierin leiden tot verantwoorde besluitvorming met een zorgvuldige balans tussen financiële, maatschappelijke en vastgoedrendementen. De adviseur vastgoed heeft hierin een coördinerende, adviserende en faciliterende rol.

 De werkzaamheden
Aanspreekpunt voor een grote diversiteit aan vragen over duurzaamheid en de energietransitie (van beleidsniveau tot en met uitvoeringsniveau);
Mede formuleren van de ambities en doelstellingen met betrekking tot de bestaande en nieuwe vastgoedportefeuille, thema voorbeeld hierin is; “Integrale Brandveiligheid”;
Je stelt op basis van deze ambities en doelstellingen de lange termijn huisvestingsplannen voor ons vastgoed op en vertaalt deze naar kaders, processen en/of projecten;
Vormgeven van opdrachtgeverschap en systematiek voor de (investering)voorstellen & instandhouding van het vastgoed.

Tevens lever je een actieve bijdrage aan
Het beheer van de vastgoedportefeuille (in ons vastgoedregistratie systeem WISH);
Monitoren en sturen op het financiële resultaat van de vastgoedportefeuille;
Voorbereiding en afwikkeling van reguliere vastgoedtransacties/mutaties;
Adviseren over- en implementeren van nieuwe ontwikkelingen en wet- en regelgeving;
Duurzame Meerjaren Onderhoudsplanning (MJOP);
Relatiebeheer en contractmanagement t.a.v. huur- en verhuurzaken;
Adviseren en beoordelen van taxaties, heffingsgrondslagen wettelijke lasten WOZ en verzekeringen;
Opstellen van bestuurlijke adviezen ten behoeve van besluitvorming;
Uitvoering van objectplannen/jaarplannen;
Adviseren over nieuwbouw en herontwikkeling.

Daarnaast ondersteun je hoofd Vastgoed bij de dagelijkse werkzaamheden en lever je een vakinhoudelijke bijdrage aan het up to date houden van ons vastgoed.
Je bent voortdurend gericht op verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening en de efficiëntie van werkprocessen.

Dit ben jij
- Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau, aangevuld met een opleiding op het gebied van vastgoed;
- Enige jaren werkervaring binnen het vastgoed;
- Affiniteit met de zorgsector;
- Kennis van procedures en wet- en regelgeving betreffende bouw- en vastgoed;
- Ervaring met risico-, proces-, project- en vastgoedmanagement;
- Motiverend vermogen, doorbreken van weerstand door middel van tact en diplomatie;
- Zelfstandigheid, initiatiefrijk, analytisch en ordelijk;
- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.

Dit bieden wij
De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg. Voor deze functie geldt FWG 55.
Daarnaast bieden wij goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering en diverse bestedingsdoelen in het kader van de werkkostenregeling.
De functie is voor twee jaar en bij goed functioneren, kan deze omgezet worden naar onbepaalde tijd.

Past dit helemaal bij jou?
Schrijf dan een motivatie en voeg je cv toe. Dit kan via het sollicitatieformulier. Wil je meer informatie over de vacature of heb je vragen?
Neem dan contact op met Arnold Talsma  (hoofd bureau vastgoed), hij is bereikbaar op 0594-850573.

Je kunt op deze vacature solliciteren tot en met 30 november 2019. De sollicitatiegesprekken staan gepland op 11 en 12 december a.s.