Teamleider Supportdesk en Services
Dit zijn wij
Cosis is een grote werkgever met een stabiele basis. Onze missie is ondersteuning bieden aan mensen met een verstandelijke of psychische beperking om grip te krijgen op het leven. Met 220 kleine en grotere locaties zijn we in Groningen en Drenthe altijd dichtbij. Lees hier waar wij voor staan en gaan.
Het Cosis Service Centrum heeft een centrale ingang gecreëerd voor alle ondersteunende diensten, waarbij vragen binnenkomen via click, call en face. De werkprocessen zijn ingericht op basis van BiSL next en ITIL®4. Het team en de afdeling is volop in ontwikkeling en hierin worden initiatieven gewaardeerd en meegenomen.
Het team bestaat uit zo'n 15 collega's, die passie hebben voor hun werk. Daarnaast wordt er samen met de teamleiding informatisering en de manager S&I het operationeel MT van de afdeling Supportdesk & ICT gevormd. De leidinggevende heeft contact met de andere ondersteunende diensten, zoals facilitair, vastgoed, financiën, HR, communicatie, Kennis Kwaliteit en Onderzoek (KKO) en juridische zaken.
Dit ben jij
Als teamleider supportdesk & services stuur jij de centrale supportdesk aan. Daarnaast coach en faciliteer jij het team van eigen werkplekbeheerders om kwaliteit te leveren, draag jij bij aan het organiseren van de werkzaamheden en zorg jij voor continuïteit van systemen. Jij bent planmatig, procesmatig sterk en houdt overzicht. Hierbij weet jij prioriteiten te stellen. Woorden als collegiaal, menselijke maat, het ontzorgen van jouw team zijn woorden die bij jou passen. Jij bent er voor het team en ze kunnen bij jou terecht als er wat speelt. Persoonlijk contact met collega's op kantoor en thuis vind jij dan ook belangrijk. Daarnaast houd jij het team op de hoogte van de ontwikkelingen binnen het MT en behartig jij de belangen van het team richting het MT.
Verder ben jij als teamleider en SLA manager verantwoordelijk voor het aansturen van een aantal grote leveranciers die wij als Cosis gebruiken om de ICT dienstverlening aan onze medewerkers te kunnen leveren. Dit zijn leveranciers die voor ons domotica, systeembeheer, netwerkbeheer, telefonie en installatiewerk leveren. Dit doe je samen met een aantal regievoerders, die de operationele contacten onderhouden met deze leveranciers. Tot slot neem jij deel aan (nieuwe) projecten binnen de organisatie.
Iets voor jou
Je kan bij ons aan de slag als je:
- In het bezit bent van een afgeronde relevante opleiding op hbo+ niveau in de richting van ICT of bedrijfskunde.
- Enkele jaren werkervaring in het aansturen van een servicedesk van een grote organisatie.
- Kennis hebt van ITIL processen.
- Kennis en ervaring met click, call, face en Topdesk is een pre.
Voel je gewaardeerd
Wanneer je komt te werken als teamleider supportdesk en services ontvang je van ons:
- Een bruto maandsalaris van minimaal € 3.482,- en maximaal € 5.062,- volgens FWG 60 van cao- gehandicaptenzorg (op basis van een fulltime dienstverband).
- Een contract voor onbepaalde tijd.
- De mogelijkheid tot het volgen van cursussen, trainingen en E-learnings (Goodhabitz).
- Interessante extra's zoals een eindejaarsuitkering, sporten met korting of een voordelig fietsplan. Ook hebben we een ondernemende activiteitencommissie met een afwisselend programma.
- Ruimte voor initiatieven en innovatie: jouw inbreng doet ertoe!
Ben je benieuwd of Cosis aansluit bij jou? Lees over onze aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden op de website en kijk wat voor jou van toepassing is.
Voel je welkom en solliciteer
Wil jij aan de slag als teamleider supportdesk en services op het hoofdkantoor in Assen? Laat het ons weten door te solliciteren via de 'solliciteer' knop! Reageer voor donderdag 29 juni 2023. Het eerste gesprek zal plaatsvinden op woensdag 5 juli aanstaande en het tweede gesprek op maandag 10 juli aanstaande.
Heb je nog vragen of wil je meer weten? Neem contact op met Wout Martens, manager supportdesk & ICT op telefoonnummer 06 236 868 53. Wordt er niet direct opgenomen, stuur een Whatsapp bericht met jouw naam en vraag. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Extra informatie:
Bij indiensttreding vragen wij voor jou een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan. De kosten hiervoor worden door Cosis vergoed. Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern verspreid, waarbij interne kandidaten met voorrang zullen worden behandeld.
Bericht voor recruiters en headhunters:
We begrijpen dat je voor deze vacature kandidaten wilt zoeken, maar we houden werving & selectie in eigen hand.