Senior Medewerker Cliënt Administratie

Kom jij de afdeling Cliënt Administratie versterken? In verband met uitbreiding van het team zijn wij op zoek naar meerdere Senior Medewerkers Cliënt Administratie.

Functie inhoud
De rol van Senior medewerker Cliënt Administratie is uitdagend en divers. Je bent onderdeel van een team van 20 medewerkers en hebt een aandeel in de kerntaken van de Cliënt Administratie. Je voert administratieve werkzaamheden uit en controleert gegevens, maar legt daarbij ook verbanden met andere gegevens. Je analyseert gegevens en stelt periodiek overzichten op. Verder fungeer je als aanspreekpunt en neem je deel aan verschillende overleggen.

Cosis is een grote zorgorganisatie waar ongeveer 4.000 medewerkers dagelijks 'met hart voor de zorg' hulp bieden aan kwetsbare mensen met een verstandelijke en/of psychische beperking. Met ruim 200 locaties zijn onze medewerkers altijd dicht bij onze cliënten. De ondersteunende diensten, waaronder de Cliënt Administratie, zijn ondergebracht in het Cosis Servicecentrum.

Wie ben jij?
Gezien de omvang en dynamiek van de organisatie willen wij ons team graag versterken met een stevige senior medewerker die met een open blik uitdagingen aan durft te gaan. In jouw rol heb je een uitstekend zicht op processen binnen de afdelingen. Daarnaast houd je je bezig met facturatie en het declaratieproces. Ingewikkelde casuïstiek trek jij naar je toe en zet daar proactief de benodigde acties voor uit. Je hebt goede afstemming met de team coördinator, maar je werkt zelfstandig en kunt zelf prioriteiten bepalen. Je hebt bewustzijn op je positie in de organisatie en handelt hier ook naar. Je weet adviezen helder over te brengen en waar nodig ben je ook zelf aanjager van potentiële verbeteringen.

Je bent alert op interne en externe ontwikkelingen en kunt op operationeel niveau goed samenwerken met partijen. Snel en nauwkeurig werken kun jij beide maar integriteit verlies je nooit uit het oog. Je bent een doorzetter, communicatief sterk en positief ingesteld.

Wij verwachten dat jij (vanuit jouw vakgebied):

  • Financiële gegevens controleert en muteert.
  • Een scherp oog hebt voor mogelijke risico’s.
  • Informatie verstrekt aan collega’s en andere afdelingen.
  • Het management adviseert op het vakgebied.
  • Ook jezelf blijft ontwikkelen.
  • Het deelnemen aan projecten kan tevens onderdeel uitmaken van de functie.

Functie-eisen
Wat vragen we van je?
Gezien de opgave denken wij aan een nieuwe collega die:

  • aantoonbaar hbo werk- en denkniveau heeft;
  • beschikt over meerjarige ervaring in een vergelijkbare functie met een goede “track-record”;
  • kennis van en ervaring heeft met ONS en PowerBI;
  • kennis heeft van administratieve processen, procedures en bijbehorende wet- en regelgeving van verschillende financieringsvormen (WMO, Jeugdwet, WLZ en PGB);
  • nauwkeurig werkt, risico’s goed kan inschatten en denkt in oplossingen;
  • communicatief sterk is en goed overzicht kan behouden.

Een voorwaarde voor het werken bij Cosis is dat er een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gerelateerd aan het dienstverband wordt overlegd voor indiensttreding.

Aantal uren per week
Het betreft een functie voor 32-36 uur per week.

Wat bieden wij?
Geboden wordt een arbeidsovereenkomst voor een jaar met de intentie om over te gaan tot een vaste aanstelling. Dit samen met een marktconform arbeidsvoorwaardenpakket volgens de CAO voor de Gehandicaptenzorg. De functie is ingeschaald in FWG 50.

Vanuit Cosis kun je aanvullend gebruik maken van een breed opleidingsaanbod en zijn er veel mogelijkheden om te leren en ontwikkelen. Ook bieden wij veel ruimte voor eigen initiatief en creativiteit.

Leuke extra’s:
Wij bieden goede arbeidsvoorwaarden (voor meer informatie klik hier). Mocht je naast je werktijd nog zin hebben in een leuke activiteit zoals een stedentrip of een musical? Cosis heeft een actieve personeelsvereniging met een veelzijdig aanbod van activiteiten.

Interesse en sollicitatie
Enthousiast geworden en is dit een baan die bij jou past?
Wil jij ook werken voor één van de grootste werkgevers van het noorden? Waarbij je werkt in een klimaat waarin verantwoordelijkheid en eigenaarschap voorop staan? En waar je volop kansen krijgt om je te ontwikkelen? Stuur dan een motivatiebrief en cv en wie weet word jij onze nieuwe collega! We ontvangen je sollicitatie graag uiterlijk op vrijdag 6 september aanstaande. Sollicitaties die we later ontvangen, kunnen we niet in behandeling nemen.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op vrijdag 13 september 2019. De uitnodigingen worden vóór 10 september 2019 verstuurd.

Je kunt solliciteren via de button ‘solliciteren’ op deze pagina. Vul het formulier in en maak je account aan. Als je eerst meer wilt weten of vragen hebt over de vacature, bel dan met Sipko de Groot, Hoofd Financiën via telefoonnummer 06-22988210.

Een referentieonderzoek maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure en een assessment kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern verspreid, waarbij interne kandidaten met voorrang zullen worden behandeld.

Waar staan we voor?
Cosis helpt mensen met een verstandelijke en/of psychische beperking grip te krijgen en houden op het leven. Je komt ons tegen in Groningen en Drenthe. Midden in de samenleving, voor korte of langere tijd en dicht bij de mensen die we helpen. ‘De bedoeling’ van onze organisatie is richtinggevend voor hoe wij ons dagelijkse werk doen. Daarbij staat de samenwerking tussen cliënten, het persoonlijk netwerk en de professional centraal. Onze vakbekwame, professionele en bevlogen medewerkers schakelen onze dienstverlening ‘op en af’ waar mogelijk of noodzakelijk. Samen maken we kleine stappen om de opgestelde doelen te behalen.

Wil je meer weten over Cosis?
Breng een bezoek aan onze prachtige website en lees over onze organisatie.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren