Secretaresse Clusterdirecteur KJG

Introductie en uren

De directeur van het cluster Kind, Jeugd en Gezin is op zoek naar een daadkrachtige, resultaatgerichte Secretaresse voor 32-36 uur per week.

Wat vinden we belangrijk?

Jij bent een organisatietalent dat deel gaat uitmaken van het stafteam van het cluster Kind, Jeugd en Gezin. Je werkt in een team met ervaren collega's en samen met hen vorm je een paar extra ogen en oren. Je bent proactief, punctueel en sterk in plannen en organiseren. Daarnaast neem je graag het initiatief en word je uitgedaagd om mee te denken bij ontwikkelingen in ons werk. Een positief kritische houding is hierbij belangrijk. Je durft zowel zichtbaar als onzichtbaar te zijn, je bent organisatiesensitief en weet wat er speelt. Hierbij zoek je de verbinding met je collega's. Daarnaast kun je schakelen tussen verschillende niveaus.

Je bent in brede zin degene die zorgt voor zowel de voorbereiding als de verslaglegging op verantwoordingsniveau bij verschillende overleggen. Je hebt een gevarieerd takenpakket waarin je te maken krijgt met wisselende processen en procedures. Geen dag is hetzelfde en soms word je geleefd door "de waan van de dag". Maar jij bewaakt het proces en kunt goed prioriteren. Je hebt overzicht en in een complexe en dynamische omgeving houd jij je hoofd koel. Omdat je veel met vertrouwelijke informatie te maken krijgt, is het belangrijk dat je betrouwbaar en integer bent. Naast je dagelijkse werkzaamheden zoals agendabeheer, correspondentie en het organiseren van bijeenkomsten en vergaderingen ben jij het aanspreekpunt voor de leidinggevenden en de directeur. Ze weten dat ze bij jou moeten zijn! 

Wat vragen we van je?

  • Enthousiasme om bij ons te komen werken!
  • Een afgeronde relevante opleiding op minimaal mbo-niveau 4.
  • Meerdere jaren werkervaring in een secretariële functie op managementniveau en gewend om digitaal te werken.
  • Bij voorkeur ervaring in het werken met Office 365.
  • Flexibel en samenwerkingsgericht.
  • Dat je jouw kennis en ervaringen wilt delen met je collega's.
  • Een rijbewijs/auto.
  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag kunnen overleggen.

Wat hebben we jou te bieden?

  • Dezelfde salarisschaal als je collega's secretaresse minimaal € 2.236,- en maximaal € 3.154,- volgens FWG 40 van de cao gehandicaptenzorg, per 1 mei 2022 (op basis van fulltime dienstverband). Daarnaast volgt er een cao loonsverhoging in 2023.
  • Een uitdagende baan waar in je veel vrijheid hebt om je werk op jouw manier in te richten.
  • Een team waarin teamprestatie en plezier in het werk vanzelfsprekend zijn.
  • Zowel thuiswerken als werken op locatie behoort tot de mogelijkheden.
  • Je krijgt de mogelijkheid tot het volgen van cursussen, trainingen en E-learning (Goodhabitz).
  • Je krijgt interessante extra's zoals een eindejaarsuitkering, sporten met korting of een voordelig fietsplan. Daarnaast hebben we een ondernemende activiteitencommissie met een afwisselend programma.
  • Je hebt ruimte voor initiatieven en innovatie; jouw inbreng doet ertoe!
  • Collega's die net als jij alles uit de dag halen.

Ben je benieuwd of Cosis aansluit bij jou? Lees over onze aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden op de website en kijk wat voor jou van toepassing is.

Word jij onze nieuwe collega?

Word jij uitgedaagd door deze vacaturetekst en weet jij ons te motiveren om jou uit te nodigen? Reageer voor donderdag 19 mei 2022. De gesprekken worden dinsdag 24 mei aanstaande gevoerd.

Je kunt solliciteren via de button solliciteren op deze pagina. Vul het formulier in en maak je account aan. Als je eerst meer wilt weten of vragen hebt over de vacature, bel dan met Gerdie Oegema, stafadviseur, op telefoonnummer 06 51 05 70 39.

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern verspreid, waarbij interne kandidaten met voorrang zullen worden behandeld.

Waar staan we voor?

Cosis helpt mensen met een verstandelijke en/of psychische beperking grip te krijgen en houden op het leven. Je komt ons tegen in Groningen en Drenthe. Midden in de samenleving, voor korte of langere tijd en dicht bij de mensen die we helpen. ‘De bedoeling’ van onze organisatie is richtinggevend voor hoe wij ons dagelijkse werk doen. Daarbij staat de samenwerking tussen cliënten, het persoonlijk netwerk en de professional centraal. Onze vakbekwame, professionele en bevlogen medewerkers schakelen onze dienstverlening ‘op en af’ waar mogelijk of noodzakelijk. Samen maken we kleine stappen om de opgestelde doelen te behalen.

Solliciteren