Medewerker Supportdesk ICT

Introductie en uren

Het team van Supportdesk & ICT is op zoek naar een klantgerichte Medewerker Servicedesk ICT voor 32 tot 36 uur per week.

Wat vinden we belangrijk?

Dat je als Servicedeskmedewerker het eerste aanspreekpunt bent voor je collega's van Cosis binnen het team Services. Je staat voor bereikbaarheid en klantvriendelijkheid en werkt mee aan onze ambitie om continu de beste gebruikersondersteuning te leveren. Je haalt daarom niet alleen energie uit het oplossen van problemen en het beantwoorden van vragen, maar vooral ook om nét een stapje verder te gaan door het leveren van de beste dienstverlening. We vinden het belangrijk dat we onze collega's zo veel mogelijk direct kunnen helpen, zodra zij contact opnemen met onze Servicedesk. Wanneer nodig schakel je de juiste leverancier of interne 2e lijn specialisten hiervoor in. Daarmee lever je een zichtbare bijdrage aan de kwaliteit van zorg die Cosis levert.

Wat betekent dit in de praktijk: 
Dat je functionele en technische ondersteuning levert aan collega's in de zorg en ondersteunende diensten. Je registreert 1e- en 2e-lijns service verzoeken en incidenten op het gebied van de IT dienstverlening. Verder neem je actief deel aan de ITIL-processen en zorgt voor een juiste informatieverstrekking omtrent onze producten en diensten, en interne procedures. Je meldt storingen aan bij leveranciers en bewaakt de voortgang.

Wat vragen we van je?

  • Een relevante afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau 4.
  • Enkele jaren relevante werkervaring.
  • Je bent gebrand op het leveren van een hoog service niveau.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in open en heldere taal.
  • Kunnen werken onder druk, de volgende vraag ligt al op je te wachten.
  • Bereid tot ontwikkeling op zowel persoonlijk als op inhoudelijk gebied.
  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag overleggen.

Wat hebben we jou te bieden?

  • Dezelfde salarisschaal als je collega's Medewerker Supportdesk ICT minimaal € 2.110,- en maximaal € 3.009,- volgens FWG 35 van de cao-gehandicaptenzorg (op basis van fulltime dienstverband).
  • Een contract voor onbepaalde tijd.
  • Je krijgt de mogelijkheid tot het volgen van cursussen, trainingen en E-learning (Goodhabitz).
  • Je krijgt interessante extra's zoals een eindejaarsuitkering, sporten met korting of een voordelig fietsplan en hebben we een ondernemende activiteitencommissie met een afwisselend programma.
  • Een team in ontwikkeling met ruimte voor initiatieven en innovatie: jouw inbreng doet ertoe!

Ben je benieuwd of Cosis aansluit bij jou? Lees over onze aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden op de website en kijk wat voor jou van toepassing is.

Word jij onze nieuwe collega?

Ben jij uitgedaagd door deze vacaturetekst en weet jij dit aan ons over te brengen door middel van een pakkende motivatie? Reageer vóór woensdag 18 mei 2022.

Je kunt solliciteren via de button 'solliciteren' op deze pagina. Vul het formulier in en maak je account aan. Als je eerst meer wilt weten of vragen hebt over de vacature, bel met Roy Renkema, Teamleider IT Services op telefoonnummer 06 142 155 27. Wordt er niet direct opgenomen, stuur een Whatsapp bericht met jouw naam en vraag, zodat we zo spoedig mogelijk contact met je op kunnen nemen.

Solliciteren