Medewerker ServiceDesk ICT | Ben jij de vraagbaak die we nodig zijn?

"Voor Cosis zijn we op zoek naar een Servicedesk medewerker ICT. Vind jij het leuk om als vraagbaak te fungeren, klanten tevreden te stellen en problemen op te lossen? Lees dan snel verder!

Functie inhoud
Wie ben jij?
Je bent verantwoordelijk voor de 1e lijns ondersteuning van je collega’s op de vele zorglocaties in Groningen en Drenthe en het Cosis Service Centrum. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de probleemverkenning en het oplossen van storingen en problemen op een snelle en effectieve manier. Daarbij neem je vragen en klachten aan en verstrekt informatie over procedures en regelingen. Dit kan zijn via Topdesk en Planon waarin je zorgt voor de afhandeling en administratie van tickets, telefoon als direct klantcontact.

Tot slot krijg je gedurende je werkdag ook te maken met:

  • Het instrueren en adviseren van gebruikers over het juiste gebruik van devices en applicaties.
  • Het inschakelen van de 2e lijns specialisten (intern of leveranciers) bij complexere en urgente storingen en informeert gebruikers hierover.
  • Het controleren van de voortgang van de verschillende klantmeldingen.
  • Het aandragen van verbeteringen voor de algemene serviceverlening.
  • Zoals je kunt lezen heb je een leuke en dynamische baan waarbij geen enkele dag hetzelfde is. Je gaat voldaan naar huis omdat je collega’s weer verder kunnen door jou.

Functie-eisen
Wat vragen we van je?
Je hebt:

  • een afgeronde ICT opleiding op MBO niveau 4;
  • enkele jaren relevante werkervaring;
  • kennis van ITIL processen;
  • een ondernemende en verantwoordelijke houding.

Je kunt:

  • zoeken naar de beste bestaande of nieuwe creatieve oplossingen;
  • open en heldere taal spreken, desgewenst in ‘Jip en Janneke taal’:
  • plezier halen uit ‘net dat stapje extra zetten’ voor je collega’s;
  • uiteraard ook een Verklaring Omtrent het Gedrag overleggen.

Je bent:

  • hulpvaardig en klantvriendelijk;
  • zelfstandig en proactief;
  • flexibel in je werkdagen door de week;
  • stressbestendig;
  • leergierig;
  • iemand die blijft investeren in zijn eigen ontwikkeling.

Aantal uren per week
Het betreft een functie voor 36 uur per week, verdeeld over 5 dagen.

Wat bieden wij?

  • Collega’s die blij zijn om jou te zien.
  • Een afdeling waarop je trots kunt zijn.
  • Een team waarin teamprestatie en plezier in het werk vanzelfsprekend zijn.
  • Collega's die net als jij alles uit de dag halen.
  • Een tevreden glimlach aan het einde van de dag.
  • Dezelfde salarisschaal als je collega’s medewerker Servicedesk minimaal € 1.800,- en maximaal € 2.675,- volgens FWG 35 van de CAO Gehandicaptenzorg (op basis van een fulltime dienstverband).

Leuke extra’s:
Wij bieden goede arbeidsvoorwaarden (voor meer informatie klik hier). Mocht je naast je werktijd nog zin hebben in een leuke activiteit zoals een stedentrip of een musical? Cosis heeft een actieve personeelsvereniging met een veelzijdig aanbod van activiteiten.

Interesse en sollicitatie
Enthousiast geworden? Solliciteer direct!
Wil jij ook werken voor één van de grootste werkgevers van het noorden? Waarbij je werkt in een klimaat waarin verantwoordelijkheid en eigenaarschap voorop staat en waar je volop kansen krijgt om je te ontwikkelen? Stuur een motivatiebrief en cv en wie weet word jij onze nieuwe collega! We ontvangen je sollicitatie graag uiterlijk op 25 november aanstaande. Sollicitaties die we later ontvangen, kunnen we niet in behandeling nemen.

Je kunt solliciteren via de button ‘solliciteren’ op deze pagina. Vul het formulier in en maak je account aan. Via dit account kun je ook de voortgang van je sollicitatie volgen. Als je eerst meer wilt weten of vragen hebt over de vacature, bel dan met Jurjen Kobes, Teamcoördinator, op 0614286543.

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern verspreid, waarbij interne kandidaten met voorrang zullen worden behandeld.

Waar staan we voor?
Cosis helpt mensen met een verstandelijke en/of psychische beperking grip te krijgen en houden op het leven. Je komt ons tegen in Groningen en Drenthe. Midden in de samenleving, voor korte of langere tijd en dicht bij de mensen die we helpen. ‘De bedoeling’ van onze organisatie is richtinggevend voor hoe wij ons dagelijkse werk doen. Daarbij staat de samenwerking tussen cliënten, het persoonlijk netwerk en de professional centraal. Onze vakbekwame, professionele en bevlogen medewerkers schakelen onze dienstverlening ‘op en af’ waar mogelijk of noodzakelijk. Samen maken we kleine stappen om de opgestelde doelen te behalen.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren