Medewerker Servicedesk

Introductie en uren

Het team van I&A is op zoek naar een klantgerichte Medewerker Servicedesk voor 36 uur per week, standplaats is Assen.

Wat vinden we belangrijk?

Dat je als Servicedeskmedewerker het eerste aanspreekpunt bent voor je collega's van Cosis binnen het team Services. Je staat voor bereikbaarheid en klantvriendelijkheid en werkt mee aan onze ambitie om continu de beste gebruikersondersteuning te leveren. Je haalt daarom niet alleen energie uit het oplossen van problemen en het beantwoorden van vragen, maar vooral ook om nét een stapje verder te gaan door het leveren van de beste dienstverlening. We vinden het belangrijk dat we onze collega's zo veel mogelijk direct kunnen helpen, zodra zij contact opnemen met onze Servicedesk. Wanneer nodig schakel je de juiste leverancier of interne 2e lijn specialisten hiervoor in. Daarmee lever je een zichtbare bijdrage aan de kwaliteit van zorg die Cosis levert.

Wat betekent dit in de praktijk? 
Dat je functionele en technische ondersteuning levert aan collega's in de zorg en ondersteunende diensten. We zoeken servicedeskmedewerkers voor de Facilitaire diensten en IT diensten. Je registreert 1e- en 2e-lijns service verzoeken en incidenten op het gebied van de IT of facilitaire dienstverlening. Je actief deel aan de ITIL service-processen ondersteund door Topdesk, en zorgt voor een juiste informatieverstrekking omtrent onze producten en diensten, en interne procedures. Je meldt storingen aan bij leveranciers en bewaakt de voortgang.

Wat vragen we van je?

  • Een relevante afgeronde opleiding op minimaal MBO 4 niveau;
  • Enkele jaren relevante werkervaring;
  • Je bent gebrand op het leveren van een hoog service niveau;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in open en heldere taal;
  • Kunnen werken onder druk, de volgende vraag ligt al op je te wachten;
  • Bereid tot ontwikkeling op zowel persoonlijk als op inhoudelijk gebied;
  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag overleggen.

Wat hebben we jou te bieden?

  • Je krijgt de mogelijkheid tot het volgen van cursussen, trainingen en E-learning (Goodhabitz).
  • Dezelfde salarisschaal als je collega's Medewerker Servicedesk minimaal € 1.920,- en maximaal € 2.853,- volgens FWG 35 van de cao gehandicaptenzorg (op basis van fulltime dienstverband).
  • Een contract voor onbepaalde tijd.
  • Je krijgt interessante extra's zoals een eindejaarsuitkering, sporten met korting of een voordelig fietsplan en hebben we een ondernemende activiteitencommissie met een afwisselend programma.
  • Een team in ontwikkeling met ruimte voor initiatieven en innovatie: jouw inbreng doet er toe!

Ben je benieuwd of Cosis aan sluit bij jou? Lees over onze aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden op de website.

Word jij onze nieuwe collega?

Ben jij uitgedaagd door deze vacaturetekst en weet jij dit aan ons over te brengen door middel van een pakkende motivatie? Reageer vóór woensdag 28 juli 2021.

Je kunt solliciteren via de button 'solliciteren' op deze pagina. Vul het formulier in en maak je account aan. Als je eerst meer wilt weten of vragen hebt over de vacature, bel met Jurjen Kobes, Teamcoördinator I&A via telefoonnummer 06 14 28 65 43. Wordt er niet direct opgenomen, stuur een bericht met jouw naam en vraag, zodat we zo spoedig mogelijk contact met je op kunnen nemen.

Waar staan we voor?

Cosis helpt mensen met een verstandelijke en/of psychische beperking grip te krijgen en houden op het leven. Je komt ons tegen in Groningen en Drenthe. Midden in de samenleving, voor korte of langere tijd en dicht bij de mensen die we helpen. 'De bedoeling' van onze organisatie is richtinggevend voor hoe wij ons dagelijkse werk doen. Daarbij staat de samenwerking tussen cliënten, het persoonlijk netwerk en de professional centraal. Onze vakbekwame, professionele en bevlogen medewerkers schakelen onze dienstverlening 'op en af' waar mogelijk of noodzakelijk. Samen maken we kleine stappen om de opgestelde doelen te behalen.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

'Solliciteren'