Medewerker Cliëntenadministratie

Introductie en uren

Het Cosis Servicecentrum is op zoek naar een geduldige Medewerker Cliëntenadministratie met doorzettingsvermogen, voor 28 tot 32 uur per week.

Wat vinden we belangrijk?

Dat je als medewerker cliëntenadministratie nauwkeurig en zelfstandig kan werken, omdat de productiegegevens, mutaties en de correspondentie op tijd en correct moeten zijn verwerkt. Je onderhoudt diverse contacten, verstrekt informatie met betrekking tot jouw eigen administratieve deelgebied(en) en geeft aanwijzingen. Hierbij is het van belang dat je kritische vragen durft te stellen en je commutatief goed kunt uitdrukken. Je hebt het vermogen om snel computer vaardigheden eigen te maken, want er kan sprake zijn van het verrichten en ondersteunen van werkzaamheden op het gebied van applicaties. Daarnaast kun je goed in teamverband werken, prioriteiten stellen en heb je kennis van ONS, VECOZO, Power BI en Excel.

Wat vragen we van je?

  • Een afgeronde relevante opleiding op mbo-niveau 4.
  • Enkele jaren werkervaring op het gebied van cliëntenadministratie.
  • Kennis van IWMO en Wlz-berichtenverkeer, relevante wet en regelgeving, WLZ, Gemeentelijk Domein.
  • Dat je bewust bent op de risico's en verantwoordelijkheden van je werkzaamheden.
  • Dat je een echte teamplayer bent.
  • In verband met de afdeling bezetting behoort de vrijdag in elk geval tot je vaste werkdag. De overige dagen zijn in overleg in te vullen.
    Een Verklaring Omtrent het Gedrag kunnen overleggen.

Wat hebben we jou te bieden?

  • Dezelfde salarisschaal als je collega's medewerker cliëntenadministratie minimaal € 2.025,- en maximaal € 2.993,- volgens FWG 40 van de cao gehandicaptenzorg (op basis van fulltime dienstverband).
  • Een contract voor bepaalde tijd voor de duur van 1 jaar met kans op verlenging.
  • Je krijgt de mogelijkheid tot het volgen van cursussen, trainingen en E-learning (Goodhabitz).
  • Je krijgt interessante extra's zoals een eindejaarsuitkering, sporten met korting of een voordelig fietsplan en hebben we een ondernemende activiteitencommissie met een afwisselend programma.
  • Een team in ontwikkeling met ruimte voor initiatieven en innovatie: jouw inbreng doet er toe!

Ben je benieuwd of Cosis aan sluit bij jou? Lees over onze aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden op de website.

Word jij onze nieuwe collega?

Ben jij uitgedaagd door deze vacaturetekst en weet jij dit aan ons over te brengen door middel van een pakkende motivatie? Reageer voor maandag 24 januari 2022. De gesprekken vinden plaats op donderdag 27 januari aanstaande.

Je kunt solliciteren via de button 'solliciteren' op deze pagina. Vul het formulier in en maak je account aan. Als je eerst meer wilt weten of vragen hebt over de vacature, bel met Everlyn Feringa, Teamleider op telefoonnummer 06 835 250 91. Wordt er niet direct opgenomen, stuur een Whatsapp bericht met jouw naam en vraag, zodat we zo spoedig mogelijk contact met je op kunnen nemen.

Meer weten over jouw nieuwe werkplek?

De ondersteunende dienst cliëntadministratie is ondergebracht in het Cosis Servicecentrum. De rol van medewerker cliëntenadministratie is uitdagend en divers. Je bent onderdeel van een team van 16 medewerkers. Op de cliëntadministratie adviseren en ondersteunen wij het primaire proces dat aan de cliënten geleverde zorg op de juiste manier geregistreerd en gedeclareerd wordt. Dagelijks lezen en verwerken we de zorgtoewijzingen vanuit de zorgkantoren en de gemeenten via het berichtenverkeer. Dit doen we in ONS. Daarnaast verwerken we de binnenkomende mutaties vanuit de locaties. Dit zijn inschrijvingen, uitschrijvingen, wijzigingen in zorg of planning en wijzigingen in de persoonsgegevens.

Waar staan we voor?
Cosis helpt mensen met een verstandelijke en/of psychische beperking grip te krijgen en houden op het leven. Je komt ons tegen in Groningen en Drenthe. Midden in de samenleving, voor korte of langere tijd en dicht bij de mensen die we helpen. ‘De bedoeling’ van onze organisatie is richtinggevend voor hoe wij ons dagelijkse werk doen. Daarbij staat de samenwerking tussen cliënten, het persoonlijk netwerk en de professional centraal. Onze vakbekwame, professionele en bevlogen medewerkers schakelen onze dienstverlening ‘op en af’ waar mogelijk of noodzakelijk. Samen maken we kleine stappen om de opgestelde doelen te behalen.

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern verspreid, waarbij interne kandidaten met voorrang zullen worden behandeld.   

'Solliciteren'