Administratief secretarieel medewerker - Hoofdaannemer GON

Administratief secretarieel medewerker - Hoofdaannemer GON

Ter ondersteuning van de leidinggevende en huidige secretaresse zijn wij op zoek naar een ondersteunend Administratief secretarieel medewerker voor 20 uur per week. Ben je slim, werk je nauwkeurig en weet jij je snel eigen te maken in systemen en met collega’s? Dan zijn we op zoek naar jou!

Plaats: Groningen

Wie ben jij? 
Als Administratief secretarieel medewerker ondersteun je 20 uur per week ons team. Je verricht administratieve taken (zoals de afhandeling van declaraties), ondersteunt medewerkers bij diverse vragen, houdt financiën bij, verricht handelingen in het personeelssysteem, houdt voorraden bij en voert uitzoekklussen uit. Je hebt affiniteit met mensen met een hulpvraag, je kunt snel en handig omgaan met Microsoft applicaties en je legt makkelijk contacten.

Hoe ziet jouw dag eruit?
Als je ’s ochtends op kantoor komt, begin je bijvoorbeeld met het controleren van een lijst met gegevens. Staat alles goed in het systeem? Vervolgens handel je een mail af van een begeleider die een aantal vragen heeft over zijn verlofuren. Indien nodig, bel je met één van de ondersteunende afdelingen om meer informatie te verkrijgen. ’s Middags boek je een aantal facturen in. Eén factuur blijkt niet te kloppen, je neemt daarom contact op met de leverancier om dit aan te laten passen. Later op de dag heb je met de leidinggevende en secretaresse een kort werkoverleg over de prioriteiten van die week en de eventuele acties die daar uit voortvloeien.

Wat vragen we van je?

Je hebt:
• een afgeronde administratief gerelateerde opleiding op minimaal MBO 3 niveau;
• enkele jaren ervaring is een pré, maar niet noodzakelijk;
• kennis van en bent vaardig met computersystemen;
• een ondernemende, verantwoordelijke en kritische houding;
• een open houding en kunt onbevooroordeeld luisteren;
• een ‘geen zorgen voor, maar zorgen dat’-aanpak.

Je kunt:
• zoeken naar de beste bestaande of nieuwe oplossingen;
• collega’s en andere betrokkenen een welkom gevoel geven;
• plezier halen uit ‘net dat stapje extra zetten’;
• uiteraard ook een Verklaring Omtrent het Gedrag overleggen.

Je bent:
• enthousiast om te werken binnen een groot en dynamisch project;
• administratief goed onderlegd, zorgvuldig, betrouwbaar, volhardend en sociaal;
• steeds nieuwsgierig naar de vraag achter de vraag;
• iemand die blijft investeren in zijn of haar eigen ontwikkeling

Aantal uren per week
Het betreft een functie voor 20 uur per week.

Wat bieden wij?
•Een team dat jou met open armen ontvangt.
•Collega's die net als jij alles uit de dag halen.
•Een tevreden glimlach aan het einde van de dag.
•Dezelfde salarisschaal als je collega’s Administratief secretarieel medewerkers: minimaal € 1.800,- en maximaal € 2.675,-volgens FWG 35 van de CAO Gehandicaptenzorg (op basis van een fulltime dienstverband).

Leuke extra’s:

Wij bieden goede arbeidsvoorwaarden (voor meer informatie klik hier). Mocht je naast je werktijd nog zin hebben in een leuke activiteit zoals een stedentrip of een musical? Cosis heeft een actieve personeelsvereniging met een veelzijdig aanbod van activiteiten.

Enthousiast geworden? Solliciteer direct!
Wil jij ook werken voor één van de grootste werkgevers van het noorden? Waarbij je werkt in een klimaat waarin verantwoordelijkheid en eigenaarschap voorop staat en waar je volop kansen krijgt om je te ontwikkelen? Stuur een motivatiebrief en cv en wie weet word jij onze nieuwe collega! We ontvangen je sollicitatie graag uiterlijk op 26 november 2019. Sollicitaties die we later ontvangen, kunnen we niet in behandeling nemen.

Je kunt solliciteren door hier te klikken. Vul het formulier in en maak je account aan. Als je eerst meer wilt weten of vragen hebt over de vacature, bel dan met Blanche Haverkort, secretaresse op telefoonnummer 06-82871352.

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern verspreid, waarbij interne kandidaten met voorrang zullen worden behandeld.

Waar staan we voor?
Cosis helpt mensen met een verstandelijke en/of psychische beperking grip te krijgen en houden op het leven. Je komt ons tegen in Groningen en Drenthe. Midden in de samenleving, voor korte of langere tijd en dicht bij de mensen die we helpen. ‘De bedoeling’ van onze organisatie is richtinggevend voor hoe wij ons dagelijkse werk doen. Daarbij staat de samenwerking tussen cliënten, het persoonlijk netwerk en de professional centraal. Onze vakbekwame, professionele en bevlogen medewerkers schakelen onze dienstverlening ‘op en af’ waar mogelijk of noodzakelijk. Samen maken we kleine stappen om de opgestelde doelen te behalen.

Cosis maakt gebruik van 'cliëntprofielen'. Ben je nieuwsgierig naar de persona's van Cosis, klik dan hier!

Over Hoofdaannemer GON
Het GON staat voor de aanbesteding van de WMO zorg in een deel van de Stad Groningen. Cosis heeft deze aanbesteding van de gemeente Groningen gegund gekregen. Samen met drie andere zorgorganisaties zijn wij binnen deze opdracht verantwoordelijk voor het uitvoeren én transformeren van de WMO zorg in de Stad Groningen.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.