Procesmanager ISM

Word jij onze Procesmanager ISM?
Als het om medische diagnostiek en advies gaat, is zekerheid van het allergrootste belang. Zekerheid waar Certe garant voor staat. Werken bij Certe is het centraal stellen van de patiënt, elke dag weer. Dit doen wij met betrokken en enthousiaste teams die met hoogwaardige apparatuur en in state-of-the-art laboratoria werken. Binnen Certe werken ruim 1.000 mensen op verschillende afdelingen en locaties in Groningen, Friesland en Drenthe.

Afdeling
Voor onze divisie Informatievoorziening (IV) binnen Certe zoeken wij een procesmanager ISM voor 32-36 uur per week. Je werkt zelfstandig en je rapporteert hiërarchisch aan de Manager Informatiemanagement. Jouw collega’s zitten verspreid door de organisatie in de provincies Groningen, Friesland en Drenthe. Certe en dus ook de divisie IV staan in de komende jaren voor een omvangrijke rationalisatie van haar applicatielandschap.

Wat ga je doen?
Als Procesmanager ISM zorg je voor het procesmatig werken van onze divisie IV volgens de ISM-methodiek. Vanuit de lijn van opzet – bestaan – werking richt je je m.n. op de laatste twee aspecten. Je stuurt diverse processen aan en bent verantwoordelijk voor het aantoonbaar juiste verloop hiervan. 

Kortom, jij bewaakt en borgt de uitvoering van onze servicemanagement processen, ook en vooral binnen de grootschalige veranderingen binnen ons domein. Daarbij heb je ook regie op het ontwerp en de implementatie van aanpassingen in de IT Service Management Tooling (Topdesk). Je stelt periodieke rapportages op en bespreekt deze met het management van de divisie IV. Daarbij heb je een sterke focus op de kwaliteit. Omdat je hoge eisen stelt aan de uitvoering van de servicemanagement processen, formuleer je heldere verbeterdoelen.

Je ben communicatief vaardig en weet op juiste wijze feedback te geven. Je bent staat sterk in je schoenen en spreekt collega’s op positieve wijze aan als zij zich niet aan gemaakte (proces)afspraken houden. Je ondersteunt daarnaast de applicatie-eigenaren en Informatie Management bij het opstellen van externe SLA’s. Ook zorg je ervoor dat deze SLA’s periodiek getoetst worden.

Als laatste fungeer je tijdens kantoortijden als coördinator bij escalaties en zo nu en dan sta je hiervoor stand-by buiten kantoortijden.

Jouw profiel

  • Hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur afgerond met een passende hbo-opleiding
    zoals (Technische) Bedrijfskunde, Informatica, ICT of vergelijkbaar;
  • Affiniteit met ICT, zorgprocessen en procesmanagement;
  • Aantoonbare ervaring als procesmanager;
  • Kennis van ISM (of USM, ITIL);
  • Klantgericht, ondernemend en resultaatgericht;
  • Goede communicatieve vaardigheden en een proactieve houding;
  • Goed in zelfstandig en projectmatig werken.

Wij bieden jou…
Een contract voor bepaalde tijd (1 jaar) met mogelijkheid voor verlenging bij gebleken geschiktheid. Het salaris is maximaal € 4.111 gebaseerd op cao Ziekenhuizen FWG 3.0 functieschaal 55. Je krijgt een eindejaarsuitkering in de vorm van een 13e maand en je kan met het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden bijvoorbeeld je sportabonnement uitruilen.
Certe vindt persoonlijke en professionele ontwikkeling belangrijk, je krijgt diverse (digitale) scholingen om je kennis en kunde up-to-date te houden. Daarnaast biedt Certe jou onbeperkt toegang tot Goodhabitz om je ook op andere vlakken te ontwikkelen.

Kom jij ons team versterken?
Dan zien wij je brief en cv graag uiterlijk 4 december tegemoet via de website van Certe tegemoet.

Informatie
Voor nadere informatie over de vacature kun je contact opnemen met:
Sander van der Meulen, Manager Informatiemanagement via telefoonnummer 06-10 19 28 86

Gesprekken
De eerste ronde sollicitatiegesprekken vinden digitaal plaats op 9 december via MS Teams. Het tweede gesprek is op 14 december met de directeur Informatievoorziening.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.