Manager Klantcontactcenter

Manager gezocht voor de oprichting van een nieuw klantcontactcenter!

Voor het nieuw op te zetten en in te richten klantcontactcenter bij Certe, zoeken wij een ervaren people- en procesmanager om deze verandering en implementatie door te voeren.

Het team en de afdeling
Je geeft leiding aan het drie teams binnen het KCC van ongeveer 50 medewerkers. Jouw standplaats is Groningen en je rapporteert aan de manager Bedrijfsvoering.

Wat is jouw opdracht?
Het doel van jouw opdracht is het vormgeven van een nieuw klantcontactcenter voor de hele Certe organisatie. Je doet dit met de bestaande teams en medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het huidige klantcontact met onze patiënten en klanten.

Jij gaat het bestaande klantcontactcenter professionaliseren en inrichten als een volwaardig KCC voor heel Certe. Je ontwikkelt een contactstrategie, adviseert en begeleidt de organisatie in dit proces.

Daarnaast houd jij je bezig met procesverbetering zodat het contactcenter optimale dienstverlening biedt aan patiënten en aan klanten in de ketenzorg. Tevens ontzorg je de gehele organisatie als het gaat om telefonie. Je kijkt kritisch naar de huidige communicatiekanalen en evalueert of die passend zijn in de te ontwikkelen contactstrategie.

In de transitiefase van het klantcontactcenter, geef je leiding aan de huidige klantcontactteams. Jij draagt zorg dat jouw medewerkers zo optimaal mogelijk hun werk doen, dat de juiste competenties vertegenwoordigd zijn in het team en dat medewerkers zich eigenaar voelen van de klantvraag. Om te bouwen aan een kwalitatief en volwaardig team, is kennis van competentie-ontwikkeling en ervaring met coaching op de werkvloer onmisbaar.

In de transitiefase van het klantcontactcenter, geef je leiding aan de huidige klantcontactteams. Jij draagt zorg dat jouw medewerkers zo optimaal mogelijk hun werk doen, dat de juiste competenties vertegenwoordigd zijn in de team en medewerkers zich eigenaar voelen van de klantvraag. Om te bouwen aan een kwalitatief en volwaardig team, is kennis van competentie-ontwikkeling en ervaring met coaching op de werkvloer onmisbaar.

Om te komen tot een klantgericht en efficiënt klantcontactcenter is uitgebreide kennis en ervaring in verandermanagement en procesgericht werken noodzakelijk. Je inspireert de organisatie met creatieve, innovatieve ideeën en een moderne werkwijzen om het Certe contactcenter op te zetten.

Jouw profiel

  • Je hebt een bewezen trackrecord op het gebied van het opzetten en inrichten van een professioneel en modern klantcontactcenter;
  • Je hebt ervaring met het aansturen van een team, teamontwikkeling en competentie-ontwikkeling;
  • Je hebt ervaring met veranderingsprocessen in grote, complexe organisaties;
  • Je hebt HBO+/WO werk- en denkniveau op het gebieden zoals verandermanagement, bedrijfskunde, procesmanagement aangevuld met coaching;
  • Je bent daadkrachtig, communicatief sterk, hebt overtuigingskracht en tact om zaken voor elkaar te krijgen.

Wat hebben wij je te bieden?
Wij bieden een uitdagende opdracht in een organisatie in de gezondheidszorg met volop dynamiek en beweging! Werken bij Certe is waarde toevoegen in de zorg. "We streven naar optimale klantbeleving: op het gebied van eigen regie, toegankelijkheid, voorspelbaarheid, gemak, snelheid en kwaliteit."

In de periode van een jaar heb je een contactstrategie voor Certe (mede)ontwikkeld en een klantgericht en efficiënt klantcontactcenter neergezet dat klaar is om over te gaan naar de volgende fase van klantcontact binnen Certe.

We bieden een marktconform salaris dat is gebaseerd op de ervaring die je meebrengt voor het realiseren van deze opdracht.

Certe
Certe is een organisatie voor integrale medische diagnostiek en advies voor de eerste- en tweedelijnsgezondheidszorg. Wij leveren hoogstaande medische diagnostiek en hiervan afgeleide producten en diensten voor zorgverleners en hun patiënten. Ziekenhuizen, (huis)artsen, verloskundigen en daarmee honderdduizenden mensen vertrouwen al jarenlang op onze zorg. Wij zijn een innovatieve organisatie en willen vooroplopen in de ontwikkelingen binnen de gezondheidszorg. Samen met onze 1.200 medewerkers zetten we ons hier vol passie voor in.

Interesse in deze interessante opdracht bij Certe?
Heb jij ruime kennis en ervaring met klantencontactcenters, ervaring met veranderprocessen en de aansturing van een team? Dan is deze opdracht wellicht iets voor jou!

Wij staan ook open voor een ZZP'er die zichzelf terugziet in de opdrachtomschrijving en vanuit die positie bij Certe aan de slag wil. Reageer voor 30 september via de site van Certe om jouw interesse kenbaar te maken!

Wil je meer weten?
Neem dan contact op met Leo van Doren (Manager Bedrijfsvoering) via telefoonnummer 06 - 46 41 67 46.