Inkoper

Ben jij graag het aanspreekpunt voor inkoopvraagstukken van klanten? En is een goede deal net zo belangrijk als de relatie met je klant? Werk jij graag in een dynamische omgeving, waarbij je kan meedenken in de ontwikkeling en professionalisering van de afdeling Inkoop? Dan is dit voor jou dé baan!

Als het om medische diagnostiek en advies gaat, is zekerheid van het allergrootste belang. Zekerheid waar Certe garant voor staat. Werken bij Certe is het centraal stellen van de patiënt, elke dag weer. Dit doen wij met betrokken en enthousiaste teams die met hoogwaardige apparatuur en in state-of-the-art laboratoria werken. 

De afdeling
De afdeling Inkoop van Certe verzorgt de inkoop van gebruik-, verbruik- en investeringsgoederen. Daarnaast is de afdeling verantwoordelijk voor de inkoop van diverse diensten. Het inkoopvolume van Certe bedraagt circa € 35 miljoen op jaarbasis. Alle werkzaamheden rondom Inkoop worden opgepakt door een hecht team dat bestaat uit zeven enthousiaste medewerkers. Om het team aan te vullen zoeken wij een ervaren en enthousiaste Initieel Inkoper voor 32 - 36 uur per week. Je werkt vanuit een van de hoofdlocaties van Certe in Groningen en je bent regelmatig op locatie bij jouw interne klant(en). Door jouw aanwezigheid ben jij in staat jouw interne klant de toegevoegde waarde van de afdeling Inkoop laten ervaren.   

Hoe ziet jouw dag eruit?
Je bent hét aanspreekpunt voor afdelingen binnen Certe, samenwerkingspartners en leveranciers. Je stelt samen met de interne klant een inkoopstrategie op. Als Initieel inkoper ben ‘in control’ van het inkoopproces, zorg je voor de juridische borging en draag je bij aan maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO). Jij bent naast Initieel Inkoper ook relatiebeheerder en weet hoe je met jouw interne en externe klanten tot een effectieve en goede relatie komt. Je handelt proactief en zorgt vanuit jouw professionele en dienstverlenende houding voor een hoge mate van klanttevredenheid. Als actief teamlid draag je bij aan het verder ontwikkelen van een professionele, betrokken en gewaardeerde afdeling.

Wat heb je nodig?
Wij zoeken een enthousiaste collega met hbo-werk-en-denkniveau. Je hebt een opleiding gevolgd op het gebied van Bedrijfseconomie, Bedrijfskunde, Facility Management of Inkoop. Naast ervaring met inkoop heb je veel ervaring opgedaan in relatiebeheer en het werken met interne en externe klanten.
Daarnaast ben je in het bezit van NEVI 1 en 2 of vergelijkbaar. Je hebt bij voorkeur enkele jaren inkoopervaring en je kunt zelfstandig complexe tendertrajecten en aanbestedingen uitvoeren. Het is een voordeel als je kennis hebt van TenderNed en/of Negometrix.

Gevraagde competenties:
Je handelt ethisch en integer. Je bent proactief, klantgericht en kan goed het overzicht bewaren. Je bent communicatief vaardig en weet de sfeer in een team positief te beïnvloeden. Je hebt doorzettingsvermogen en overtuigingskracht, neemt initiatief en boekt resultaat. Je komt goed tot je recht in een sterk aan verandering onderhevige (zorg)omgeving. 

Certe biedt jou…
Wij bieden een overeenkomst voor de periode van een jaar, met kans op verlenging. Afhankelijk van de ontwikkelingen kan dit omgezet worden in een vast dienstverband. Als je aan de slag gaat, val je onder de cao-ziekenhuizen. De inschaling is gebaseerd op FWG 50 of 55. Afhankelijk van je kennis en ervaring word je ingeschaald. Je krijgt een eindejaarsuitkering in de vorm van een 13e maand en 8,33% vakantietoeslag!
Certe kent een actief beleid als het gaat om vitaliteit en duurzame inzetbaarheid. Zo hebben wij een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden waarbij je de mogelijkheid hebt om je sport abonnement uit te ruilen of met voordeel een elektrische fiets aan te schaffen. Daarnaast kun je onbeperkt trainingen volgen via Goodhabitz en stimuleren wij het opdoen van (functie gerelateerde) kennis via opleidingen. Daarnaast organiseren wij jaarlijks diverse evenementen met het thema vitaliteit.

Wil je meer informatie?
Neem dan contact op met Erik Blakborn, Manager Facilitaire Dienst & Inkoop via telefoonnummer: 06 - 24 55 78 48. 

Procedure
Solliciteren kan tot en met zondag 13 december 2020 via de website van Certe. De eerste sollicitatiegesprekken vinden plaats op woensdagochtend 16 december 2020 met de Manager Facilitaire Dienst & Inkoop en een collega van de afdeling.