Managementassistent

Jij bent enthousiast, geordend en van nature goed in organiseren en regelen. In deze veelzijdige functie ondersteun je het managementteam en de bestuurder op allerlei manieren, zodat zij hun werk efficiënter kunnen doen. Je bent gewend om goed samen te werken, prioriteiten te stellen en daarmee rust te creëren of behouden. Krijg jij energie van een dynamische werkomgeving? Dan zoeken we jou!

Cedin is op zoek naar een:

Managementassistent
minimaal 24 uren per week in Drachten

Wat ga je doen?

Jouw belangrijkste taak is het ontzorgen van het managementteam en de bestuurder. Jij zorgt ervoor dat zij hun werk efficiënter kunnen doen. Jij houdt bijvoorbeeld de agenda’s bij, organiseert bijeenkomsten en weet elk telefoontje te beantwoorden. Met jou als managementassistent in het midden hoeven collega’s zich geen zorgen te maken over praktische en/of secretariële zaken.

Dit ga je onder andere doen:

  • bijhouden en beheren van agenda’s;
  • plannen van afspraken;
  • voorbereiden van vergaderingen;
  • ondersteuning bij projecten door voorbereiden van rapportages en presentaties;
  • verslaglegging van vergaderingen;
  • toezien op opvolging van afspraken;
  • organiseren van bijeenkomsten;
  • beheer van de mailbox(en);
  • afhandelen van het telefoonverkeer;
  • (digitaal) archiveren en beheren van informatie;
  • ontvangen van bezoekers.

Wat neem je mee?

Wij zoeken een energieke, servicegerichte collega die zelfstandig is en een proactieve instelling heeft. Iemand die structuur kan aanbrengen en in staat is om prioriteiten te bewaken en overzicht te creëren. Je bent positief ingesteld, betrouwbaar, efficiënt en nauwkeurig. In alles ben je het visitekaartje van de organisatie.

We zoeken jou als je over de volgende kwaliteiten beschikt:

  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een opleiding managementsupport of vergelijkbaar;
  • minimaal twee jaar ervaring als managementassistent;
  • uitstekende taalvaardigheid, zowel mondeling als schriftelijk;
  • uitstekende digitale vaardigheden, in ieder geval met de programma’s van Microsoft Office;
  • integer;
  • samenwerkingsgericht;
  • stressbestendig.

Waarom Cedin?
Bij Cedin dragen jouw werkzaamheden bij aan de ontwikkeling van kinderen in het onderwijs en de jeugdhulp. Wat we doen, doet ertoe. Dat maakt ons werk zo mooi! Er is bovendien volop aandacht voor jouw eigen ontwikkeling, passie en plezier.

Dit hebben wij jou te bieden:

  • een laagdrempelige organisatie met oog voor elkaar;
  • een goede werksfeer;
  • de regie over je eigen agenda waardoor je een goede werk/privé balans hebt;
  • een contract voor de duur van 1 jaar dat we bij goed functioneren omzetten naar een contract voor onbepaalde tijd;
  • een contract voor minimaal 24 uur; de precieze omvang bepalen we in overleg met elkaar
  • een passend salaris, afhankelijk van ervaring, tussen € 2.307,- en € 3.344,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband (36 uur per week);
  • 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband;
  • een pensioenregeling bij PFZW, waarbij Cedin 70% bijdraagt aan de premie;
  • persoonlijke en professionele groei door opleidingen en trainingen en het interne leerlandschap van Cedin;
  • resultaatdeling;
  • een laptop en een mobiele telefoon;
  • een vergoeding voor de reiskosten;
  • Je komt te werken in een klein, hecht team met bevlogen en gemotiveerde collega’s die jou graag verwelkomen.

 Ben je enthousiast en wil je solliciteren?

Dan ontvangen we graag jouw motivatie en CV, via: https://leesmeer.cedin.nl/uf4Uo
We ontvangen jouw reactie graag vóór maandag 6 november 2023.

Wil je meer informatie?

Maak dan een belafspraak met Henk Wilbers, directeur/bestuurder via Carla Drouven, directiesecretaresse. Je bereikt haar via het nummer 0880 200 300 of het mailadres: c.drouven@cedin.nl