Marketing- en communicatiemedewerker

Ben jij een bevlogen marketing- en communicatiemedewerker? En wil je bijdragen aan het realiseren van onze landelijke ambitie te groeien in (digitale) dienstverlening én aan de zichtbaarheid van Cedin als jeugdhulporganisatie. Dan zoeken wij jou! Onze marketing- en communicatiemedewerker is (mede) verantwoordelijk voor met name de uitvoerende communicatietaken die er liggen. Je bent enthousiast, daadkrachtig en in staat werkzaamheden snel op te pakken.

We zijn per direct op zoek naar een

Marketing- en communicatiemedewerker

Het team Marketing & Communicatie is verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie. In het team zit een communicatieadviseur, creatief schrijver en conversie optimalisatie specialist. De marketing- en communicatiemedewerker die wij zoeken is (mede)verantwoordelijk voor de uitvoerende communicatietaken die er liggen. Denk dan aan het promoten van onze trainingen, lanceren van nieuwe producten/diensten en het ontwikkelen en beheren van websites. We houden ons onder meer bezig met de promotie van begeleiding en scholing in het onderwijs, het werven van personeel en zichtbaarheid van Cedin als jeugdhulporganisatie.

Wat ga je doen?
De nadruk in je werk ligt op online marketing: e-mailmarketing, social media en Google Ads. Regelmatig verstuur je mailingen en bedenk en plaats je social mediaberichten. Er is daarin alle ruimte voor jouw eigen creativiteit. Op basis van data en met betekenisvolle content ga jij aan de slag. Je bent echter niet alleen met online uitingen bezig. Het komt ook voor dat je bijvoorbeeld folders maakt, filmproducties coördineert of eenvoudige vormgevingsklussen in Adobe doet.

Wat neem je mee?
Geen dag is hetzelfde, we zijn bezig met veel onderwerpen en verschillende uitingen. Dat maakt het werken leuk! Het betekent tegelijkertijd dat je snel moet kunnen schakelen en goed kunt werken onder druk. Je kunt uitstekend prioriteiten stellen en bezit over een flinke dosis daadkracht. Wij hechten voor deze functie veel waarde aan een aantal persoonlijkheidskenmerken. Je bent enthousiast, proactief, kunt goed zelfstandig werken en bent in staat werkzaamheden snel op te pakken. Ook wil jij je graag verder ontwikkelen in jouw vak.

Waarom Cedin?
Bij Cedin dragen jouw werkzaamheden bij aan de ontwikkeling van kinderen in het onderwijs en de zorg. Wat we doen, doet er toe. Dat maakt ons werk zo mooi! Er is bovendien volop aandacht voor jouw eigen ontwikkeling, passie en plezier. We werken flexibel op kantoor en thuis, dus je werk is goed te combineren met je gezin, huisdier of vrienden.

Dit hebben wij jou te bieden:

  • Een contract voor de duur van 1 jaar dat we bij goed functioneren omzetten naar een contract voor onbepaalde tijd;
  • Een passend salaris, afhankelijk van ervaring, tussen € 2.619 en € 3.927 bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband (36 uur per week);
  • Veel zelfstandigheid en vrijheid in de werkuitvoering, waarbij je bijvoorbeeld ook gedeeltelijk vanuit huis kan werken;
  • 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband;
  • Cedin draagt 70% bij aan de pensioenopbouw bij pensioenfonds PFZW;
  • Vergoeding voor de reiskosten.
  • Je komt te werken in een klein, hecht team met bevlogen en gemotiveerde collega’s die jou graag verwelkomen.

Wil je reageren?
Ben je enthousiast en wil je solliciteren? Solliciteer direct via de buttons op deze pagina of mail je c.v. met bijbehorende motivatie naar personeel@cedin.nl. We ontvangen je reactie graag vóór 5 oktober 2022.

Wil je meer informatie?
Neem dan contact op met Tanja Slager, Adviseur Marketing en Communicatie, via 06 127 406 26. Zij is iedere dag bereikbaar van 9.00 tot 12.30 uur en beantwoordt graag al jouw vragen.

Bekijk ook ons filmpje over Werken bij Cedin.