Manager in de zorg

Vacaturenummer: v22.0559
Locatie: Diverse locaties Alliade

Ambieer jij een mooie en betekenisvolle functie als leidinggevende in de zorg?
Ben je leidinggevende, maar nog niet binnen de zorg en zou je dit wel graag willen?
Wij bieden een traject op maat aan waarin we jou de mogelijkheid bieden om je te ontwikkelen als Manager in de zorg. Samen met jou kijken we welke opleiding (op kosten van Alliade) bij je past om nóg beter in de praktijk te leren.

Bij Alliade in Friesland zijn wij, voor 30-36 uur, op zoek naar een Manager in de zorg.

Waar ga je werken?
Bij Alliade helpen we kwetsbare mensen in Friesland met jeugdzorg, gehandicaptenzorg, ouderenzorg en werk & dagbesteding. Met 6000 professionals in verschillende vakgebieden kijken we vooral naar wat wél kan. Waardevolle ervaringen opdoen en nieuwe herinneringen maken vinden we erg belangrijk. Samen met anderen. Dit vergroot het zelfvertrouwen en de eigenwaarde van onze ruim 8000 cliënten. Het geeft ze het gevoel dat ze ertoe doen en kunnen meedoen in de samenleving. Daar gaan we met elkaar voor!

Wat ga je doen?
Bij Alliade vinden wij persoonlijke ontwikkeling erg belangrijk, daarom investeren we in talent en bieden we op maat gemaakte opleidingen aan.

In overleg met jou wordt het juiste opleidingstraject bepaald. Je gaat aan de slag op één van onze locaties en maakt onderdeel uit van een ervaren team van leidinggevenden, wat voor jou de perfecte leeromgeving creëert. Afhankelijk van de afgesproken contracturen ben je 3 of 4 dagen op jouw locatie aan het werk.

Op de werkvloer heb je een buddy; deze collega helpt je snel te settelen in onze organisatie en is de persoon waarbij je terecht kunt voor al je vragen. De eerste maand draai je mee op locatie en maak je kennis met je locatie, je collega’s, maar ook de systemen, zonder dat je al volop in het werk zit. Verder volg je diverse trainingen. De trainingen zijn samengesteld op basis van jouw werkervaring, achtergrond en persoonlijke behoeftes. Na deze maand kijken we samen met jou naar de vervolgstappen en maken we de verdiepingsslag.
Tijdens de gehele opleiding zijn er vaste momenten waarin je voortgang, in werk en opleiding maar ook persoonlijke aandachtspunten, wordt besproken.

Je werkt toe naar de functie van Manager waarin je het gezicht bent van jouw locatie(s). Jij bent de verbindende factor tussen jouw team, de cliënten en diens verwanten. Jij leidt het primaire proces, hierbij moet je o.a. denken aan de begroting, financiële bedrijfsvoering, capaciteitsplanning en de gezondheid van jouw team. Vanuit jouw rol weet je je medewerkers uit te dagen om het beste uit zichzelf te halen, en om de beste zorg en begeleiding aan onze cliënten te bieden. Je werkt daarin vanuit de visie van de organisatie: samen doen wat wel kan in de nabijheid van elkaar. Uiteraard word je in deze functie ondersteund door een Capaciteitsadviseur, Bedrijfseconomisch Adviseur, HR en een Planner. Ook kun je terecht bij jouw collega-Managers en Directie.

Wat vragen wij van jou?
Je bent daadkrachtig, veerkrachtig en resultaatgericht, en je weet op een samenwerkingsgerichte en verbindende wijze medewerkers te inspireren en te motiveren. De verantwoordelijkheid die een leidinggevende functie met zich meebrengt zie je als een uitdaging. Daarnaast kun je goed omgaan met stressvolle situaties; je weet voor jezelf een goede balans te creëren tussen werk, studie en privé. Verder vragen we van jou:
* Afgeronde hbo-opleiding (bij voorkeur een Managementopleiding);
* 2 tot 5 jaar aantoonbare leidinggevende werkervaring/achtergrond (dit hoeft niet zorggerelateerd te zijn);
* Bereidheid voor het volgen van interne trainingen/opleidingen.

Wat bieden wij jou?
Je komt te werken binnen een grote zorgorganisatie die vooruitstrevend en vernieuwend is, waarin we jou graag een op gemaakt traject aanbieden tot leidinggevende in de zorg. Daarnaast bieden wij jou:
* Salaris FWG 55 gehandicaptenzorg (max. €4.304,- bruto o.b.v. 36 uur, inschaling afhankelijk van ervaring);
* Direct een vast contract voor 30-36 uur (inclusief 6 betaalde schooluren);
* Naast vakantietoeslag ontvang je een eindejaarsuitkering van 8,33%;
* Trainingen, cursussen en scholing op onze kosten;
* Reiskostenvergoeding;
* Werken voor een grote zorgorganisatie met prachtige doorgroeimogelijkheden;
* Zelf kiezen uit (fiscale) arbeidsvoorwaarden, zoals: fietsplan, sportabonnement of sportkleding;
* Een aantrekkelijke pensioenregeling via PFZW;
* Kortingen op diverse collectiviteitverzekeringen en een collectieve inkomensverzekering arbeidsongeschiktheid.

Waar kun je terecht voor informatie over de functie?
Hebben wij jouw interesse gewekt? Leuk! Reageren kan tot en met 11 december 2022 via deze link en we nemen snel contact met je op!

Voor meer informatie of vragen over de functie of de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Marloes Bos, Corporate recruiter, via marlo.bos@alliade.nl of telefoonnummer 06-21984928.

Graag willen wij je alvast laten weten dat wij de sollicitatiegesprekken hebben gepland op: donderdagochtend 15 december 2022.

Een assessment maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
Een Verklaring Omtrent het Gedrag is een voorwaarde voor benoeming: deze wordt door ons aangevraagd en betaald.