Coördinator Linnenvoorziening

Vacaturenummer: v22.0547
Locatie: Logistiek Centrum Alliade, Heerenveen

De functie
Ben jij een coördinator met een neus voor verbetering, krijg jij energie van het optimaliseren van processen?

Voor het Logistiek Centrum van Alliade in Heerenveen zijn wij, voor 32-36 uur per week, op zoek naar een collega voor de splinternieuwe functie van:

                                                          Coördinator Linnenvoorziening

Waar ga je werken?
Bij Alliade helpen we kwetsbare mensen in Friesland met jeugdzorg, gehandicaptenzorg, ouderenzorg en werk & dagbesteding. Met 6.000 professionals in verschillende vakgebieden kijken we vooral naar wat wél kan. Waardevolle ervaringen opdoen en nieuwe herinneringen maken vinden we erg belangrijk. Samen met anderen. Dit vergroot het zelfvertrouwen en de eigenwaarde van onze ruim 8000 cliënten. Het geeft ze het gevoel dat ze ertoe doen en kunnen meedoen in de samenleving. Daar gaan we met elkaar voor!

Als Coördinator Linnenvoorziening kom je te werken in het Logistiek Centrum van Alliade (LCA) te Heerenveen. Het LCA is een compact, maar heel dynamisch logistiek centrum en bestaat uit drie onderdelen: de wasserij/linnenvoorziening, het magazijn en intern vervoer. Vanuit het LCA worden de circa 300 locaties van Alliade voorzien van zorggerelateerde producten, schoonmaak- en kantoorartikelen. Daarnaast voorziet de wasserij ongeveer 90 locaties van schone kleding en linnengoed. Dit alles gebeurd zoveel mogelijk op een LEAN wijze. Het totale team van het Logistiek Centrum bestaat uit 20 collega’s: 10 medewerkers linnenvoorziening, een Coördinator Linnenvoorziering, 4 magazijnmedewerkers, 3 chauffeurs, een Coördinator Logistiek en een Hoofd Logistiek. Het Logistiek Centrum Alliade is gevestigd op het Businesspark Friesland West te Heerenveen en is goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Het motto van het team is: Samen doen we wat wél kan voor onze cliënten, met een glimlach!

Wat ga je doen?
Als Coördinator Linnenvoorziening ben je de meewerkend voorman- of vrouw voor de wasserij/linnenvoorziening. Je stuurt 10 medewerkers aan in hun dagelijkse werkzaamheden, maar werkt zelf ook mee! Er wordt al op een LEAN wijze gewerkt in het LCA en hier valt nog wel veel winst te behalen. Als coördinator ga je daarom de wasserij processen analyseren en verbetervoorstellen maken om ze nóg efficiënter in te richten. Natuurlijk heb je vervolgens ook een belangrijke rol in de borging en implementatie ervan. Verder ga je, in samenwerking met het Hoofd Logistiek, de groepen op de locaties ondersteunen bij het optimaliseren van de wasprocessen. Hiervoor zul je ook regelmatig op de verschillende locaties van Alliade aanwezig zijn. Verdere werkzaamheden die bij deze functie horen zijn:
* ondersteunen van het Hoofd Logistiek bij optimaliseren van de LEAN werkwijze;
* waarnemen van de Coördinator Logistiek bij zijn/haar afwezigheid;
* het onderhouden van contact met in- en externe partijen in de keten;
* deelnemen aan werkgroepen met betrekking tot wasgoed en logistiek met als doel om continue te blijven verbeteren.

Wat vragen wij van jou?
We zoeken een enthousiaste collega met een no-nonsens en een handen-uit-de-mouwen mentaliteit! Je weet de praktijk en de theorie goed te combineren en hebt een logistiek DNA. Klantgerichtheid staat binnen het LCA hoog in het vaandel en daarom zoeken wij een nieuwe collega die net zo klantgericht en dienstverlenend ingesteld is. Verder ben je collegiaal, doortastend en denk je niet in problemen, maar juist in oplossingen. Verder heb je:
* een afgeronde facilitair/logistieke opleiding op MBO 4-niveau;
* ervaring als leidinggevende in de facilitaire/logistieke dienstverlening;
* ervaring met de LEAN methode;
* je hebt een BHV of VCA certificaat of bent bereid om deze te behalen.

Wat bieden wij jou?
De kans om deze uitdagende leidinggevende functie verder vorm te geven! En dat binnen een enthousiast en hecht team waarin een goede werksfeer heerst! Je werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag in dagdienst, al kan het rond de feestdagen zijn dat er ook op zaterdag gewerkt wordt. Verder bieden wij jou ook nog:
* Salaris conform de cao-gehandicaptenzorg, voorlopige indeling FWG 40 (max. €3.154,- bruto o.b.v. 36 uur); definitieve beoordeling moet nog plaatsvinden, verwachting dat dit blijvend is;
* Een vaste aanstelling voor 32-36 uur per week;
* Een laptop en telefoon van de zaak;
* Reiskostenvergoeding;
* Naast vakantietoeslag ontvang je een eindejaarsuitkering van 8,33%;
* Per mei 2023 een structurele loonsverhoging van 3,2%;
* Zelf kiezen uit voordelige fiscale arbeidsvoorwaarden, zoals: fietsplan, sportabonnement en sportkleding;
* Met het oog op de toekomst, een pensioenregeling via PFZW;
* Kortingen op diverse collectiviteitverzekeringen;
* Persoonlijke ontwikkeling door gerichte trainingen, cursussen en scholing op onze kosten.

Waar kun je terecht voor informatie over de functie?
Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Richard Oude Avenhuis, hoofd logistiek, telefoonnummer 06 – 293 776 95.

Herken jij jezelf in bovenstaande profiel? Reageren kan tot en met 27 november via de link 'solliciteren'! Indien eerder dan de sluitingsdatum een geschikte kandidaat solliciteert is het mogelijk dat we de vacature eerder sluiten.

Een verklaring Omtrent het Gedrag is een voorwaarde voor benoeming. Deze vragen wij voor je aan en wordt door ons betaald!