Facilitair manager

Samen ondernemend leren!

Samen met onze partners in de regio leiden wij onze studenten op tot goede vakmensen, tot maatschappelijk betrokken burgers, maar vooral tot mensen die weten wie ze zijn en wat ze kunnen. Dit doen we bij voorkeur in een praktische leeromgeving, waar we samen onze studenten opleiden voor de beroepen van de toekomst.

Met ons onderwijs bieden wij oplossingen voor betekenisvolle vraagstukken in de samenleving, bijvoorbeeld als het gaat om duurzaamheid of vitaliteit. Samen met onze studenten zetten we ons in voor een betere wereld. Hierin zijn we goed en streven we naar excellent.

We zijn trots op de sfeer en de begeleiding van de studenten in ons ROC. Studenten kiezen bewust voor het Alfa-college omdat ze zich door die sfeer en begeleiding thuis én gezien voelen.
Het gaat bij ons niet alleen om het leren van onze student. Ook je eigen leren als medewerker staat centraal: samen ondernemend leren, van en met elkaar. Wij vinden het belangrijk dat jij je voortdurend ontwikkelt, vakinhoudelijk maar ook op persoonlijk vlak.

Wil jij samen met ons vormgeven aan de toekomst van circa 14.500 studenten? En spreken onze kernwaarden verbinden, vertrouwen en ondernemen jou aan? Dan zoeken we jou! 

Het Alfa-college zoekt voor de regio Groningen, locatie Admiraal de Ruyterlaan een Facilitair manager  (0,8-1.0 fte) 

De Facilitair manager is mede verantwoordelijk voor het realiseren van de missie van het Facilitair Bedrijf: Het Facilitair Bedrijf staat voor een optimale dienstverlening aan de afnemers van haar diensten. We bieden een duurzame werk- en leeromgeving aan onze studenten en medewerkers. Middels het principe van continue verbeteren houden we onze producten en diensten op een hoog peil en verbeteren we deze waar mogelijk.   

De Facilitair manager zorgt voor een optimale ondersteuning van het onderwijsproces, adviseert aan- en participeert in het regiomanagement en geeft leiding aan de medewerkers van de dienst Facilitair Bedrijf. De Facilitair manager is lid van het regiomanagementteam en het facilitair managementteam en ontvangt leiding van de manager Facilitair bedrijf.

Wat ga je doen?

  • Leidinggeven aan de medewerkers van het team Facilitair Bedrijf op de locatie.
  • Zorgdragen voor de uitvoering van de facilitaire dienstverlening op de locatie, zoals deze is overeengekomen met de klanten.
  • Leidinggeven en/of deelnemen aan projecten met betrekking tot onder meer huisvesting en facilitaire
    dienstverlening.
  • Bewaken en borgen van de kwaliteit van de facilitaire dienstverlening op de locatie.
  • Informeren en adviseren van het regiomanagement over de toepassing en uitvoering van beleid en regelgeving m.b.t. huisvesting, beheer en toezicht, catering en facilitaire services.
  • Opstellen van de jaarlijkse exploitatiebegroting voor de locatie en het bewaken van het exploitatiebudget en de procedure bij investeringsaanvragen.
  • Het zorgdragen voor de uitvoering van het Arbobeleid met betrekking tot de onderdelen
    veiligheid, milieu en uitvoering RI&E.

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde HBO opleiding; HBO Facility Management of Hogere Hotelschool.
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een leidinggevende functie.
  • Het vermogen om planmatig en methodisch te denken en te handelen.
  • Mensen te weten motiveren, inspireren en verbinden en een sparringpartner voor collega’s.
  • Een resultaatgerichte, stressbestendige en een flexibele medewerker.
  • Goede communicatieve eigenschappen en een probleemoplossend vermogen.
  • Klantgericht kunnen werken en omgevingsbewustzijn.
  • Mede inhoud geven aan de identiteit van ons ROC.

Wat bieden we jou?

  • Wij bieden jou een veelzijdige en uitdagende baan, met veel ruimte voor je eigen ontwikkeling. Zo krijg je bijvoorbeeld de mogelijkheid om opleidingen en online trainingen te volgen via onze eigen opleidingsacademie of daarbuiten.
  • Natuurlijk krijg je een prima salaris met een maximum van € 4.359,= bij een fulltime baan (schaal 10 CAO-MBO, afhankelijk van ervaring, kennis en kunde).
  • Je ontvangt van ons in eerste instantie een contract voor de duur van een jaar met, bij wederzijdse tevredenheid de mogelijkheid tot verlenging of een vaste aanstelling. 
  • Ook met de secundaire arbeidsvoorwaarden zit het goed. Denk hierbij aan een 13e maand uit, een fiets- en sportregeling,  collectieve verzekeringen en  je kunt deelnemen aan ons Fit for Life programma.

Ga jij deze uitdaging aan?

Reageer dan voor maandag 10 mei 2021 door het toesturen van een CV én motivatie via onze website www.alfa-college.nl

De sollicitatiegesprekken staan gepland op dinsdagmiddag 18 mei 2021 op de locatie Admiraal de Ruyterlaan in Groningen.

Wil je meer weten over deze baan?

Neem dan contact op met Erik Bijker, manager Facilitair Bedrijf

Email: ha.bijker@alfa-college.nl

Tel.nr.: 088-3341990

Wil je meer weten over onze strategische koers? Neem dan snel een kijkje op: www.samenondernemendleren.nl

(Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld)