Secretaresse Raad van Bestuur

Heb jij lef, ben je ambitieus en vooruitstrevend? Wij zijn op zoek naar een Secretaresse voor de Raad van Bestuur!

Wie zijn wij?

Accare is een professionele en ambitieuze organisatie voor jeugd ggz, die haar medewerkers veel ruimte biedt voor eigen initiatief en vernieuwing. We werken vanuit 30 locaties in noord, midden en oost Nederland. Elk kind kan bij ons terecht ook in complexe situaties of bij een zeldzame aandoening. We behandelen een kind bij voorkeur in zijn vertrouwde omgeving, zodat het gewoon naar zijn eigen school kan gaan, kan sporten of afspreken met vrienden. Dat doen we in nauwe samenwerking met huisartsen, wijkteams en scholen. Onze aanpak sluit altijd aan bij de vraag van het kind en zijn ouders. We luisteren en nemen niet over. Elk kind kan dus meekijken in zijn eigen dossier. We nemen zelden een kind op; alleen als het niet anders kan  is opname een geïntegreerd onderdeel van een totaaltraject. We kunnen zo werken, omdat we een academisch centrum zijn en buiten de kaders durven denken. Onze afdeling opleiding en research doet continu onderzoek naar de effectiviteit van behandelingen. De kennis die we opdoen delen we via opleidingen of refereeravonden die we samen organiseren met andere zorgorganisaties. Op die wijze innoveren we voortdurend naar de best bewezen werkzame zorg.

Waar kom je te werken?

De Raad van Bestuur bestaat uit twee leden en is verantwoordelijk voor de besturing en de strategische koers van Accare. De organisatie kenmerkt zich door een open  werksfeer. Het secretariaat van de  Raad van Bestuur bestaat uit twee vaste secretaresses, waarvan jij er één wordt. Je zult de werkzaamheden voornamelijk uitvoeren voor één bestuurder.

Wat houdt de functie in?

We zoeken nadrukkelijk iemand met een helicopterview, die in staat is het overzicht te creëren en te bewaken. Je bent verantwoordelijk voor een adequate ondersteuning van de Raad van Bestuur en de Raad van Toezicht. Je bent eerste aanspreekpunt voor één bestuurder, Raad van Toezicht en de bestuurssecretaris. Je beheert de volledige agenda-,  inbox- en dossierbeheer voor de bestuurder, daarnaast bereid je vergaderingen en bijeenkomsten voor en draag je zorg voor adequate verslaglegging. Je verricht uit de vergaderingen voortvloeiende werkzaamheden inclusief voortgangscontrole van actiepunten en het zo nodig rappelleren van betrokkenen. Jij zorgt ervoor dat de Raad van Bestuur zich kan focussen op hun kerntaak en werkzaamheden zonder zorg voor randzaken. Naast de dagelijkse secretariaats werkzaamheden ben je ook betrokken bij de coördinatie en uitvoering van verschillende projecten.

Wat breng je mee

We zoeken een energieke Secretaresse die de Raad van Bestuur ontzorgt, adviseert en zaken voor hen structureert en regelt. Je bent een stevige gesprekspartner en neemt initiatieven. Je hebt een goed gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en een professionele omgang met vertrouwelijke zaken. Je bent pragmatisch en organisatorisch goed onderlegd en je legt makkelijk verbindingen. Je bent proactief, ondernemend en betrokken en je hebt een flexibele instelling, geen 9 tot 5 mentaliteit.

Je hebt minimaal 5 jaar ervaring als Secretaresse Raad van Bestuur en bent voor 32 uur per week beschikbaar.

Wat bieden wij

Afhankelijk van opleiding en ervaring wordt de functie ingedeeld CAO GGZ

Accare biedt een uitdagende en professioneel ontwikkelrijke werkomgeving. Je krijgt als medewerker de ruimte voor ondernemerschap. Daarnaast is het de plek waar je je op je eigen vakgebied gedegen kunt ontwikkelen en waar je de kans krijgt om nieuwe ideeën in de praktijk te brengen. We bieden een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals het fietsenplan, laptop, mobiele telefoon, pensioenfonds, eindejaarsuitkering, korting bij (zorg) verzekeringen en een goede reiskosten regeling. Het betreft een arbeidsovereenkomst voor een jaar en daarna wordt het bij goed functioneren omgezet naar een vast dienstverband.

Vragen? Neem contact met ons op en wij vertellen je er graag meer over

Wil je meer informatie over deze functie, neem dan contact op met Floor Grimberg (HR adviseur werving en selectie), telefoonnummer 06-86848479

Solliciteren
Wil je meer informatie over de sollicitatieprocedure, neem dan contact op met Floor Grimberg (HR adviseur werving en selectie), telefoonnummer 06-86848479.

Je kunt solliciteren tot en met donderdag 23 mei via www.zorgpleinnoord.nl of www.accare.nl. Gebruik hiervoor uitsluitend onderaan de vacaturetekst de knop ‘solliciteren’. Je krijgt een ontvangstbevestiging per mail.