Secretaresse / procesondersteuner

Wat houdt de functie in en waar ga je werken?

Ter vervanging van een van de medewerkers van ons secretariaat zijn wij op zoek naar een creatieve, oplossingsgerichte en gedreven secretaresse / procesondersteuner voor ons team.

Je bent onder andere verantwoordelijk voor de voortgang, bewaking en afronding van alle secretariële processen rondom de cliënt. Voorbeelden van dagelijkse bezigheden zijn dan ook: het aannemen van de telefoon, agendabeheer, postverwerking, het optimaal laten verlopen van het berichtenverkeer tussen Accare en de gemeenten en het verwelkomen van binnenkomend bezoek. Daarnaast ben je een kei in puzzelen en verbanden leggen, dit om alle planningen van de behandelingen kloppend te krijgen en om het administratieve proces zo optimaal mogelijk te laten verlopen rondom de zorgverlening. Kortom: je bent een duizendpoot die van een hectische en dynamische werkomgeving houdt en die op momenten net iets extra’s brengt. Werken voor Accare betekent dat je komt te werken in een enthousiast team, waarbij jouw inbreng gewaardeerd wordt. Daarbij zijn wij op zoek naar een collega die goed in een team kan werken en het overzicht hierin kan bewaken.

In deze zeer afwisselende functie ben je werkzaam op het secretariaat in Winschoten en soms in Veendam. Daarnaast zal je af en toe ook in Groningen of in Haren werken indien dit nodig is. Op de poli's zijn enthousiaste en kundige professionals werkzaam, verdeeld over diverse teams. Elk team kan het hele spectrum van behandelingen aanbieden bij psychische problemen bij kinderen, jongeren en gezinnen. De teams werken in grote zelfstandigheid, terwijl ze hun kennis op specifieke gebieden tegelijkertijd verder ontwikkelen door met vakgenoten vanuit heel Accare samen te werken in kennislijnen.

Voel jij je thuis in deze boeiende en inspirerende werkomgeving, waarin elke medewerker belangrijk is, en weinig hiërarchie bestaat? Dan heten wij je van harte welkom.

Wie ben jij?

Je hebt een afgeronde secretariële opleiding op MBO-niveau, met HBO-werk- en denkniveau. Je staat stevig met twee benen op de grond, je durft besluiten te nemen en je bent communicatief vaardig. Daarbij ben je zeer flexibel, kun je snel schakelen en prioriteiten stellen.

Daarnaast:

  • beschik je over recente werkervaring als secretaresse of procesondersteuner; heb je dit opgedaan in een soortgelijke (zorg)omgeving dan is dat een groot voordeel
  • heb je goed zicht op administratieve bedrijfsprocessen en registratiesystemen
  • zet je graag een stapje harder als het nodig is
  • zijn jouw opleiding en je ervaring je visitekaartje. Hiernaast zal bovenal jouw persoonlijkheid het verschil maken
  • ben je voor 24-28 uur per week beschikbaar, de dagen bepalen we met elkaar

Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand die overzicht creëert en bewaart. Je pikt dingen snel op, houdt van puzzelen en verbanden leggen om de planningen kloppend te krijgen.

Jij bezit het hele pakket, maar weet je wel te onderscheiden. Hoe? Je durft vragen te stellen aan directe collega’s, je hebt lef, je bent initiatiefrijk en je hebt de ambitie om de secretariële processen optimaal te laten verlopen. Je bent een echte duizendpoot. Ben je ook nog eens iemand die een actieve, klantgerichte instelling heeft, dan komen we graag snel in contact met jou.

Wie zijn wij?

Accare is een professionele en ambitieuze organisatie voor jeugd ggz, die haar medewerkers veel ruimte biedt voor eigen initiatief en vernieuwing. We werken vanuit 30 locaties in Noord-, Midden- en Oost-Nederland. Elk kind kan bij ons terecht ook in complexe situaties. We behandelen een kind bij voorkeur in zijn vertrouwde omgeving, zodat het gewoon naar zijn eigen school kan gaan, kan sporten of afspreken met vrienden. Dat doen we in nauwe samenwerking met huisartsen, wijkteams en scholen. Onze aanpak sluit altijd aan bij de vraag van het kind en zijn ouders. We luisteren en nemen niet over. Elk kind kan dus meekijken in zijn eigen dossier. We nemen zelden een kind op; alleen als het niet anders kan  is opname een geïntegreerd onderdeel van een totaaltraject. We kunnen zo werken, omdat we een academisch centrum zijn en buiten de kaders durven denken. Onze afdeling opleiding en research doet continu onderzoek naar de effectiviteit van behandelingen. De kennis die we opdoen delen we via opleidingen of refereeravonden die we samen organiseren met andere zorgorganisaties. Op die wijze innoveren we voortdurend naar de best bewezen werkzame zorg.

Wat bieden wij jou?

Afhankelijk van opleiding en ervaring wordt de functie ingedeeld volgens CAO GGZ FWG 40 (min € min. 1.955,- max. € 3.037,-).

Accare biedt een uitdagende en professioneel ontwikkelrijke werkomgeving. Je krijgt als medewerker de ruimte voor ondernemerschap. Daarnaast is het de plek waar je je op je eigen vakgebied gedegen kunt ontwikkelen en waar je de kans krijgt om nieuwe ideeën in de praktijk te brengen. We bieden een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals het fietsenplan, laptop, mobiele telefoon, pensioenfonds, eindejaarsuitkering, korting bij (zorg)verzekeringen en een reiskostenregeling. Het betreft een arbeidsovereenkomst voor een jaar en daarna wordt het bij goed functioneren omgezet naar een vast dienstverband.

Bij aanstelling wordt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd en er worden referenties ingewonnen.

Vragen? Neem contact met ons op en we vertellen je er graag meer over!

Je kunt solliciteren tot en met donderdag 21 januari 2021. Gebruik hiervoor uitsluitend onderaan de vacaturetekst de knop ‘solliciteren’. Je krijgt een ontvangstbevestiging per mail.

De gesprekken staan ingepland op maandag 25 januari 2021. Deze gesprekken vinden plaats via beeldbellen. Indien je wordt uitgenodigd, ontvang je hierover meer informatie. 

Wil je meer informatie neem dan graag contact op met Linda Bijsterveld of Karin Mulderij van het directiesecretariaat, bereikbaar via secretariaat.directie.groningen@accare.nl.

Solliciteren kan uitsluitend via: https://www.accare.nl/werken-bij/vacature-overzicht/secretaresse-procesondersteuner-4