Secretaresse / medewerker zorgadministratie
Krijg jij energie van puzzelen, verbanden leggen en het scheppen van orde? Het secretariaat in Smilde zoekt een nieuwe collega die het team gaat versterken. In deze diverse rol ga je aan de slag in de mooie bosrijke omgeving van de kliniek in Smilde. Ben jij die allround secretaresse / medewerker zorgadministratie die wij zoeken? Lees snel verder en solliciteer!
Over de functie
Bij Accare in Smilde bieden we intensieve zorg. Kinderen en jongeren met psychische problemen kunnen er terecht als lichtere zorg niet genoeg helpt. Op het secretariaat in deze kliniek gaat één van onze secretaresses onze organisatie verlaten wegens het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd. Hierdoor zijn wij op zoek naar een enthousiaste en leergierige allround secretaresse / medewerker zorgadministratie. Jij haalt voldoening uit je werk als alle planningen van de behandelingen weer kloppend zijn. Ook ben jij dé vraagbaak voor cliënten, behandelaren, gemeentes en hoofd- en onderaannemers.
Je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Het aannemen van de telefoon en het verwelkomen van binnenkomend bezoek;
- Je bent de schakel tussen Accare en verschillende gemeenten voor alle aanvragen en toewijzingen over de gedeclareerde zorg, van start tot afsluiten;
- Voor behandelaren ben je het aanspreekpunt t.a.v. alle registratieve aspecten, zoals agendabeheer en complexe planningen. Je ondersteunt en faciliteert behandelaren daarbij;
- Je beheert samen met de collega’s de mailbox inclusief alle daaruit voortvloeiende werkzaamheden;
- Je signaleert proactief knelpunten in processen of registraties en je levert een actieve bijdrage ter verbetering;
- Aanmaken en bijhouden van cliëntdossiers.
Het secretariaat bestaat uit 7 medewerkers. Het is een hecht team met een gezellige en open werksfeer. Ze zijn gedreven en gepassioneerd over hun werk. Elke week start je met een weekstart waarin de (verdeling van de) werkzaamheden en de prioriteiten worden besproken. Het team werkt met een gezamenlijke verantwoordelijkheid vanuit één mailbox. Aan de balie werk je per dag met z’n tweeën. Je wordt aan de hand van een rooster ingepland, zodat iedereen afwisselend een dag op de balie werkt.
Voel jij je thuis in een organisatie waarin elke medewerker belangrijk is en weinig hiërarchie bestaat? Dan heten we je van harte welkom. Behalve een boeiende en inspirerende werkomgeving bieden wij je een uitdagende functie.
Pas jij in ons team?
Jij houdt ervan om nauwkeurig en geordend te werken. Je bent analytisch ingesteld. Je krijgt energie van puzzelen en verbanden leggen om de planningen kloppend te krijgen. Je bent een echte duizendpoot. Tussen alle verschillende werkzaamheden schakel je makkelijk en kun je goed prioriteiten stellen. Ook heb je een actieve, klantgerichte houding. Daarnaast:
- Beschik je over een afgeronde mbo-4 opleiding op administratief gebied, met hbo- werk- en denkniveau;
- Ben je tussen de 28 en 32 uur per week beschikbaar. Je werkdagen zijn in ieder geval op de maandag, donderdag en vrijdag;
- Heb je kennis van de financiële route bij de gemeentes? Dan is dat helemaal mooi meegenomen.
Wat mag je van ons verwachten?
- Een salaris tussen de € 2.177,- en € 3.306,- op basis van 36 uur volgens CAO GGZ FWG 40);
- Direct een contract voor onbepaalde tijd;
- De mogelijkheid om hybride te werken, met een goede thuiswerkvergoeding;
- Een eindejaarsuitkering van 8,33%;
- Per kalenderjaar 23 verlofdagen en 5 verlofdagen in de vorm van een levensfasebudget (op basis van 36 uur per week).
- Aandacht voor balans en vitaliteit. We hebben bijvoorbeeld een fietsplan, bedrijfsfitness en een jaarlijks balansbudget van € 500,- (o.b.v. 36 uur) dat kan worden ingezet voor een opleiding, verlof of extra salaris.
Over Accare
Accare is een academische en ambitieuze organisatie voor jeugd-ggz met 26 locaties in Noord-, Midden- en Oost-Nederland. Elk kind kan bij ons terecht, ook in complexe situaties of bij een zeldzame aandoening. We behandelen een kind bij voorkeur in zijn of haar vertrouwde omgeving, zodat het gewoon naar zijn of haar eigen school kan gaan, kan sporten of afspreken met vrienden. Dat doen we in nauwe samenwerking met huisartsen, wijkteams, ziekenhuizen en scholen.
Ga jij het secretariaat versterken?
Je kunt tot en met zondag 24 september 2023 solliciteren, uitsluitend via de website. Wil je aanvullende inhoudelijke informatie over de functie? Neem dan contact op met de collega’s van het secretariaat, via intensievezorg@accare.nl of bel naar 0592-480800.
Bij aanstelling wordt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd. We winnen ook referenties in.