Procesondersteuner

Over de functie

De algemene secretariële werkzaamheden zijn jou natuurlijk wel bekend. Voorbeelden van dagelijkse bezigheden zijn dan ook: het aannemen van de telefoon, agendabeheer, het optimaal laten verlopen van het berichtenverkeer tussen Accare en de verschillende gemeenten en het verwelkomen van binnenkomend bezoek. Daarnaast ben je een kei in puzzelen en verbanden leggen, dit om alle planningen van de behandelingen kloppend te krijgen en om het administratieve proces rondom de zorgverlening zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Kortom, je bent een duizendpoot die van een hectische en dynamische werkomgeving houdt en die op momenten net iets extra's brengt.

Werken voor Accare betekent dat je komt te werken in een enthousiast team, waarbij jouw inbreng gewaardeerd wordt. Op de poli in Hoogeveen zijn enthousiaste en kundige professionals werkzaam. We zijn een hecht team met een gezellige en open werksfeer en zijn gedreven en gepassioneerd. Het secretariaat bestaat uit vier medewerkers. Binnen de poli kan het hele spectrum van behandeling worden geboden bij psychische problemen bij kinderen, jongeren en gezinnen. Er wordt in grote zelfstandigheid gewerkt, terwijl de behandelaren kennis op specifieke gebieden tegelijkertijd ontwikkelen door met vakgenoten vanuit heel Accare samen te werken. Binnenkort gaat een van onze procesondersteuners onze organisatie verlaten, hierdoor ontstaat een vacature die wij graag op korte termijn vervullen. Voel jij je thuis in een organisatie waarin elke medewerker belangrijk is en weinig hiërarchie bestaat? Dan heten wij je van harte welkom. Behalve een boeiende en inspirerende werkomgeving bieden wij je een uitdagende functie.

Hoe ziet onze organisatie eruit en wat kan je bij ons vinden?

Accare is een academische en ambitieuze organisatie voor jeugd-ggz met 27 locaties in Noord-, Midden- en Oost-Nederland. Elk kind kan bij ons terecht, ook in complexe situaties of bij een zeldzame aandoening. We behandelen een kind bij voorkeur in zijn of haar vertrouwde omgeving, zodat het gewoon naar zijn of haar eigen school kan gaan, kan sporten of afspreken met vrienden. Dat doen we in nauwe samenwerking met huisartsen, wijkteams, ziekenhuizen en scholen. Onze aanpak sluit altijd aan bij de vraag van het kind en de ouders. We luisteren en nemen niet over. Het kind kijkt dus ook mee in zijn eigen dossier. We nemen zelden een kind op, alleen als het niet anders kan, maar dan is opname een geïntegreerd onderdeel van een totaaltraject.



Functie-eisen

Wie ben jij?

Samen met je collega's van het secretariaat ben je verantwoordelijk voor de uit te voeren werkzaamheden. Je hebt goed gevoel voor verhoudingen en je kunt goed schakelen. Je pikt dingen snel op, houdt van puzzelen en verbanden leggen om de planningen kloppend te krijgen.

 Daarnaast:

  • Beschik je over een afgeronde mbo-4 opleiding op administratief gebied;
  • Ben je proactief, behoudt overzicht en bent in staat om structuur aan te brengen;
  • Sta je stevig in je schoenen en durft besluiten te nemen;
  • Neem je het initiatief om administratieve processen optimaal uit te voeren;
  • Werk je graag op basis van gelijkwaardigheid, je beschikt over zelfreflectie en humor;
  • Ben je minimaal 24 uur per week beschikbaar.

Herken jij je in bovenstaande? Dan komen we graag snel in contact met jou.

Wat bieden wij jou?

Accare biedt een uitdagende en professioneel ontwikkelrijke werkomgeving. Het is dé plek waar jij je kunt ontwikkelen in jouw vakgebied. Je krijgt van ons vrijheid om nieuwe ideeën in de praktijk te brengen. Want - zo geloven wij - alleen op die manier worden we elke dag een beetje beter in wat we doen.

Daarnaast bieden we jou het volgende:

  • Een salaris van € 2.117,- tot € 3.241,- op basis van 36 uur per week (CAO GGZ FWG 40);
  • De mogelijkheid om hybride te werken, met een goede thuiswerkvergoeding;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, met onder meer het fietsplan en bedrijfsfitness;
  • Direct een contract voor onbepaalde tijd;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Per kalenderjaar 166 verlofuren en 35 verlofuren in de vorm van een levensfasebudget (op basis van 36 uur per week).
  • Een jaarlijks balansbudget van € 500,- (o.b.v. 36u of naar rato) dat kan worden ingezet voor opleidingen, verlof of als extra salaris kan worden uitgekeerd.

Bij aanstelling wordt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd en er worden referenties ingewonnen.



Arbeidsvoorwaarden

Solliciteren

Ben jij helemaal enthousiast geworden na het lezen van deze vacature en wil jij werken bij Accare? Twijfel dan niet en solliciteer bij ons als procesondersteuner. Dit kan via onderstaande button, dus het is snel voor elkaar. Wil je meer informatie over de functie? Neem dan contact op met Marieke Klingenberg bereikbaar op 06-86854151

Reageren op deze vacature kan tot en met vrijdag 7 oktober 2022. De gesprekken zijn gepland op maandagochtend 17 oktober 2022.

Reageer op deze vacature