Zorgadministrateurs

Wat houdt de functie in?

Als zorgadministrateur maak je onderdeel uit van de centrale afdeling Zorg Proces Ondersteuning (ZPO) welke bestaat uit 15 medewerkers. Je fungeert als verbindende schakel tussen de behandellocaties en het bedrijfsbureau en zorgt voor een optimale zorgadministratie op basis van het administratie protocol. Dit doe je door onder andere het signaleren van ontwikkelingen die van invloed zijn op het zorgadministratieve proces van de organisatie.

Je bent verantwoordelijk voor de administratieve contractafspraken die er zijn met de gemeenten of andere financieringsvormen. Je coördineert en draagt zorg voor continuïteit van registratieve processen en coacht medewerkers door jouw expertise te delen en kennis over te dragen. Je stuurt functioneel het secretariaat in de regio aan m.b.t. de zorgadministratieve processen en zorgt, waar nodig, voor verdere optimalisatie van deze processen. Hiermee bewaak je de kwaliteit en de volledigheid van de facturatie. Ook ondersteun je bij het implementeren van veranderingen van wet- en regelgeving met consequenties voor de registratiesoftware. Daarnaast adviseer en ondersteun je op jouw vakgebied je regio en het hoofd ZPO en heb je nauwe afstemming met de regiocontroller. Je streeft continu naar verbeterpunten en efficiency in de regio en hebt hierbij regelmatig contact met externe partijen zoals gemeenten. Verder neem je als inhoudsdeskundige deel aan verschillende projecten.

Waar kom je te werken?

Je maakt onderdeel uit van de afdeling Zorg Proces Ondersteuning (ZPO), bestaande uit drie teams (Zorgfacturatie, Functioneel Beheer ZIS en Zorgadministrateurs). De afdeling heeft als doel om de registratie en facturatie van de geleverde zorg zo optimaal mogelijk te ondersteunen zodat een juiste, tijdige en volledige facturatie en verantwoording aan externe partijen, zoals verzekeraars en gemeenten, gewaarborgd wordt. Je bent lid van het regionale supportteam. Afwisselend werk je vanuit huis en op diverse locaties.

Voor de herijkte functie zorgadministrateur zijn wij op zoek naar een drietal nieuwe collega's, te weten:

  • Zorgadministrateur Overijssel plus met de locaties: Deventer, Harderwijk, Hardenberg, Hengelo,  Apeldoorn, Kampen, Steenwijk en Zwolle. Je uitvalsbasis is de regio Overijssel, daarnaast word je één dag per week verwacht op het bedrijfsbureau in Assen. Je hebt hierbij voornamelijk te maken met de Jeugdwet.
  • Zorgadministrateur Drenthe met de locaties: Assen, Emmen, Hoogeveen en Meppel. Je uitvalsbasis is de regio Drenthe, daarnaast word je één dag per week verwacht op het bedrijfsbureau in Assen. Je hebt hierbij voornamelijk te maken met de Jeugdwet.
  • Zorgadministrateur ‘overall' voor alle overstijgende financieringsvormen; denk hierbij aan de klinische zorg, de zorgverzekeringswet (cliënten ouder dan 18 jaar), Hoofd- en onderaannemerschap en de WVGGZ (de Wet verplichte geestelijke gezondheidszorg). Je uitvalsbasis zal hoofdzakelijk het centrale bureau in Assen zijn en de kliniek in Smilde.


Wie zijn wij?

Accare is een academische en ambitieuze organisatie voor jeugd GGZ, die haar medewerkers veel ruimte biedt voor eigen initiatief en vernieuwing. We werken vanuit 30 locaties in Noord-, Midden- en Oost-Nederland. Elk kind kan bij ons terecht, ook in complexe situaties of bij een zeldzame aandoening. We behandelen een kind bij voorkeur in zijn vertrouwde omgeving, zodat het gewoon naar zijn eigen school kan gaan, kan sporten of afspreken met vrienden. Dat doen we in nauwe samenwerking met huisartsen, wijkteams en scholen. Onze aanpak sluit altijd aan bij de vraag van het kind en zijn ouders. We luisteren en nemen niet over. Het kind kijkt dus ook mee in zijn eigen dossier. We nemen zelden een kind op, alleen als het niet anders kan, maar dan  is opname een geïntegreerd onderdeel van een totaaltraject. We kunnen zo werken omdat we een academisch centrum zijn, buiten de kaders durven denken en continu onderzoek doen naar onze behandelingen. Op die wijze innoveren we voortdurend naar de best bewezen werkzame zorg.



Functie-eisen

Wie ben jij?

Wij zoeken enthousiaste kandidaten die zichzelf herkennen in het volgende profiel:

  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur op het gebied van zorgadministratie.
  • Algemene kennis van de administratieve organisatie (AO)-processen en alsmede kennis van de registratieve processen binnen de Jeugdwet en de Zorgverzekeringswet.
  • Analytisch vermogen en accuratesse, je kunt systematisch denken en bent in staat onderlinge relaties te leggen tussen (operationele) werkprocessen. Je werkt vanuit een helicopterview.
  • Je bent een procesdenker, bent zichtbaar voor meerdere disciplines en zorgt voor op alle niveaus voor verbinding.
  • Je bent in staat om systematisch, standvastig en met een dienstverlenende houding te werken. Je zoekt naar verbinding en het overbrengen van informatie gaat je van nature, door je communicatieve vaardigheden, goed af.
  • We zien graag iemand die proactief, zelfstandig en resultaatgericht werkt. Verbetermanagement staat bij alles wat je doet centraal.  Als je beschikt over een flinke portie wilskracht en durf, dan pas je uitstekend bij ons.
  • Gezien het afwisselende en ambulante karakter van de functie ben je in bezit van rijbewijs en auto.

We zoeken iemand die voor 24 - 32 uur per week inzetbaar is.



Arbeidsvoorwaarden

Waarom is werken bij Accare voor jou interessant?

  • Een werkomgeving met veel vrijheid en ruimte om jezelf te ontwikkelen en de kans om mee te bouwen aan een dynamische organisatie.
  • Een enthousiast en gemotiveerd team van professionals die graag samen met jou de afdeling Zorg Proces Ondersteuning blijvend willen verbeteren
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden
  • Een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals het fietsplan, laptop, mobiele telefoon, pensioenfonds, eindejaarsuitkering, korting bij (zorg) verzekeringen en een reiskosten regeling.
  • Het betreft een arbeidsovereenkomst voor een jaar en daarna wordt het bij goed functioneren omgezet naar een vast dienstverband.

De functie zorgadministrateur is ingedeeld volgens cao GGZ FWG 50 (minimaal € 2.265,- maximaal € 3.755,- op basis van 36 uur per week).

Bij aanstelling wordt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd en er worden referenties ingewonnen.

Vragen? Neem contact met ons op en wij vertellen je er graag meer over!

Wil je meer informatie over deze functie, neem dan contact op met Klaaske van der Til (zorgadministrateur) bereikbaar op 06-86896401 of Gerrie Bouw (zorgadministrateur) bereikbaar op 06-46851250 (vanaf 25 oktober bereikbaar).

Je kunt reageren tot en met 7 november 2021. Gebruik hiervoor uitsluitend onderaan de vacaturetekst de knop ‘solliciteren' en geef in je motivatie duidelijk aan welke van de drie vacatures (of regio) jouw voorkeur heeft. Je krijgt direct een ontvangstbevestiging per mail. Gesprekken vinden plaats op 16 november 2021.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Delen van deze vacature in je netwerk wel!

Reageer op deze vacature