Medewerker Klantenservice & Planning

Heb jij een laboratoriumachtergrond, kun je snel schakelen en ben je op zoek naar een gevarieerde functie?

Solliciteer dan bij WLN naar de functie van

Medewerker Klantenservice en Planning 

Vanwege interne verschuivingen en het samenvoegen van het team klantenservice en planning en monsterneming is bovenstaande vacature ontstaan bij WLN.

Het nieuwe team “klantenservice, planning en monsterneming” wordt de verbindende factor tussen het laboratorium en de interne en externe klanten van WLN. Het team stelt offertes op voor de klanten, verwerkt opdrachten en monsternames worden ingepland en uitgevoerd. Na uitvoering van de monsternames worden de monsters aangeboden voor analyse op het laboratorium. Nadat de analyses zijn uitgevoerd op het laboratorium is het team verantwoordelijk voor de rapportages (met eventuele toetsingen/conclusies), even-tuele nazorg bij overschrijdingen en uiteindelijk de facturatie.

Waar ga jij (aan) werken en wat wordt er van je verwacht?

Als medewerker van het team klantenservice, planning en monsterneming word je ingezet voor de werkzaamheden bij klantenservice en voor het plannen van de dag- en weekplanning voor de veldanalisten.

Naast bovenstaande heb je de volgende taken:

  • Je bent samen met je collega’s het aanspreekpunt voor de interne en externe klanten.
  • Klanten informeer je over te nemen acties en meetplannen bij overschrijdingen van de analyseresultaten en je interpreteert deze.
  • Je voert toetsingen van analyses uit en stelt conclusies op.
  • Monsters neem je in ontvangst en je controleert en verwerkt deze.

Wat breng je mee?

  • Voor de functie medewerker klantenservice en planning zoekt WLN een kandidaat op mbo werk- en denkniveau (bij voorkeur een opleiding Laboratoriumtechniek of installatietechniek).
  • Je hebt ervaring in de watersector, met name toepassingen van drinkwater achter de watermeter en je beschikt over relevante kennis van de wet- en regelgeving voor drinkwater (drinkwaterbesluit- en regeling).
  • Je beschikt over commerciële vaardigheden, een analytisch vermogen en je bent stressbestendig.
  • Communicatief ben je vaardig, zowel mondeling als schriftelijk.

Wat heeft WLN jou te bieden?

  • Een dienstverband voor de duur van een jaar met kans op verlenging voor onbepaalde tijd.
  • De functie is voorlopig ingedeeld in schaal G van de WWb-loonlijn. Dit betekent een maximumsalaris van € 3.363,00 bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Deze nieuwe functie zal door de indelingscommissie nog definitief ingedeeld worden.
  • Als medewerker klantenservice en planning valt gedeeltelijk vanuit huis werken onder de mogelijkheden van deze functie. Naast je salaris en vakantiegeld, ontvang je nog een flexibel arbeidsvoorwaardenbudget (het FAB), waarbij je ruim 14% extra ontvangt op je bruto maandsalaris (een gedeelte hiervan mag je inruilen voor verlof).
  • Je neemt deel aan de collectieve pensioenregeling bij het ABP.
  • WLN biedt diverse mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen en bij te blijven in je vakgebied.
  • WLN biedt om deze redenen medewerkers voldoende mogelijkheden tot het volgen van een opleiding of cursus. Tevens beschikt elke medewerker over een eigen Employability Budget voor zijn of haar persoonlijke ontwikkeling.
  • Naast het reguliere verlof, ontvangt elke medewerker jaarlijks extra verlofuren om de werk- en privébalans in evenwicht te houden, deze verlofuren kennen geen vervaldatum.
  • WLN is goed bereikbaar en beschikt over voldoende parkeergelegenheid.
  • WLN is partner van VEI. VEI heeft als doel overal ter wereld mensen te voorzien van goede drinkwatervoorzieningen. Je kunt je opgeven voor een VEI missie indien jouw kennis en ervaring is gewenst voor een project in het buitenland ter ondersteuning van een lokaal waterbedrijf.

Interesse?

Stuur dan vóór 8 augustus 2022 je schriftelijke motivatie en curriculum vitae naar onder vermelding van vacaturenummer 09-2022.

Heb je inhoudelijke vragen over de functie, dan kun je contact opnemen met Jeroen van Nuil, manager Laboratorium via 06 22 46 42 48. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure, dan kun je contact opnemen met Ingrid Oppers, HR-adviseur via 06 25 20 74 33.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 22 augustus.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern vacant gesteld.