Management assistent
De functie
Naast secretariële werkzaamheden als agendabeheer en het voorbereiden en notuleren van vergaderingen, vinden wij het ook prettig dat je meedenkt, initiatief neemt, zaken naar je toetrekt en werk uit handen neemt. Je bent verantwoordelijk voor de beleidsondersteuning en je ondersteunt bij diverse projecten (bijvoorbeeld de afhandeling van claims en het ondersteunen van de beleid- en begrotingscyclus). Daarnaast verricht je werkzaamheden voor het bestuursteam (BT) en het managementteam (MT). Samen met twee andere gedreven collega's vormen jullie het bestuurssecretariaat.
De taken op het bestuurssecretariaat zijn verdeeld. Jouw portefeuille bevat onder meer de volgende taakgebieden:
- De secretariële ondersteuning die jij biedt aan de manager finance, control & inkoop. Naast agenda- en mailbeheer bevat dit ook de ondersteuning (o.a. notuleren en opstellen van de agenda) bij de jaarrekening, de auditcommissie van de raad van toezicht en het overleg met verzekeraars en accountant.
- De secretariële ondersteuning van de secretaris raad van bestuur bevat uiteraard ook het agenda- en mailbeheer. Daarnaast ook de ondersteuning van advies- en instemmingstrajecten naar de diverse gremia, ondersteuning bij de agendavoering van het bestuursoverleg en de vergaderingen van het BT en MT.
Jij hebt een dynamische en uitdagende functie op een hoog niveau in de organisatie. Jij kunt goed inspringen op het werk dat op jou afkomt. De grootste uitdaging zit in het feit dat jij de mensen waarvoor je werkt zo ondersteunt dat zij hun werkzaamheden goed kunnen uitvoeren; jij bent ze net een stapje voor als het gaat om voorbereiden van vergaderstukken, de agendaplanning en hun werk- en privébalans.
Wij vragen
Om voor deze functie in aanmerking te kunnen komen beschik je over mbo-plus werk- en denkniveau, aangevuld met ruime werkervaring. De werkzaamheden kunnen heel ad hoc van aard zijn. Jij bent daarom flexibel en kunt goed prioriteiten stellen. Je bent een kei in het plannen en organiseren van de werkzaamheden. Je bent in staat om op niveau mee te praten. Je bent geïnteresseerd in de organisatie en hebt gevoel voor verhoudingen en hiërarchie. Je bent proactief, toont veel initiatief en bent creatief. Jij zorgt ervoor dat je de zaken geregeld krijgt. Je hebt gevoel voor ICT toepassingen en kunt goed overstijgend denken. Je hebt te maken met vertrouwelijke informatie en daar kun jij goed mee omgaan.
Werken in het WZA: #wijWZA
Met betrokken en bevlogen medewerkers kunnen we de best mogelijke zorg leveren op de juiste plek, mét behoud van de medisch specialistische zorg in Drenthe. Onze medewerkers weten als geen ander dat het in het WZA normaal is om eigenaarschap te tonen, slim te werken, proactief te handelen en inzetbaar te blijven. Bij ons krijg je de ruimte, zodat je zelf kansen kunt pakken en volop gebruik kunt maken van je ervaring, expertise en kennis. Het WZA wil continu verbeteren. Dat verwachten we ook van jou. We werken met zijn allen aan een plezierige werkplek, ruimte voor professionele en persoonlijke ontwikkeling, een fijne sfeer en mogelijkheden om te kunnen blijven vernieuwen en verbeteren. Dat is #wijWZA!
Wat hebben wij te bieden?
Voor deze functie bieden we je het volgende:
• Een salaris conform de Cao Ziekenhuizen, waarbij deze functie ingedeeld is in FWG 40 (minimaal € 2.241,- en maximaal € 3.318,- bij een fulltime werkweek);
• Een contract voor bepaalde tijd (1 jaar), voor 24 - 32 uur per week;
• Een vakantietoeslag van 8,33%;
• Een eindejaarsuitkering van 8,33%, een fiscale uitruilregeling op het gebied van reiskosten en diverse aantrekkelijke collectieve verzekeringen;
• Een online leeromgeving met een groot aanbod van gratis cursussen en e-learning modules via GoodHabitz en Expertcollege zodat je altijd de ruimte hebt om jezelf te ontwikkelen;
• Diverse regelingen, zoals een reiskostenregeling en een thuiswerkregeling;
• Een goede bereikbaarheid met het ov, gratis parkeergelegenheid op loopafstand van het WZA en een gratis overdekte (en afgesloten) fietsenstalling.
Solliciteren
Wil jij ons team komen versterken? Dan ontvangen we graag je sollicitatie uiterlijk 28 september a.s. via de button. De gesprekken staan gepland op 10 oktober 2023. Het nagaan van referenties kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
Het kunnen overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag is een voorwaarde om bij ons te komen werken. Daarnaast is de referentiecheck onderdeel van de aanstellingsprocedure. Wanneer je bij ons solliciteert geef je hiervoor toestemming.
Deze vacature wordt in- en extern tegelijk gepubliceerd.
Informatie
Wil je meer weten over de vacature? Dan kun je in week 38 en 39 contact opnemen Elles van Moorsel, secretaresse Raad van Bestuur via telefoonnummer 0592-325406.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.