Assistenten Servicebureau Lifelines

Afdeling

Lifelines

Werkomgeving

In deze functie pak je operationele taken op binnen het Servicebureau. Je zult je, onder begeleiding van een senior medewerker, vooral bezig houden met:
- het beantwoorden van eerstelijns inkomende telefoongesprekken;
- het bellen naar deelnemers, voornamelijk in de avonduren;
- het inplannen van afspraken;
- het beantwoorden van uiteenlopende vragen via de telefoon, e-mail en chat;
- het grotendeels digitaal informeren en uitnodigen van deelnemers voor de derde onderzoeksronde;
- het werken met meerdere computerprogramma’s en beeldschermen;
- het toesturen van vragenlijsten en uitslagenbrieven;
- het uitvoeren van ondersteunende taken bij aanvullende onderzoeken.

De werkzaamheden worden uitgevoerd op onze locatie in Roden.

Functiebeschrijving

Lifelines verzamelt sinds 2006 miljoenen gegevens van mensen zoals jij en ik. Van 167.000 vrijwilligers die 30 jaar lang meedoen aan ons onderzoek. Dankzij de grote groep deelnemers en de lange volgtijd beheren we een unieke schat van data. Deze data delen we met nieuwsgierige onderzoekers die hiermee ontdekkingen kunnen doen over waarom de ene mens in zijn leven ziek wordt, en een ander niet.

Door te verzamelen, beheren en delen
Elke 5 jaar worden Lifelines deelnemers uitgenodigd voor 2 bezoeken, waarbij we van hen gegevens verzamelen. We doen metingen, zoals bloeddruk en hartfunctie, verzamelen bloed en urine en deelnemers maken computertesten. In oktober 2019 is de derde onderzoeksronde gestart en nodigen we deelnemers voor de derde keer uit voor een locatie bij hen in de buurt.

Tevreden deelnemers via het Servicebureau
Onze deelnemers zijn van het grootste belang en we zijn ze dankbaar voor hun bijdrage. Daarom is het belangrijk dat we positief contact met hen hebben en ze aan ons binden. Voor deze én toekomstige onderzoekrondes. Het Servicebureau van Lifelines is het aanspreekpunt voor deelnemers. Ze behandelen alle vragen van deelnemers, plannen de deelnemers in voor een bezoek en zijn verantwoordelijk voor het uitsturen van vragenlijsten. Sinds de start van de derde onderzoeksronde is het druk op het Servicebureau. Daarom zoeken we assistenten Servicebureau, 24 uur per week (standplaats Roden).

Wat vragen wij

- Een opleiding op minimaal MBO-4 niveau.
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
- Ervaring en affiniteit met ICT-systemen.
- Ruime ervaring in het werken met een computer onder andere met Word, Excel en Outlook.
- Een flexibele instelling met betrekking tot werktijden. De start- en eindtijden variëren tussen 07.30 - 17.00 uur. De avonddiensten worden tot uiterlijk 21.00 uur ingeroosterd.
- Volgens rooster wordt je 2 avonddiensten en 1 dagdienst per week ingeroosterd.

Competenties en vaardigheden die je meebrengt
- Een grote mate van klantvriendelijkheid.
- Duidelijke telefoonstem.
- Computer vaardigheden.
- Zorgvuldigheid betreffende het verwerken van administratieve gegevens.
- Omgaan met vertrouwelijke informatie.
- Een proactieve instelling.
- In teamverband kunnen werken.

Wat bieden wij

Het betreft in eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor de duur van 1 jaar, waarna verlenging van het dienstverband tot de mogelijkheden behoort. De functie is ingedeeld in schaal 4. Het salaris in deze schaal bedraagt minimaal € 1.912,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband en maximaal € 2.704,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband. De trede is afhankelijk van opleiding en ervaring. Daarnaast ontvang je in mei 8% vakantietoeslag en in november 8,3% eindejaarsuitkering. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Universitair Medische Centra (CAO-UMC).

Goed om te weten
We voldoen aan de voorwaarden van de privacy wetgeving (AVG) en vernietigen gegevens zodra deze niet meer noodzakelijk zijn. Dit doen we binnen de wettelijke bewaartermijnen. Voor deze functie is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met:

Ellis Maris telefoonnummer (050) 361 1113

Solliciteren

Solliciteren kan uitsluitend via het digitale sollicitatieformulier onderaan deze pagina, tot en met 24 oktober 2021. Binnen een half uur na het verzenden van het digitale sollicitatieformulier wordt een ontvangstbevestiging gemaild met nadere informatie. De bevestiging vanuit het UMCG kan verwarrend zijn, daarom willen wij benadrukken dat het een dienstverband met Lifelines betreft. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.

Digitaal sollicitatieformulier