Lefier | Medewerker online dienstverlening

Een hoge klanttevredenheid én gestroomlijnde klantprocessen en systemen. Dat vraagt om Lefhebbers!

Wat zijn jouw uitdagingen?

  • Je adviseert en onderzoekt met interne en externe partijen over het gebruik van het klantportaal.
  • Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en implementeren van online oplossingen.
  • Je zorgt voor het continu verbeteren van digitale communicatie, zoals de Lefier website, kennisbank en het klantportaal vanuit ons huurdersperspectief.
  • Je stelt rapportages op over het gebruik van digitale kanalen, analyseert en beoordeelt het gebruik t.o.v. de gestelde ambities en doet voorstellen voor verbeteringen.
  • Je beoordeelt en onderzoekt de mogelijkheden voor het inzetten van sociale media bij de verdere digitalisering van de klantvragen.
  • Je beheert technisch de website, het klantportaal en de kennisbank.
  • Je verricht testwerkzaamheden bij nieuwe releases.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende baan in een fijn team.
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Arbeidsvoorwaarden conform de CAO Woondiensten (schaal H, min. € 3.407,- max. € 4.196,- bruto per maand bij een 36-urig dienstverband).
  • Maximale ondersteuning en faciliteiten met betrekking tot vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling.

Waar wij blij van worden

  • Je kunt de belangen van huurders en stakeholders tegen elkaar afwegen en onderbouwde beslissingen nemen.
  • Je denkt in klantgerichte oplossingen, bent digitaal onderlegd en houdt van het werken in een digitale omgeving.
  • Je werkt accuraat, kunt goed plannen en snel schakelen.
  • Je leert snel, bent resultaatgericht en bent een teamspeler.
  • Je beschikt minimaal over HBO werk- en denkniveau en hebt bij voorkeur ervaring met technisch beheer van een klantportaal.
  • Je bent ondernemend en neemt verantwoordelijkheid voor de dienstverlening.

 Over Lefier

Goed wonen bereikbaar houden voor iedereen. Duurzaam, veilig en betaalbaar. Dat is waar we ons als woningcorporatie sterk voor maken. Dat is niet alleen een grote verantwoordelijkheid, maar ook een flinke uitdaging.  

Het is voor ons dus cruciaal om daadkrachtig en vernieuwend te blijven. Daarom staan we open voor ambitieuze Lefhebbers: maatschappelijk betrokken mensen met liefde voor hun vak en een gezonde dosis lef. Herken jij je hierin? Dan ben je van harte welkom!

Je krijgt alle support en ruimte om het verschil te maken. Zo bouw je niet alleen duurzaam aan het woonplezier van onze huurders, je tilt ook je eigen ontwikkeling naar een steeds hoger niveau. Wil je ons beter leren kennen? Kijk dan op lefier.nl.  

Meer weten of solliciteren?

Neem dan contact op met Huib Wilschut, via 06 - 10 17 37 77.  Huib is bereikbaar op vrijdag 26 mei. Hij kan je meer vertellen over de inhoud van de functie en de procedure.

Meteen solliciteren? Graag! Mail je motivatie en cv uiterlijk 31 mei naar solliciteren@lefier.nl, ter attentie van Roel Borgman, manager Klantenservice ai. Vermeld in het onderwerp van je mail het vacaturenummer 2023-38. We zijn erg benieuwd naar je! De sollicitatiegesprekken vinden plaats op dinsdag 6 juni tussen 13.00- 17.00 en op maandag 12 juni tussen 09.00- 12.00

(Wij vragen medewerkers om bij indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan te vragen. De kosten hiervoor worden door Lefier vergoed.)

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.